8. 10. 2013

Milan - část I.

Nejdřív se pokusím rychle shrnout, co je u mě nového. Tak předně asi to, že už nejsem úplně striktně self. Lenka mě seznámila se svým kamarádem, ze kterého se vyklubal nejen inteligentní, ale i dominantní muž. Rozhodně spolu nežijeme 24/7 BDSM vztah a bavíme se i jinak, ale vzhledem k tomu, že je relativně často služebně v zahraničí, jsou naše setkání často velmi intenzivní. Zatím ho tu nebudu i na jeho přání více popisovat, ale zkusím vám přiblížit, co se tak zhruba se mnou dělo po dobu, kdy tento blog stál.

Byl celý týden zase na služební cestě, ale na pátek jsem měla slíbenou večeři. Měli jsme se potkat přímo v restauraci. Žádné speciální pokyny jsem nedostala, ale i tak jsem v týdnu úplně nezahálela. Celý pátek už jsem byla nervózní a moc se těšila. Nemohla jsem se rozhodnout, co na sebe. Nemyslím tím jen to běžné dilema, ale i to, jestli a jak moc bdsm mám do toho zahrnout. Nakonec jsem z bytu odcházela v černých krajkových kalhotkách a podprsence ze stejné sady. Doplnila jsem to širokým krajkovým podvazkovým pásem a černými silonkami se zvýrazněnou čárkou na zadní straně. Na nohou jsem měla vysoké červené lodičky a na sobě černé upnuté jednoduché šaty s lehce se rozšiřující sukní. Vše jsem ještě doladila červenými doplňky. Hlavním prvkem ale byl úzký kus sametu kolem krku se šperkem, který dost připomínal obojek. Musím napsat, že jsem se snažila být co nejvíce sexy a myslím, že se mi to i povedlo.

Sebevědomě jsem vyšla z bytu celá nedočkavá pospíchala na MHD. Do restaurace jsem přišla sice o dobrých deset minut dříve, ale Milan tam už seděl. Když jsem došla ke stolu, vstal, políbil mě a usadil na židli. Tohle jeho gentlemanské chování mě vždycky dostane do kolen. Celou večeři jsme se výborně bavili, ke konci jsem ho začala provokovat po vzoru hollywoodské produkce vyzutou nohou pod stolem. Evidentně mu to bylo příjemné. Také ocenil můj šperk, na který jsem byla opravdu pyšná. Vypili jsme spolu ještě láhev vína, než zaplatil a vyšli jsme z restaurace ven. Čekala jsem, že zavolá taxi a pojedeme k němu domů, ale on chtěl jet tramvají. Překvapilo mě to, ale neprotestovala jsem.

Usadili jsme se vedle sebe v zadní části na dvousedačku, on mě něžně objal a pošeptal mi: "Sundej si kalhotky a dej mi je do kapsy od saka!" Vyděšeně jsem mu odpověděla: "Vždyť je mám pod podvazky." a on na to jen podotkl: "Já vím." Byla jsem okamžitě vzrušená a rozechvělá. Doteď jsem byla sebevědomá mladá dáma a tyto dvě věty ze mě během pár vteřin udělaly dokonalou subku. Ještěže jsem seděla u okénka a směrem do vozu seděl Milan. Ale jsem si jistá, že to měl tak vymyšlené celou dobu. Rozhlédla jsem se kolem a začala si stahovat kalhotky pod šaty co možná nejnenápadněji a nejelegantněji. Když byly stažené až k lemům punčoch, začala jsem velmi opatrně uvolňovat jednotlivé sponky držící silonky a protahovat pod nimi krajkový kus prádla, o který tak šlo. Přes všechnu svou snahu jsem na sebe přitahovala různé pohledy skrz tramvaj. Nejhorší ale bylo odhodlat se kalhotky vytáhnout zpod sukně a vzít je do ruky. Nakonec jsem je celá červená spustila ke kotníkům, rychle z nich vykročila, přitulila se k Milanovi a co nejpřirozeněji mu je strčila složené do vnitřní kapsy saka. On zase položil svou ruku na má stehna a jen velmi nenápadně občas zajel i mezi ně.

Byla jsem úplně vzrušená a pokořená, když tramvaj konečně zastavila na jeho zastávce. Bylo už trochu chladno a moc lidí se kolem už nepotulovalo. Jakmile jsme odbočili z hlavní ulice, zastavil mě a do pusy mi strčil ty moje kalhotky. Potom mi z kabelky odepnul popruh a připnul ho na můj obojkový šperk. Kabelku mi dal do ruky se slovy "Nes ji oběma rukama za zády!" Poslechla jsem a jako poslušná ponížená subinka cupitala na vodítku za ním noční ulicí. Míjeli jsme pár lidí, to šel Milan vždy blízko mě, aby nebylo vidět natažené vodítko, ale to bylo všechno. Chodci si ale hleděli svého a jediný efekt byl, že jsem vlhla čím dál tím víc a živě si představovala, co všechno se mnou bude můj dominant dělat, až za námi zaklapnou dveře jeho bytu.

