5. 8. 2020

Před chatou, za chatou I.

Na konec tohoto týdne jsem se těšila už dlouho. Byli jsme domluveni s kamarády, že pojedeme na horskou chatu, kde spojíme kola, turistiku a večerní zábavu. Jak asi tušíte z toho, že o výletu píšu sem, byla jsem ve velmi dobré (čti nadržené) náladě a chtěla si svůj pobyt zpestřit. Odjezd byl sice naplánován až na čtvrtek, ale to mi nezabránilo začít si užívat ve spolupráci s Milanem (tím z předchozího blogu) už v úterý večer. Tady je stručné shrnutí toho, co se dosud událo.



Úterý

Po práci a večeři jsem se nedočkavě pustila do zadaných úkolů. Svlékla jsem se a vlezla do sprchy. Tady jsem měla 5 minut na to, abych se kompletně umyla a oholila. Protože jsem typ, který ráno často nestíhá, mám dobrou průpravu a za pomoci zapnutého mobilu s měřením času, který jsem průběžně kontrolovala, jsem vše stihnla a nemusela tak dokončovat svou očistu v ledové vodě. 


Osušená, namazaná, voňavá a na 11cm podpatcích jsem přešla do obýváku, kde bylo připravené moje mučení. Začala jsem tím, že jsem si do kundičky zasunula vibrační vajíčko a přes něj potom uvázala velmi zařezané provazové kalhotky s uzlíkem nad klitorisem a větším uzlem nad kundičkou. Mám teď pár nových provazů, které mají výraznější strukturu a jsou na tohle nepohodlí ideální. Pokračovala jsem provazovou podprsenkou ze stejného provazu a i tu řádně dotáhla. 


Doteď to bylo dobré, ale dalším krokem bylo lehnout si na záda na konferenční stolek, přivázat své kotníky k nohám stolu a začít se svorkami. Jedny šly na pysky a druhé na bradavky. Teď přišly na řadu kolíčky. Bylo jich 60 a byly spojené provazem. Bohužel jsem měla prsa tak dobře podvázaná, že se na ně už nedalo přichytit moc kolíčků, musela jsem jich tedy dost přicvaknout na pysky, stehna a břicho. Bolely už od začátku. Konec provazu, který je všechny spojoval jsem zacvakla za karabinu do nachystaného lana. To zatím bylo prověšené. Přes gumičky jsem ještě natáhla svorky na pyscích a bradavkách ke stolku a pustila vajíčko na náhodné vibrace. Ruce jsem natáhla do prostoru za hlavou, kde na ně už čekala kovová pouta. Ta zacvakla a mně začalo mučení.


Vajíčko se střídavě vrtělo v mojí kundičce a já čekala, až nade mnou roztaje kus ledu, který drží 4 lahve plné vody. Až se to stane, lahve spadnou a svou vahou strhnou 60 kolíčků z mého těle. Zároveň mi do rukou spadne klíč od pout. Po pár minutách, kdy si užívám bolesti a hlavně vibrací mi dochází, že jsem si asi měla dát roubík. Bohužel už se nedá nic dělat. Jak čas postupuje, kolíčky a svorky jsou cítit čím dál více. Vajíčko také odvádí svou práci a já jsem v očekávání bolesti velmi vzrušená. Zároveň se ale nedokážu udělat, protože pozoruji tající led držící láhve a moje tělo je naprosto napnuté v očekávání velké bolesti.


Teď! Vše se seběhlo tak rychle, že jsem se ani nestihla připravit a při strhávání kolíčků jsem vykřikla. Celým tělem projela obrovská vlna bolesti. Spolu s vibrujícím vajíčkem jsem cítila přicházející orgasmus, ale zrovna jsem trefila v nahodném režimu tu mírnější část a občasné jemné zachvění mě nedokázalo poslat přes hranu a jen mě víc a víc frustrovalo. Nezbývalo tedy nic jiného, než se co nejrychleji osvobodit, protáhnout se a vše poklidit.


