7. 5. 2013

Vzrušující nakupování bez orgasmu


Díky za vaše maily, nakonec jich přišlo 51 a na 11 z toho jsem odpovídala v práci. Vy, kteří jste mi poslali mail, jste se mohli vždy v odpovědi dočíst, jestli vám odpovídám v kleče s kolíčky na bradavkách a dildem v kundičce, nebo z práce, kde jsem sice při odpovědi nic nedělala, ale musela to nakonec dohnat doma. Večer jsem byla, jak už je vidět z počtu mailů, nejen velmi nadržená, ale i vyčerpaná. Poctivě jsem totiž po každé své odpovědi kolíčky sundala a vysunula dildo, abych při další začínala nanovo.

Sobotní program byl už delší dobu domluven s Lenkou. Celý se měl odehrávat v nákupním centru a byl zaměřený na zvyšování mé nadrženosti. Pravidla byla jednoduchá - já měla pod černými krajkovými tangy dálkově ovládané vajíčko a Lenka ovladač. Mohla spouštět a vypínat vajíčko jak chtěla. Pokud jsem ji chtěla zastavit, musela jsem jí dát signál a to dotknout se svého prsa. Potom jsem měla zaručené tři minuty klidu. Za každé použití signálu se ale platilo, musela jsem se sehnout a ukázat podvazek. Pokud bych to nestihla do dalšího zastavení, musela bych ukázat kalhotky.


Jakmile jsem vkročila dovnitř, okamžitě se ve mě naplno rozjelo vajíčko a mně bylo jasné, že to dnes rozhodně nebude jednoduché. Okamžitě jsem byla vzrušená a jen s obtížemi skrývala, co se ve mně děje. Samozřejmě bych se nejraději někam schovala a tam se snažila vše přetrpět, ale Lenka jasně ukázala do prodejny obuvi. Uvnitř jsem ještě chvilku bojovala, ale nakonec mi nezbylo nic jiného, než si sáhnout na prso a tím umlčet vajíčko ve své kundičce. Naštěstí obuv byla alespoň místem, kde jsem mohla splnit ukázání podvazku bez toho, aby to vzbuzovalo byť sebemenší podezření, že to dělám naschvál. Došla jsem si pro hezké lodičky a začala si je zkoušet. Sledovala jsem u toho svou šedou sukni a trochu jí pomohla, aby se při sezení vytáhla dostatečně vysoko. Potom jsem se snažila hlavně uklidnit.

Tři minuty ale uběhly jako jedna a já opět cítila vajíčko puštěné na plné obrátky. Tentokrát ale Lenka změnila přístup a rychlost regulovala. Spolu jsme prošly několik obchodů s obuví, šperky a kabelkami a já musela ukázat podvazek ještě dvakrát. Když už se blížila první hodina ke konci, šly jsme si sednout na kávu. Lenka si dala záležet, aby mě do fronty poslala dostatečně nadrženou, takže když na mě konečně došla řada, právě jsem nutně potřebovala přerušit další stimulaci, jinak bych se asi skácela k zemi v mohutném orgasmu. Přede mnou stála baristka a já si zrovna nutně potřebovala sáhnout na prso. Bylo to divné a ponižující, ale pokud jsem nechtěla ze situace vyjít ještě hůř, musela jsem to udělat hned a rychle.

Než jsem dostala kávy a donesla je k Lence, byly tři minuty už pryč a já opět cítila intenzivní vibrace. Ona dobře věděla, co dělá, dlouho předtím mě dráždila tak, abych nemusela použít náš signál, ale abych zároveň nevychladla ani na chvilku a toto budované vzrušení se teď vracelo. Když jsem usedala, abych konečně mohla zkusit nějak nenápadně ukázat podvazek, byla jsem už znovu tak vzrušená, že jsem musela Lenku zastavit. Viděla jsem na ní, že se právě o to snažila a teď měla radost. Seděla jsem a přemýšlela, jak ukázat kalhotky, ale být u toho co nejnenápadnější. Nakonec byla jediná možnost natočit se jakoby směrem ke frontě a "zapomenout" dát nohy úplně k sobě. Styděla jsem se a Lenka se evidentně bavila, protože pustila vajíčko jen na ty nejjemnější vibrace.

Takto jsme zakončily první hodinu a nastal čas na tu druhou. Zatímco Lenka dopíjela svoje kafe, já se šla na záchody připravit. Sundala jsem si tanga a místo nich zajistila vajíčko velmi utaženým provazem mezi pysky. Sukni jsem stáhla dolů, co to šlo a než opustila kabinku, vložila si do úst svoje promáčené kalhotky. To byl pro mne velmi ponižující moment, protože tentokrát tu byl někdo, kdo věděl, co mám v puse. A ten někdo opět pustil vajíčko. Tentokrát byla pravidla jiná, procházely jsme se obchody s oblečením a když už jsem nemohla vydržet vajíčko, musela jsem si vybrat co nejvyzývavější prádlo a vzít si ho do kabinky.

Ale nezkoušela jsem si ho, Lenka šla se mnou a připnula mi na pysky dva kolíčky spojené provázkem. Potom jsme vyšli ven a pokračovali do jiného obchodu. Tam začalo vše nanovo, až na to, že v kabince mi Lenka nejdříve škubnutím strhla kolíčky, které už na pyscích byly a až potom je dala zpět a k nim přidala další dva. Když jsme odcházely domů, pysky jsem měla bolestivé a na nich 12 kolíčků. Byla jsem dokonale nadržená a pokořená, vysvobození ale mělo přijít až za deset dní.

V dalším příspěvku Vám napíšu, proč tomu tak nakonec nebylo a co jsem všechno musela ještě prožít...

4 komentáře:

  1. Anonymní7/5/13 22:07

    Velmi vzrušující blog :-P A je mi i dost blízký, taky mě vzrušuje (self)bondage. Ale zatím jen to SELF jsem si mohl vyzkoušet a to ještě ne moc pořádně.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za narozeninový dárek (7.5. mám narozeniny) :-) Bylo to hezké počtení. Akorát by to někdy chtělo za trest ukázat na veřejnosti ne kalhotky, ale přímo kundičku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak všechno nejlepší, ale ukařovat veřejnosti kundičku nebudu, nejsem žádná celebrita:-)

      Vymazat
    2. Pro nás celebrita jsi :-)

      Vymazat