31. 10. 2017

Grilovačka

Ve vedlejším bytě žije mladý a docela příjemný pár. Párkrát jsme se potkali na našich sousedících terasách a snad protože nás v domě zrovna mnoho bez rodin nebo v důchodu není, skončilo to tak, že už jsem párkrát přelezla na jejich terasu a nad sklenkami vína jsme si docela příjemně pokecali. Koncem léta mě zvali na večerní grilovačku, kterou jsem kvůli práci musela odmítnout. Nakonec jsem ale měla ten den naprosto nečekaně volné odpoledne a tak jsem neváhala a rozhodla jsem se ho využít co nejlépe.


Jak jsem už psala, naše terasy sousedí a z části jejich terasy je výhled na tu moji. Navíc je na mou terasu vidět i z ostatních balkónů. Toho jsem právě chtěla využít. Trochu jsem posunula svůj velký stůl, aby byl v těsném sousedství jejich terasy a přehodila přes něj ubrus. Tedy spíš látku, která jej zakrývala až k zemi. Pod stůl jsem dala starší koberec a nanosila tam potřebné provazy a další hračky. Potom jsem se šla chystat do bytu.
Tam jsem si uvázala provazovou podprsenku a nechala trochu volného provazu, kterým jsem stahovala smyčky mezi prsy. Připravila jsem ještě smyčky omotané kolem kotníků, stehen, břicha a loktů. Do pusy jsem dala kuličkový roubík a do zadku zastrčila anální hák s kuličkou na konci. Přehodila jsem přes sebe jen dlouhé bavlněné triko, rozhlédla se kolem a když jsem měla pocit, že nikdo na terasách a balkónech není, přeběhla pod stůl na svojí terase.

Tam jsem se začala opatrně znehybňovat. Stůl má nohy dole uprostřed pro zvýšení stability spojeny nohy docela masivním trámkem a na ten jsem spoléhala. Právě na něj jsem přidělala páskou dildo a teď jsem se snažila si na něj pičkou nasednout. Potom jsem si stáhla kotníky ke stehnům a nalehla právě na tyč spojující nohy stolu. Kolem ní jsem uvázala volný provaz od prsou. Dalším krokem bylo nucené zaklonění hlavy. Očkem od roubíku na týlu jsem vedla provázek od análního háku abych držela hlavu zakloněnou. Nakonec jsem uvázala lokty asi 10 cm od sebe na zemi a zápěstí před sebou zacvakla do připravených pout.

Nedlouho poté jsem zaslechla zvuky z vedlejší terasy, jak sousedé začali chystat svoji grilovací párty. Já zatím potichu trpěla pár metrů vedle pod stolem. Pičku mi vyplňovalo dildo a měla jsem dvě špatné možnosti. Buď jsem na něj naléhala větší vahou a mohly odpočívat moje nohy nebo jsem mohla ulevit kundičce, ale v tu chvíli jsem měla většinu váhy na kolenou. Vepředu to bylo podobné, když jsem sama zaklonila hlavu, ulevila jsem análnímu háku, ale to bylo dost nepohodlné, tak jsem často pokládala bradu na konstrukci stolu, ale to mi zase zaráželo hák hluboko do zadku.

Počítala jsem s tím, že budu pod stolem příliš dlouho na svorky nebo kolíčky, ale už brzy po začátku jsem začala pochybovat, jestli jsem to nepřehnala i jenom se svým svázáním. Když konečně sousedům přišli hosté, trpěla jsem už dost intenzivně. Bolel mě krk, vadily mi sliny tekoucí z roubíku i objekty v mých dírkách. Dost špatně na tom byla i kolena. Navíc pokud jsem jim chtěla ulevit i za cenu většího utrpení své pičky, musela jsem to udělat velmi pomalu a opatrně, abych nerozhýbala stůl.

Postupně, jak ubíhal večer, jsem cítila, že mi docházejí síly. Zároveň jsem ale byla čím dál víc vzrušená. Vyčítala jsem si, že jsem nakonec zavrhla vibrační vajíčko mířící na můj klitoris. Teď by se tak hodilo! Když jsem měla pocit, že hlasy nejsou až tak blízko, snažila jsem se udělat si dobře jemnými pohyby na dildu a potahováním análního háku. Ale výsledek vůbec neodpovídal tomu, jak moc byla tato činnost bolestivá a fyzicky náročná.

