10. 8. 2020

Před chatou, za chatou II.

Minulý zápisek jsem dopsala po tom, co jsem měla zabalené věci na chatu a chystala se na finální mučení dne, kterým byla loterie. Taky se mi podařilo shrnout, co všechno jsem dělala na chatě.


Přichystala jsem si 2 vibrátory, 2 dilda a 2 anální kolíky. Od každého větší a menší exemplář. Potom jsem připravila vlastní losování. Každá pomůcka byla napsaná na jednom lístku. Ještě jsem si připravila kostku a přiřadila 5 minut když hodím 1 a 2, 10 minut když hodím 3 a 4 a 15 minut, když se mi podaří 5 nebo 6. Do pusy jsem si dala kroužkový roubík a začala s loterií.


Jako první jsem si vytáhla malý vibrátor na 5 minut. To bylo ideální na rozjezd. Byla jsem na všech čtyřech mezi futry a zapnula vibrátor. Udělat jsem se nesměla a aby mi nevypadnul, tlačila jsem proti zárubním. Celých pět minut uplynulo rychle a já už tahala další lístek. Tentokrát to vyšlo na 10 minut s velkým análním kolíkem. S tím jsem chvilku bojovala, než jsem ho do sebe dostala. Teoreticky jsem se z jeho šukání mohla udělat, ale vůbec se mi to nedařilo. Nakonec jsem byla moc ráda, když se ozval odpočet. 


Další jsem si vytáhla velký vibrátor a hodila 6, což znamenalo čtvrthodinu. To byl krutý žert osudu, protože jsem neměla dovoleno pod hrozbou velkého trestu se z vibrátoru udělat, a zároveň to znamenalo, že už se nemám nač po zbytek loterie těšit. Nechtěla jsem riskovat a tak jsem si pustila spíše slabší vibrace a i tak jsem poslední minuty hypnotizovala odpočet a snažila se potlačit orgasmus, co to jen šlo. Nakonec jsem to zvládla a uprostřed mého loterijního mučení jsem byla pouze neskutečně nadržená.


To se mi hodilo pro následující dvě výhry v loterii, kdy jsem nejdřív přes kroužek musela kouřit malé dildo 15 minut a velké 5. Na úplný závěr zbyl malý anální kolík a dvojka znamenala, že jsem jej měla rychle za sebou. Nakonec to nebylo tak náročné, jak jsem čekala. Docela se mi ulevilo a šla jsem si dát rychlou sprchu.


Protože jsem se na dnešek příliš nevyspala, ničím jsem se nezdržovala a šla spát. Podle zadání jsem měla svázané nohy k sobě v kotnících, kolenou i přes stehna. Na oči jsem si dala škrabošku a ruce v kožených poutech svázala provazem za zády, to abych si nemohla dráždit ani kundičku, ani prsa. Možná bych to sice ve svém svázání i tak dokázala, ale byla jsem tak unavená, že jsem prakticky ihned usnula.



Čtvrtek


Ráno jsem si snad zaslouženě pospala a vlastně až do odjezdu si udělala velmi líné dopoledne. Sbaleno na chatu jsem měla a tak mi už stačilo se akorát obléknout do cestovního. To byly tentokrát tmavě modré bikiny, na kterých se opravdu šetřilo materiálem a přes ně jenom kratičká bílá sukénka. Byla jsem ráda, že mám sbaleno tak, že do auta mi stačí jít se zavazadly jen jednou, protože jsem úplně netoužila potkat na chodbě někoho z vedlejšího bytu. I tak jsem si všimla, že když jsem na ulici dávala své kolo do auta, mělo z toho několik mužů představení. V duchu jsem byla ráda alespoň za to, že je tak hezky a tím pádem moje oblečení vypadá nepatřičně o kousek méně. 


Ještě než jsem nastartovala, zapla jsem si kolem krku úzký obojek z černé kůže s malým kovovým okem. Jakmile jsem sjela z dálnice, začala jsem vyhlížet příležitost pro splnění prvního úkolu. Tak jak jsem byla oblečená jsem vystoupila na benzínce a u jednoho staršího, ale velmi dobře vypadajícího pána si šla potvrdit, že jedu dobře. Evidentně ho moje oblečení zaujalo, ale naštěstí se snažil nedat nic najevo. I tak jsem potom celá zpocená a červená studem ujížděla dál co to šlo.