Část napětí ze mě opravdu v bytě spadla. Už jsem se nemusela bát, že mě takto někdo uvidí, ale na druhou stranu očekávání toho, co přijde bylo tak silné, že tep mi vyletěl snad ještě výše. Milan mě za vodítko dovedl do středu obýváku, kde mi nařídil stát. Odepnul popruh z mého prozatímního obojku a z ruky mi vzal kabelku. Obojí kamsi odložil. Potom mi černým šátkem převázal oči a myslím, že se chvilku kochal mou nejistotou. Následně mi nařídil svléknout si šaty. Snažila jsem se i se zavázanýma očima, abych byla co nejsvůdnější a chystala se i pokračovat, ale zadržel mě. Ucítila jsem jeho ruku ve svém rozkroku a vyslechla si několik poznámek o vlhkých děvkách. Potom prohlásil, že vypadám nevyváženě, bez kalhotek a vyndal mi je z pusy. Překvapivě je ale neoblékl zpět, skončily narvané do mojí pičky.

Spoutal mi ruce za zády a vytáhl je ke stropu, mezi nohy mi dal širokou rozporku a sedl si za mě. Koukal na můj vyšpulený zadek a při tom mi přikázal, abych mu vyprávěla, co jsem všechno dělala z bdsm oblasti za dobu, co jsme se neviděli. Poctivě jsem vylíčila svojí selfbondage i úkoly, které jsem plnila a očekávala jeho reakce. V průběhu mého vyprávění sice měl pár doplňujících otázek, ale vůbec jsem z jeho tónu hlasu nepoznala, co si myslí. Když jsem domluvila, bylo chvíli ticho. Potom jsem uslyšela: "Takže jsem ti asi moc nechyběl." a i přes všechno moje ujišťování dopadla první rána důtkami na můj obnažený zadek. Rány dopadaly s čím dál větší frekvencí a intenzitou a já pomalu opouštěla svůj plán mlčet a syčela bolestí čím dál více. Občas přesunul svou pozornost od zadku ke kundičce a to jsem potom měla co dělat, abych nekřičela na celý dům. Na uvítanou to bylo docela náročné.

Když byl s důtkami hotov, odvázal mi bolavé ruce od stropu a sundal rozporku z kotníků. Stále se zavázanýma očima jsem dostala za úkol ho kouřit. Snažila jsem se, co mi ústa stačila, ale jemu se to nezdálo dost a často držel moji hlavu až jsem se téměř dávila a dusila. Když se konečně udělal, musela jsem všechno spolknout a důkladně očistit jeho penis. Čekala jsem, že ho do mě vrazí ještě před vyvrcholením a já si také užiju, ale nestalo se. Místo toho jsem dostala do pusy své nasáklé kalhotky, musela jsem vylézt na stůl a tam mě stále ještě v prádle a botách svázal do těsného kozelce. Naděje mi svitla, když do mě zasouval vibrační vajíčko, ale to zůstávalo v klidu. Naopak slyšela jsem, jak si na stůl pokládá notebook a zvuk kláves. Byla jsem zoufalá, těšila jsem se na něj jak malá holka a on se nechá vykouřit a potom ještě pracuje? Občas sice zapnul vajíčko, ale jen tak, aby mě trochu rozdráždil. Dával si dobrý pozor, abych se nedostala nikam blízko orgasmu. Já byla připravená vydržet jakékoliv mučení, ale tento "nezájem" byl pro mě strašlivě ponižující.

Konečně zaklapl počítač! Vytáhnul mi dokonce i vajíčko z pičky, že by teď nastávala moje chvilka? Zvedl mě za spoutané nohy a ruce a přenesl do ložnice na postel. Dokonce mi i vyndal kalhotky z pusy a potom mi pošeptal: "Moc se mi takhle spoutaná v prádle líbíš, dobrou noc." Dobrou noc? To bylo to nejhorší, co mi mohl říci, vždyť já očekáváním a vzrušením skoro nemohla spát. Měl mě v hrsti.

6 komentářů:

  1. Anonymní8/10/13 20:51

    WOW! těšim se na pokračování :) jestli teda bude

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k dalšímu partnerovi, snad to nedopadne jako s Jirkou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky doufám, že to tak nedopadne, ale myslím, že by snad nemuselo ;-)

      Vymazat
  3. Ahoj Petro, dáš sem fotku v tom červeném prádle ? :-))) (Třeba jako omluvu za dlouhé čekání)

    OdpovědětVymazat
  4. Návnada hezká, teď už by to chtělo nějaké to pokračování. Myslím, že po více než týdnu si ho zasloužíme.

    OdpovědětVymazat