7. 6. 2011

Moře kolíčků


Tento týden jsem se rozhodla pojmout jako tak trochu omluvu vám i svému tělu za to, že jsem selfbondage i tento blog poslední dobou tak zanedbávala. Občas mám tak trochu tunelové vidění a vše kromě hlavního cíle ignoruji. To se bohužel stalo, i když jsem se začala učit na státnice. Takže se vám ještě jednou omlouvám a teď už k tomu, co se dělo.


Jakmile jsem v pondělí dorazila do Prahy a napsala tu rychlou omluvu na blog, pocítila jsem to známé mrazení a celá se vzrušila a už se nemohla dočkat začátku dalšího mučení. Protože jsem ani Ondrovi, který má moc nad orgasmy a kalhotkami, neodpovídala během svého studijního vytržení a tudíž jsem od něj nedostala žádná svolení, byla jsem bez kalhotek a hlavně jsem musela počítat s tím, že se nebudu moci udělat. To mi popravdě radost trochu kalilo, přeci jen už jsem si ani nepamatovala svůj poslední orgasmus a dalo se předpokládat, že mě dnešek dost vzruší, ale brala jsem to i jako součást svého trestu za neodpovídání.

Moje přípravy začaly tak, že jsem se vydala na nákupy. Pod krátkou sukýnku putovaly venušiny kuličky zajištěné zařezávajícími se kalhotkami z tenčího provázku a na nohy samozřejmě boty na vysokém podpatku. Potřebovala jsem dokoupit hlavně kolíčky a pár dalších věcí v baumaxu, které ale dnes nevyužiju. Domů jsem se vrátila už v nejvyšší fázi vzrušení. Už cestou jsem musela dvakrát zastavit a vydýchat se, abych se náhodou nedopustila zakázaného orgasmu už na začátku. Trochu jsem se sice uklidnila, když jsem na nové kolíčky přivazovala provázky, ovšem tvrdit po skončení všech příprav, že jsem byla úplně v klidu by byla obrovská lež.

Poslední bezbolestné přípravy začaly, když jsem si sundala veškeré oblečení, zula se, vyndala kuličky, rozvázala provázkové minikalhotky a také sundala lustr z háku na stropě. Tou dobou už byl nábytek po pokoji rozestavený tak, jak jsem potřebovala a na podlaze ležely provazy, jejíchž konce byly přivázány k různým pevným bodům po pokoji. Samozřejmě byl připravený i klíč zamrazený v ledu a další kostka ledu vysela u dveří. Provaz, který do ní vedl byl na druhé straně dveří uvázán ke klice, potom přehozen přes vrchní stranu dveří a protože byly zavřené, ledová kostka vysela asi 10 cm od jejich horní strany. Na konci provazu, který vycházel z kostky bylo moje oblíbené prstenové utahovací zařízení a v něm další provaz.

Teď už mi nic nebránilo, abych začala se svazováním. Nejdříve jsem začala provazy obtáčet kotníky tak, že vždy jeden vedl ve směru od dveří a druhý do strany. Po chvilce jsem stála s nohama rozkročenýma asi na metr od sebe. Následně jsem si omotala kolem pasu další provaz, zezadu ho protáhla mezi nohama a potom provlékla zepředu pod smyčkou vedoucí kolem pasu. Konec jsem navázala na provaz vedoucí k utahovacímu zařízení na dveřích. Nyní byla přede mnou asi nejbolestivější část příprav. Proto jsem neváhala a nasadila si kuličkový roubík. Postupně jsem si na tělo připnula všechny připravené kolíčky. Začala jsem těsně nad koleny, na vnitřní straně stehen, pokračovala přes pysky kolem provazu a přes břicho až na prsa. Na ně jsem dala kolíčky co nejhustěji. Potom jsem ještě přidala na každé straně řadu kolíčků od boků až po podpaží. Některé bolely méně, jiné více, byla jsem ale tak vzrušená, že jsem za celou dobu vůbec nezaváhala. Z každého kolíčku visel provázek a ty jsem nyní začala svazovat do skupin. Každé stehno zvlášť, oblast kolem kundičky, boky, dva pruhy kolíčků přes břicho a nakonec dvě prsa.

Nyní byl přede mnou ten nejnáročnější úkol. Vše správně vyvážit. Mezi mnou a dveřmi totiž stál stůl, pod ním byl zastrčený konferenční stolek a na nich stály láhve plně napuštěné vodou. Zkusila jsem nejdříve, kam až jsem schopná vystrčit svou kundičku když budu mít ruce v poutech nad hlavou. Potom jsem utáhla provaz vedoucí od pičky ke dveřím ještě trochu víc a rychle připevnila skupiny provázků od kolíčků k láhvím. Předtím, než jsem zacvakla opatrně ruce do pout jsem si ještě převázala oči šátkem.