Další svůj úkol jsem měla plnit v lese. Měla jsem předem vytipované tři místa, kde by to mohlo jít. První se mi ale moc nezdálo a na druhém už stálo jedno auto. Musela jsem tedy vzít zavděk až tím posledním. Také nebylo ideální, ale už jsem nevěděla, kde jinde to zkusit. Zastavila jsem v lese tak, aby moje auto nebylo vidět od silnice a abych naopak já dobře viděla, kdyby někdo jel. Vzala jsem si předem nachystaný batůžek, zula se a vyšla po jedné z cest dál do lesa.


Po půl kilometru jsem zastavila, několikrát se dobře rozhlédla a začala se chystat. Plavky a sukénku, které jsem měla stále na sobě jsem chovala do batohu, naopak z něj jsem vytáhla a okamžitě si nasadila kuličkový roubík. Následoval velký anální kolík a vibrační vajíčko, které jsem v sobě zamkla řetízkem vedoucím mezi nohama. Předtím, než jsem si zacvakla zápěstí za zády do pout jsem na každou bradavku dala svorku s půl kilovým závažím. 


Opatrně jsem se vydala na cestu. Závaží na bradavkách bylo na hraně už v klidu, ale rozhoupané při chůzi mi dělalo hotové peklo. Také jsem si kvůli němu připravila ty nejpevnější svorky, abych limitovala šanci, že mi spadnou. Napadlo mě jít rychleji, abych to měla dříve za sebou, ale s tak těžkým závažím se to nedalo. Navíc ke všemu mě rozptylovalo vajíčko jedoucí v kundičce naplno. Navíc mě lekalo každé prasknutí větvičky, jestli se někdo neblíží.


Auto jsem odemkla klíčem přicvaknutým k řetízku mezi nohama a rychle ze sedadla vzala klíč od pout. Vysvobodila jsem si ruce a chystala se na bradavky. Poučena z mnoha předchozích situací jsem si zatím neuvolnila roubík. To bylo dobře, protože bolest při sundávání svorek se zakousnutá do něj dala vydržet o trochu lépe. Potom jsem pokračovala v sundávání až jsem byla nahá a měla v sobě akorát velký anální kolík. Teď přišla konečně chvíle, kdy jsem měla dovoleno, ba dokonce nařízeno, se udělat. Po pár pokusech se mi povedlo umístit dildo s přísavkou na autě tak, aby se mi dobře ojížedělo a já si na něm velmi rychle dojela pro první a velmi silný orgasmus. Jen jsem trochu vydechla, začala jsem pracovat na dalším. Za pomoci hluku z blízké silnice, plného vědomí o svém okolí a asistence prstů pravé ruky jsem se brzy udělala znovu.


Teď už jsem měla konečně splněno a mohla se vydat zpět pro své oblečení. Nakonec jsem se rozhodla, že si ho ani nebudu oblékat a šla nahá jen s batůžkem zpět. Bylo to příjemně vzrušující, zvlášť v tom vedru. U auta jsem se převlékla do krátkých šatů (pravidlo říkalo, že nemohou být delší, než kolíček připnutý na pysku, což jsem také ihned změřila). Pod šaty jsem si nic nebrala, protože pravidla pobytu na chatě by mi stejně přikázala vše sundat v momentě, kdy bych vkročila dovnitř.



Pravidla

Když mluvíme o pravidlech, tady jsou:


  1. Uvnitř chaty budu vždy bez kalhotek a podprsenky

  2. Uvnitř chaty budu sedět s nohama rovně pod sebou, ruce složené na kolenou

  3. Venku budu sedět s nohama roztaženýma od sebe a ruce spojené za tělem

  4. Za vše budu slušně děkovat a prosit 

  5. Každý den budu 1x všechny obsluhovat - donesu jim jídlo nebo pití, jako správná služka

  6. Každé ráno budu mít rituál: 5 minut kouřit dildo, 5 minut se šukat, bez orgasmu a potom po sobě dildo olízat.

  7. Za jednotku alkoholu (panák, dl vína a malé pivo) si připnu 1 kolíček na pysk. Kolíček smím sundat po 30 minutách od vypití.

 

Zkusím je rozebrat, jak se mi dařilo je plnit celou dobu od čtvrtečního příjezdu až do nedělního návratu domů. První a druhé pravidlo se hezky doplňovaly. Na nařízení, jak přesně sedět jsem zvyklá a myslím, že mi to jde opravdu dobře. To, že jsem neměla prádlo byla konstantní připomínka toho, že i když si užívám “dovolenou”, jsem nakonec stále jen subka. Aby to nebylo tak jednoduché, sukně nesměla být delší, než do půlky stehen a jedna z nich musela být ultra krátká a tu jsem právě měla už při svém příjezdu. Protože s kamarády na chatě se známe už dlouho a není mezi námi prakticky žádné sexuální napětí, opravdu jsem si dávala pozor, abych neukázala víc, než by bylo slušné. 

 

Třetí pravidlo bylo složitější. Když jsme někde zastavili na kole nebo na výletě, ještě to šlo, protože jsem na sobě měla krátké kraťásky. Zdaleka nejhorší to ale bylo kolem chaty. Samozřejmě s lidmi všude kolem je vrcholně nepraktické si neustále ve dveřích oblékat a svlékat kalhotky. Kombinace krátkých šatiček a sezení s nohama od sebe je ale zákeřná a tak jsem pokaždé velmi dobře vybírala místo, kam si sednu, nebo jen postála. Vše ještě podtrhával požadavek na ruce za zády. Nejsem vůbec zvyklá takto sedět a musela jsem na to skoro pořád myslet. Uvědomovala jsem si, jak hodně používám gesta, když nejsem nijak omezovaná. Dalším bonusem, který mi při čtení zadání vůbec nedošel je to, že když mám ruce za zády, víc se šponují prsa bez podprsenky.

 

Pravidla 4 a 5 byla vlastně asi nejjednodušší. U lidí, kteří mi jsou sympatičtí s tím nemám vůbec problém a přinést někomu drink nebo podat jídlo není nic neobvyklého. Ranní rituál jsem si vždy odbyla v koupelně. Vždy mě výborně nabudil na to, abych si nebrala prádlo a splnila vše, co jsem měla za úkol. 

 

Nejkrutější se ukázalo poslední pravidlo. Trochu jsem to tušila už při jeho čtení, ale v praxi to bylo ještě mnohem horší. Začalo to už ve čtvrtek, hned po večeři jsme začali pít. Došlo mi, že moje šatičky dlouhé akorát tak na délku kolíčku na pysku nebudou pro jejich schovávání ideální a tak jsem se šla převléci do vhodnějších a rovnou si v pokoji připnula 2 kolíčky za dvojku bílého. Zrada tohoto pravidla je ale jinde, kolíčky si mohu sundat až 30 minut od vypití, což znamená, že když jsem dopila, nalila si novou sklenku, měla jsem na pyscích najednou 4 kolíčky a 2 sundávala až po půl hodině. Musím přiznat, že mě těch 5 skleniček, když jsem šla spát, mezi nohama bolelo.

 

Největší peklo ale bylo v pátek. Už na kole jsme se zastavili dvakrát na pivo a jí si musela dát na pysk svorku, aby to nebylo přes těsné cyklokraťásky vidět. Jakmile jsme dorazili na chatu, převlékli jsme se a zašli ještě na točené do vedlejší hospody. Potom už byl čas rozpálit gril a venku teklo pivo proudem. Pamatuju si, že když se setmělo, měla jsem už problém připínat další kolíčky, protože moje pysky byly z toho jejich připínání a sundávání už celé bolavé. Aspoň že v té tmě už jsem se nemusela tolik bát, že je někdo pod sukní při roztažených nohách uvidí. Sobota už byla klidnější, ale i tak mě čekaly svorky při výletě a večer, i když mírnější, kundička opět trpěla. Začala jsem ale přemýšlet, jestli toto pravidlo nezačít poctivě držet i v běžném životě. Myslím, že by mi to vůbec neuškodilo.

 
Úkoly

 

Nejen pravidly živa je selfsubka. Kromě nich jsem totiž měla i seznam obodovaných úkolů a abych se vyhnula trestu, musela jsem posbírat 40 bodů. Během čtvrtka už na ně nebyl prostor, tak jsem začala až při společném cyklovýletu v pátek. Nakonec se z toho vyklubal nejpříjemnější úkol, protože venušiny kuličky na horském kole jsou skvělé a připomínají se prakticky celou dobu. Když jsem si na zastávce na pivo dávala na pysk svorku, cítila jsem, jak jsem nadržená. 

 

Po návratu z kol jsme ještě skočili do blízké hospody na jedno točené. Než jsem ho začala pít, byla ideální šance splnit další úkol. Původně jsem chtěla plnit ukazování lemu punčoch cizím štamgastům, ale v tom vedru brát punčochy nedávalo vůbec smysl. Místo toho jsem tedy chtěla ukázat zadek na ostro. Ještě na chatě jsem si v sukni nacvičila jak ideálně na to a vše potom předvedla na place. Doufám, že jsem neukázala víc, ale jistá si být nemůžu. Vím jen, že mě okamžitě polilo horko a znovu jsem už tou hospodou neprošla. I tak mne na konci dne děsilo jediné - je pátek a já mám teprve 8 bodů ze 40.

 

Bylo tedy jasné, že v sobotu musím zabrat. Ráno se ale celá chata probudila s kocovinou a ani já se necítila úplně připravená někde něco vymýšlet. Nakonec jsme se posbírali a vyšli lesem na turistickou chatu na oběd. Tady byla moje další příležitost, jak ukořistit body. Zastrčila jsem si tedy do análu větší kuličky a venušiny ze včerejška putovaly zase do kundičky. Výhodou horoucího počasí bylo, že vše jistily upnuté krátké kraťásky a to stačilo.

 

Po návratu na chatu většina lenošila, jen 2 nadšenci ještě vyrazili na kolo. To byla pro mě příležitost se vytratit a posbírat tolik potřebné body. Došla jsem v lese za chatou do míst, kde se dal čekat minimální výskyt lidí. Žádné turistické značky, žádné čerstvé stopy po lesnících nebo pejskařích. Svlékla jsem si šaty a boty, nic jiného jsem na sobě stejně neměla, a ukryla je do křoví. Na bradavky a pysky jsem navěšela svorky s řetízkem. Do zadku jsem si zasunula hák a připoutala ho provazem kolem pasu. Ruce jsem spoutala za zády, ale předtím jsem si na hodinkách nastavila připomenutí za 10 a 15 minut. Teď už jsem mohla vyjít. Šla jsem po zapadlé pěšině a vychutnávala si občasný závan větru na mém nahém těle. Bolest byla tak akorát sexy a mohla jsem se tedy soustředit jen na to, kam šlapu a na sledování okolí. Když hodinky poprvé zavibrovaly, otočila jsem se a stejnou cestou se vracela ke svým věcem.

 

Po 15 minutách teprve přišel důvod, proč byl tento úkol vysoce bodově ohodnocen. Musela jsem si svorky strhnout. Jednodušší to bylo s těma na pyscích. Našla jsem na zemi větev, podařilo se mi vmanévrovat pod ni řetízek, stoupnout na větev a rychle se postavit. Zní to jednoduše, ale odhodlání nebylo okamžité. Chtělo se mi bolestí křičet, ale nemohla jsem. Místo toho jsem si dřepla a vyprostila rukama stále svázanýma za zády svorky zpod větve. 

 

Následovalo hledání místa pro strhnutí svorek na bradavkách. Nakonec jsem si vybrala spadlý malý smrk, ze kterého trčely větve. Zase jsem zahákla řetízek mezi svorkama a couvala jsem. Jak se řetízek natahoval, zvyšovala se i bolest v bradavkách. Místo toho, aby svorky sjížděli se ale začal nadzvedávat smrček. Zabrala jsem tedy ještě víc a konečně! Levá bradavka byla volná, ale na zbytku pravé stále visela posunutá svorka a způsobovala téměř agónii. Rychle jsem se rozhlédla a nakonec jsem jako ideální vyhodnotila dupnout na uvolněnou svorku a tím splnit úkol a připsat si cenných deset bodů. Celkové skóre v sobotu večer tedy bylo 23 z 40. Neděle tedy slibovala intenzivní zážitky.

 

Ráno jsem si přivstala a rovnou se pustila do prvního úkolu. Znovu jsem vyšla do lesa, ale tentokrát jsem šla přímo k místu, kde jsem včera viděla kopřivy. Utrhla jsem v rukavici od grilu 3 velké, svlékla si šaty a dala si 10 ran přes kundičku, a po 20 přes zadek a prsa. Na sebe výprasku kopřivama je dobré, že se efekt nedostaví ihned, takže když spěcháté, dokážete si dát rány bez zaváhání v rychlém sledu. Až potom se postupně dostaví následky a trvají. 

 

Proto jsem věděla, že musím být rychlá i s druhou částí úkolu. Ověsila jsem se opět svorkama na bradavky i pysky a předem páskou ke stromu přilepené dildo si zavedla do kundičky. Tím jsem se šukala tak dlouho, než se začal blížit orgasmus. Zastavila jsem se a celé ho očistila jazykem. To už mě kundička i ostatní části svrběly od kopřiv. Oblékla jsem si šaty a vydala se na cestu zpět na chatu. Kopřivy jsem ale cítila ještě několik hodin. Zpětně nechápu, že za to bylo jen 8 bodů.

 

Samozřejmě není na kopřivy nic lepšího, než se navléci do upnutého cyklistického oblečení a jet se v třiceti stupních projet na dvě hodinky na kolo. 

 

Před odjezdem domů mi ale stále chyběli body a já věděla, že musím splnit ještě jeden úkol. Nesjpíš ten nejtěžší. Zastavila jsem na štěrkovém parkovišti za místními potravinami a začala se v autě chystat. Jako první jsem si v tom vedru oblékla samodržky a na krk dala malý černý obojek. Oblékla jsem si modré trochu volnější, ale krátké šatičky a botičky na podpatku. Do zadku jsem si už venku z auta dala hák a spojila ho malým řetízkem s obojkem. Muselo to vypadat dost zvláštně. Pysky jsem spojila kolíčky k sobě a nakonec si na každou bradavku přicvakla svorku s 500g závažím. Takto oblečená jsem vyrazila do obchodu. Naštěstí šaty nedovolovali závaží se přiliš pohybovat a tak tah na bradavky nebyl tak bolestivý, jak při plnění úkolu ve čtvrtek. To ale neznamená, že nebyl. Uvnitř obchodu jsem zejména u mrazáků a před nápoji strávila předepsaných 10 minut, které se neskutečně vlekly. Měla jsem pocit, že přeci musí každý na první pohled vidět, že se mnou není všechno v pořádku. Nakonec jsem vítězně došla ke kase s vychlazeným ovocným birellem na cestu a nanukem a co nejrychleji zmizela nejen z obchodu, ale jakmile jsem se uvolnila i z celé oblasti.

 

Zároveň jsem ale byla z posledního úkolu nehorázně nadržená. Dokonce jsem si nechala na sobě i punčošky, což jsem si uvědomila až když jsem v Praze vylezla z auta a začala tahat věci do bytu. Doufám, že jsem při manévrování kolem auta neukázala víc, než lemy punčoch. 

 


Celá akce mě tak vyčerpala, že už ve čtvrt na deset jsem byla v posteli a to se mi moc často nestává.


2 komentáře:

  1. Anonymní11/8/20 20:25

    A jaký by byl trest, kdybys měla málo bodů?

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní15/8/20 21:18

    Ahoj, rád vidím, že jsi opět aktivní :) sleduji Tě od začátku a ten posun je impozantní!
    Rád bych navázal na Tvé pokroky a zapojil Tebe a jednu dom, a zároveň sub slečnu v jeden celek. Pokud Tě to zaujme, odpověz na email z dřívější konverzace s předmětem: Rád tě zase vidím (čtu) :)

    OdpovědětVymazat