18. 4. 2013

Stručně nejen o včerejším cyklovýletu


Moje nadrženost se evidentně začíná stupňovat a nemalou měrou k tomu přispívají i malé úkoly, které plním během dne. Včera například jsem měla docela perný den. Ráno jsem byla v práci, potom si odskočila do školy, vrátila se zpět do práce a ještě stihla kafe s kamarádkou. Asi bych Vám to sem nepsala, kdyby to nemělo ještě nějaký háček. Ten spočíval v těchto bodech:


1) v budově jsem musela být bez kalhotek, venku jsem měla pouze miniaturní tanga
2) před oblečením kalhotek jsem musela provézt 10 zásunů různých hraček do všech třech otvorů
3) před oběma odchody z práce jsem se navíc musela dovézt na pokraj orgasmu

Dovedete si asi představit, že zapomenout na vzrušení a na svůj zákaz orgasmů (psala jsem o něm na twitteru), který držím od minulého úterý (9.4.) do 1. května, nebylo snadné. Nejhorší na tom bylo právě to neustálé připomínání a tedy i touha dát všemu volný průchod. Aspoň mi ale den utekl a já byla už v šest doma a vše měla splněno. Venku bylo krásně, tak jsem se rozhodla, že bych se ještě mohla projet na kole. Samozřejmě v hlavě jsem po celém dni měla akorát spoustu perverzních nápadů, takže jen tak to nebylo.

Oblékla jsem se sportovně, jen cyklistický dres jsem nahradila běžným trikem a zapomněla na sportovní podprsenku. Na bradavky jsem dala svorky a vyrazila na cestu. Po asi patnácti minutách jízdy jsem chtěla trochu přitvrdit a nakonec po pár marných pokusech jsem našla zajímavé řešení. Pod sedadlem jsem protáhla provázek, vedla ho kolem stehen pod triko a tam přivázala ke svorkám. Při každém šlápnutí, když se stehno pohnulo, zároveň provázek zatáhl za svorku, při dobrém nastavení to sice tahá, ale nestrhne. Když točíte nohama ve vyšším tempu, máte pocit, jako by vás někdo "dojil". Bylo dobré, že jsem měla černé kalhoty, sedlo a provázek byl docela tenký a také černý, takže snad si nikdo ničeho nevšiml. Takto jsem jezdila dalších 45 minut a domů přijela s příjemně bolavými bradavkami. Už mám v hlavě i pár nápadů na příště;-)

Vím, že dnešní příspěvek nebyl moc dlouhý nebo popisný, ale chtěla jsem se hlavně podělit o tip, jak si zpříjemnit vyjížďku na kole, protože z něj mám opravdu radost. Máte nějaké další nápady?

4 komentáře:

  1. Možná by nebylo nezajímavé připevnit na sedlo dildo (případně i dvě) a jet v minisukni ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem viděla v nějakém japonském "filmu", ale nevím, jestli se dopracuji až tak daleko (a to mluvím jen o jednom dildu) :-)

      Vymazat
    2. Jo, Japonci jsou srandovní. Někdy točí naprostý prasárny, ale hlavně že rozmazávaj genitálie, aby to někoho nepohoršovalo. To, že tam šuká otec s dcerou (když vezmu něco ještě relativně normálního) všema možnejma způsobama, je celkem jedno, ale nesmí jim bejt vidět přirození :-D

      Vymazat
  2. Anonymní19/4/13 23:02

    Ony by mozna stacily i ty venusiny kulicky, dildo a nebo kolik pri jizde na kole.

    OdpovědětVymazat