Moje pozice byla následující: stála jsem na špičkách s kotníky asi metr od sebe a provaz mezi nohama vedoucí k vrchu dveří přede mnou se mi bolestivě zarýval mezi pysky. Ruce jsem měla v poutech nad hlavou, celá jsem byla natažená a prohnutá právě směrem ke dveřím. Moje tělo pokrývaly kolíčky, které byly po skupinkách přivázány k lahvím stojícím na hraně stolu i stolku pod ním. Stačil jediný větší pohyb a láhve by spadli a samozřejmě strhli kolíčky s sebou. To "naštěstí" zatím nehrozilo, protože provaz vedoucí mým rozkrokem mi ani neumožňoval pohnout se směrem, který by láhve shodil.

Ani netuším, kolik času uběhlo, protože se zavázanýma očima připadá vše jako věčnost. Člověk si tak aspoň mnohem intenzivněji prožije každý malý impuls. Nohy a záda mě sice začaly bolet docela záhy, nebylo to ale nic ve srovnání s tím, co dělal provaz mezi pysky. Nemohla jsem si kvůli němu ani na chvilku vydechnou. Navíc se mi začaly hlavou honit myšlenky, co se stane, až led na jeho konci roztaje, jak dlouho potom vydržím v této pozici. Jak asi bude bolet strhávání kolíčků, když už teď mě zvlášť některé téměř nesnesitelně bolí. Párkrát jsem už měla pocit, že led držící provaz mezi pysky taje a tak jsem se snažila ani se nehnout, ale nakonec se vždy ukázalo, že led ještě drží. Povolil až v době, kdy už se mi střídavě ze stání na špičkách třásly nohy. Jak jsem sebou cukla, okamžitě šly k zemi dvě láhve a s nimi i kolíčky. Strhly se všechny z pravého stehna a boku. Nevím jestli jsem vykřikla víc překvapením nebo bolestí, každopádně jsem okamžitě napjala všechny svaly, abych se opět dostala do výchozí pozice.

Únava byla ale silná a tak jsem musela po chvilce začít pomalu a opatrně spouštět nohy dolů. Cítila jsem, jak se kolíčky napínají, ale zatím nic nespadlo. Až v momentě, když se moje paty už prakticky dotýkaly země, bolestivě ze mě sjely kolíčky na druhém stehně a jak jsem s sebou trochu škubla, okamžitě se poroučely i kolíčky kolem kundičky, tedy okamžitě - nějakou chvilku vysela celá hmotnost na dvou kolíčcích na mém levém pysku, než i ty za obrovské bolesti sjely dolů. Kromě bolesti jsem teď ještě prožívala i velké obavy. Věděla jsem, že pokud nevydržím do roztání klíčů (pak bych si mohla sice také bolestivě, ale aspoň po jednom a podle sebe sundat jednotlivé kolíčky), prožiju podobnou bolest ještě pětkrát a z toho dvakrát na prsou. Zatoužila jsem po vibrátoru, který by mě vzrušoval a dal myslet i na něco jiného, ale dnes byl program jen mučící. Najednou naprosto bez varování spadla láhev a s ní i kolíčky vedoucí přes břicho. Tak jsem se lekla, že jsem sebou trhla a okamžitě letěly dolů i kolíčky z pravého boku a prsa. Znovu jsem vykřikla a bolestí se mi zvlhčil šátek přes oči. Levé prso, kde kolíčky ještě byly bylo ničím proti tomu, jak mě bolely jejich pozůstatky na tom pravém.

Konečně jsem uslyšela klíče! Jak jsem se je snažila přitáhnout, nedala jsem si pozor a letěly dolů i zbylé kolíčky. Bylo mi opravdu do pláče. Jednak z bolesti, jednak z toho, že jsem už málem "vyhrála" a svou nešikovností si nakonec způsobila větší bolest, než byla nutná a potom taky proto, že mě tato epizoda se zavázanýma očima opravdu vzrušila a já nemohla dojít k orgasmu. Postupně jsem se osvobodila a stála uprostřed pokoje se stopami od kolíčků na těle a obrovskou touhou po orgasmu. Najednou jsem dostala ďábelský sebemučící nápad - ledová sprcha. Šla jsem do koupelny a vzala sebou dvoje pouta i s klíčky. Ty jsem přivázala kousek od sprchové hadice. Pustila jsem ze sprchy ledovou vodu a ruce si zaklapla do obou pout. Abych se osvobodila, musela jsem chtě nechtě pod ledový proud vody. Bylo to opravdu hrozné, nemám ledovou sprchu vůbec ráda, naopak miluju co nejteplejší vodu. Odemknout oboje pouta trvalo celou věčnost a když se to konečně podařilo, klepala jsem se jak osika. Zabalila jsem se do ručníku, ale moc to nepomohlo. Také to moc nepomohlo, co se týká vzrušení.

Na noc jsem se tedy rozhodla udělat rázné opatření a kundu jsem si přelepila lepící páskou. Líbilo se mi to a tak jsem ještě udělala pár vodorovných otáček a stáhla si tak páskou svou velkou prdel. Nakonec jsem si omotala kolena a kotníky. Stále jsem ale měla pocit, že tomu něco chybí. Omotala jsem si tedy i prsa, tak, že byly vidět akorát bradavky a trochu kůže kolem nich. Nakonec jsem ještě omotala zápěstí za zády a šla spát. V noci jsem se probudila jen párkrát a co se dělo ráno, přes den i jak jsem psala tento článek vám napíšu až zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat