18. 3. 2013

Není vždycky nálada


Pozor, tento příspěvek neobsahuje ani jednou slovo kundička :-) Budu ale ráda, když si ho přečtete a třeba i okomentujete.

Asi jste si všimli i z mých příspěvku tady na blogu, že moje bdsm aktivita probíhá v něčem, čemu já osobně pracovně říkám "vlny". Ono popravdě vlny chuti psát o selfbondage jsou ještě zrádnější než vlny mučení, ale o to teď až tak nejde. Uplynou dny, kdy si na bondage skoro vůbec nevzpomenu a jindy si zase neumím představit vyjít z bytu bez něčeho, co by mi moji zálibu nepřipomínalo.

Myslím si, že je to částečně dáno mým trochu rozpolceným přístupem k dominanci a submisivitě. Ráda mám totiž vše pod kontolou a ohromě mě baví na sebe vymýšlet nejrůznější zákeřnosti. Mám vyzkoušeno, že mě dominance moc nebaví, vše sice promyslím, ale potom tomu trpícímu člověku vlastně závidím a nedokážu si to užít (to platí hlavně naživo, po mailu s vámi ráda věci proberu a když vím, ráda i poradím). Na druhou stranu sice miluji bolest a ponížení, ale vadí mi ta ztráta kontroly. Proto mi tak moc vyhovuje selfbondage a jen občas si to zpestřuji s Lenkou, které plně věřím a která plně chápe můj přístup. Netvrdím, že si vystačím na vše úplně sama ve všem, ale teď cítím, že minimálně v bondage tomu tak je resp. výhody, které by skýtalo mít "pána" nepřeváží věci, které já hodnotím jako nevýhody.

Jak to souvisí s vlnami? Jednoduše! Věřím tomu, že pokud má submisiv někoho nad sebou, ten ho prostě donutí (což je sexy) ať se mu chce či nechce. Věřím i tomu, že si to nakonec subinka užije, přestože se jí třeba ne vždycky zezačátku chce. Někteří by i dodali, že nehraje roli, jestli se jí chce, vždyť od toho je subka. Jenže na mě toto prostě neplatí. Když nemám náladu začít, někdy se přemluvit dokážu a jindy nemám vůbec chuť a nic se mnou nehne. Mrzí mě, že potom čekáte na další příspěvek tak dlouho, ale já prostě nemám sílu ani chuť na cokoliv spojené s BDSM.

Jak to máte vy? Také máte vlny, nebo je Vaše (ať už submisivní nebo dominantní) naladění stále +/- stejné? A co byste mi doporučovali, nechat to tak být nebo se to snažit nějak překonat?

Budu ráda, když se vyjádříte do komentářů.

Díky
Petra

10 komentářů:

  1. No podle mě není co překonávat. Sexuální život (ať už vanilkový nebo BDSM) má být především zábava, a pokud se ti do toho nechce, tak je nesmysl něco překonávat. Proč? Jen proto, aby si pár lidí někde na internetu mohlo přečíst, co děláš? Na to se vyprdni, jde o tebe a tvoje potěšení.
    Co se mě týče, já žádnými "vlnami" nikdy "netrpěl" :-) U mě je chuť na BDSM pořád stejná - na vanilkový sex nemám náladu skoro nikdy (resp. na čistě vanilkový, bez nějakého okořenění prvky BDSM), aspoň si nevybavuju, kdy se mi to přihodilo naposled, jestli vůbec někdy od doby, co jsem v sobě objevil sklony k BDSM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, něco takového si myslím taky, ale často mě přepadne pocit, že svou neaktivitou něco dlužím nejen čtenářům, ale i sobě.

      Vymazat
  2. Anonymní19/3/13 00:05

    nutit se nemá cenu, užívat si přece není povinnost ale příjemná možnost :)
    snažím se vybavit, jestli u mě nějaké vlny jsou.. asi ano, ale ne tak časté, když mám chuť na sex, tak většinou i s bdsm... někdy víc, někdy míň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda jak to vy chlapi děláte, že máte chuť prakticky pořád (a upozorňuji, že moje vlny nemají s cykly nic pozorovatelně společného) :-)

      Vymazat
    2. Anonymní22/3/13 22:41

      sakra, zas už jsem byla nazvána chlapem :D
      ale nebylo to myšleno, jako pořád :) tenhle semestru u mě vede spíš touha po spánku :D

      Vymazat
    3. Promiň, ani nevím, proč jsem to napsala tak automaticky :-)

      Vymazat
    4. Anonymní13/4/13 21:16

      v pohodě :) ..na jednu stranu se nedivím :D

      Vymazat
  3. Anonymní19/3/13 08:41

    Ja jsem dominant, ktery si take obcas rad vyzkousi druhou stranu mince. Hlavne bych rad prozil par hodin v mumii. A rad stravim noc ve stribrnem PVC saunovem obleku.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsme na tom stejne...

    OdpovědětVymazat