Přišlo mi, že už se stmívá, ale zábava na vedlejší terase nepřestávala. Byla jsem už úplně vyčerpaná a ležela na dildu prakticky celou vahou, což nebylo vůbec příjemné. Přála jsem si dostat se co nejdříve pryč, ale musela jsem vydržet. Naštěstí mi zatím alespoň nebyla zima. Abych trochu zabavila hlavu při tak dlouhém trpění, snažila jsem se vymyslet, jak budu pokračovat, až párty skončí a já budu volná. Původně jsem v plánu nic neměla, ale přestože jsem byla naprosto vyčerpaná, zároveň jsem byla ze své situace velmi vzrušená a bylo mi trochu líto se po rozvázání jen vyvalit na postel a masturbovat.

Konečně jsem zaslechla souseda, jak volá na ostatní, že už je docela tma a že by měli jít dovnitř. Slyšela jsem zvýšený pohyb a neskutečně se těšila na své vysvobození. Bohužel dva lidé zůstali venku a neustále o něčem žvanili. Postupně jsem je začala upřímně nenávidět. Trvalo jim snad věčnost, než se konečně uráčili zmizet za ostatními a já měla cestu ke svobodě volnou. Klepajícími se prsty jsem vzala klíček od pout, který už dávno roztál a začala se osvobozovat. Nebylo to vůbec jednoduché. Všechny svaly byly ztuhlé a jakýkoliv pohyb bolel. Musela jsem se snažit dělat všechny pohyby velmi pomalu a také se přemáhat, abych se nerozbrečela.

Bála jsem se také, aby pohyb neviděl někdo z okolních bytů a tak mi úplné vysvobození trvalo neskutečně dlouho. Chtěla jsem rychle přeběhnout do bezpečí bytu, ale nakonec jsem byla schopná se tam akorát doplazit. Aspoň, že už byla tma. Uvnitř jsem se postupně protahovala a když jsem měla pocit, že už by to šlo, začala jsem s druhou fází mučení.

Jako první jsem k opěradlu barové židle přivázala MagicWand a zapnula ho. Židli jsem potom postavila na předem vytipované místo a zapříčila ji tam. Nohy kotník každé nohy jsem přivázala ke stehnu a potom obvázala vždy stehno s lýtkem k sobě, abych měla nohu v koleni maximálně pokrčenou. Kolena jsem ale neměla svázaná k sobě, ale naopak požila dřevěnou tyč jako rozporku. Na ni jsem ještě přivázala 12 kg kettlelbell, který jsem kdysi v záchvěvu cvičící mánie koupila a naposledy jej měla v ruce, když jsem ho nesla z auta do bytu.

Vydrápala jsem se na podnožku, vzala si kuličkový roubík, na bradavky dala svorky a ruce v kožených poutech vytáhla co nejvýše k oku ve stropě. Potom jsem už jen zatáhla za provaz, který odsunul podnožku pode mnou a ocitla se v pozici, kterou jsem na sebe zákeřně připravila. Visela jsem za ruce, nohy měla pevně svázané a na bradavkách pobolívaly svorky. Na zemi ležel kettlebell přivázaný k rozporce mezi koleny. Celá zrada tohoto svázání spočívala v tom, že přede mnou byl puštěný MagicWand. Když jsem k němu ale chtěla dostat svoji nadrženou kundičku, musela jsem se přitáhnout za ruce a nechat 12kg závaží zaříznout provazy ještě více do mých nohou.

Samozřejmě jsem to zkoušela, ale protože jsem byla unavená z první části dnešního dobrodružství, nikdy se mi nepodařilo udržet se zvednutá dostatečně dlouho. Jak ubíhal čas a ubývaly síly, příbývala má frustrace. Byla jsem opravdu nadržená, Byla jsem rozbolavěná, což mojí nadrženosti většinou pomáhá a v hlavě mi jel dnešní zážitek z balkonu. I tak jsem ale neměla dost síly udržet se u MagicWandu a udělat se, i když jsem tu možnost měla. Bylo to o to horší, že jsem si slíbila, že jestli se mi nepodaří udělat se, budu bez orgasmu další dva týdny. Když jsem uslyšela uvolnění klíče, cítila jsem velkou úlevu, že moje fyzické strádání skončí, ale zároveň i zklamání, že se nejen dnešní zážitek musel obejít bez orgasmu.

Ano, sice frekvence mých příspěvků je mizerná, ale žiju a píšu :)

4 komentáře:

  1. jsem zvědavý kdo kolik lidí to ještě zkouší :D Občas jsem vlezu pročíst něco staršího, ale koukám, že dneska mám jackpot :D

    OdpovědětVymazat
  2. SUPER :-) Díky za zážitek, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj
    úžasně připravené a obdivuji tvoji vůli. Já bych se nedokázala donutit jít tak do krajnosti a ponechala bych si větší prostor pro to dojít k orgasmu. Tvoji odhodlanost co nejvíc si to ztížit obdivuji.
    Pa Alice 29

    OdpovědětVymazat