Dnes večer už byl v plánu pouze spánek. Lehla jsem si na postel, do kundičky zavedla velké vibrační vajíčko, které nemá baterku a musí se napájet ze sítě. Zajistila jsem ho červenými tangy. Nohy a ruce jsem zajistila pouty abych spala roztažená do X a snažila se usnout. Zrada byla v tom, že zásuvka, do které bylo vajíčko zapojeno byla nastavaná na sepnutí na 15 minut každé dvě hodiny. Nejen že se roztažená do X skoro nedá spát, ale pokaždé, když se mi to už skoro povedlo, mě vzbudily vibrace, které ale nebyly dostatečné na orgasmus, ale zase mě tak vzrušily, že mi dalo dost práce se znovu uklidnit a zkusit usnout. Ráno jsem tak vstávala nevyspalá.


Středa


Svou únavu zkouším zahnat tím, že si ráno napustím vanu, ale moc to nepomáhá. Navíc práce už volá. Dnes mám homeoffice, tak toho využiju. Místo provázkových kalhotek si beru řetízkové. Je to dost jiný pocit, nepoddajný kov se připomíná mnohem víc než provaz. Jsem ale samozřejmě stále dáma, tak si oblékám krátkou modrou skládanou sukni a černý korzet. Pod prsa do něj dávám zrnka rýže a korzet bradavky natřu pálivou mastí. Potom samozřejmě korzet pořádně dotáhnu. Je to nepříjemné, ale myslím, že v tom v pohodě vydržím pracovat. Černý obojek vče jenom dokresluje.


Svou pracovní židli měním za dřevěnou z kuchyně a pokládám na ni drátěnky. Na ty si potom sedám. Během dne jsou čím dál nepohodlnější. Na nohách mám velmi nepohodlné vysoké lodičky, abych si nemohla sezení příliš ulehčovat. Když mi zrovna nikdo nevolá, mám pusu vyplněnou roubíkem s dildem. To mi postupně vadí asi nejvíc. Jednak jsem uslintaná a také se mi nedaří na něj zapomínat. Ještě že mi občas zazvoní mobil a já jej můžu aspoň na chvilku vyndat.


Snažím se, jako obvykle, většinu práce stihnout před obědem a proto jdu jíst až kolem druhé. Uvolňuji řetízek mezi pysky a na sedám si na židli, kde je připravené dildo a opět drátěnky. Jíst mohu začít až když ve mě bude dildo natolik, že budu sedět na drátěnkách. Po obědě jsem se vrátila ještě k práci, opět upravená jako dopoledne než jsem konečně mohla nastavit odpověď v nepřítomnosti a zaklapnout notebook.


Nadešel čas vyrazit na nákup věcí na prodloužený víkend na chatě. Vše, co jsem doposud používala jsem uklidila a svlékla se. Do obchodů jsem totiž vyrazila v bílém tílku a krátké modré sukénce. Pod ní jsem měla bílá tanga a bílý podvazkový pás na kterém byly připnuté tělové punčochy. Sukénka byla tak krátká, že pokaždé, když jsem se v obchodě sehnula odhalovala jsem lemy punčoch. Cítila jsem na sobě mnoho pohledů, ale snažila jsem rychle projít dál. Po nákupu jsem si zalezla do boční uličky, sundala si kalhotky a dala si je do pusy a tam jsem je měla až domů. 


Tady mě čekalo balení. Myslím, že v tom už mám docela praxi, ale to bych nesměla mít přikázáno si to výrazně ztížit. Svlékla jsem se a nohy si spoutala asi 20 cm od sebe. Do pusy jsem dala kuličkový roubík a na bradavky připnula svorky. Ty jsem spojila s kuličkou roubíku tak, abych nemohla příliš zvedat hlavu. Nakonec jsem lokty spojila volně za zády a zápěstí před tělem. Takto vybavená jsem začala snášet věci na postel a balit je do kufru. Příležitostně jsem si tahala roubíkem za bradavky, ale horší bylo, že jsem musela přenášet po bytě židli, abych se s spoutanýma rukama dostala i k vrchním policím. Samozřejmě jsem si zabalila i pár svých hraček.





 



1 komentář: