21. 6. 2021

Stále se zvládnu svázat sama

Dnes to bude trochu stručnější, tak se nezlobte ;)

Mám svou práci hotovou a stojím v před Milanem v jeho pracovně. Vidím, že se na něco soustředí a tak se snažím stát rovně, ruce sepjaté za zády a nerušit ho. 

“Překvap mě!”, řekne, pokyne hlavou k hromadě provazů na skříňce a ihned se vrací ke své práci. Potichu se probírám provazy a přemýšlím, co by mu udělalo radost. Nechci ho rušit doplňujícími otázkami a tak sama vyhodnotím, že si budu muset vystačit jen s tím, co je v místnosti. Zároveň je mi jasné, že pokud bych si jen svázala nohy a ruce, byl by sice překvapený, ale rozhodně by to nebylo překvapení jaké si představoval.


Po chvilce přemýšlení maskované za přenášení provazů na mé vázací místo začínám tím, že si sundám kalhotky a podprsenku. Kalhotky převázané provazem okamžitě upotřebím jako roubík. To mě nikdy nepřestane ponižovat a zároveň vzrušovat. Další provaz obtočím párkrát pod prsy, párkrát nad nimi, potom jej táhnu přes ramena a vepředu smyčky spojím. Mám tak udělanou těsnou provazovou podprsenku. 


Další na řadě jsou nohy. Beru dřevěnou tyč odloženou v rohu, kterou používáme jako rozporky a vážu k ní rozkročené kotníky. Už jen takto stát na podpatcích, které mám na sobě bude náročné, ale já na sebe chystám ještě něco navíc. Zhruba touto dobou se dostávám do stavu, kdy téměř nevnímám Milana v místnosti a jsem plně ponořená do svého vlastního vázání. Je zvláštní, že někdy se do tohoto stavu nedostanu celou dobu a jindy jsem selfsubkou téměř okamžitě. Samozřejmě pokud by Milan nechtěl, abych byla při vázání takto uvolněná, stačí mu opakovaně upozorňovat na svou přítomnost. Teď je ale nejspíš ponořen do své práce stejně, jako já do svého vázání. 


Mám pocit, že odtud už to celé půjde rychle a proto si připravuji pouta na zápěstí. Ruce do nich ale ještě nestrkám. Místo toho omotávám svůj pas několika smyčkami provazu. Na zadní část provazové podprsenky vážu provaz a ten protahuji okem ve stropě. Na stejné místo na zádech vážu i další provaz. Ten vedu zezadu pod smyčkou kolem pasu, mezi nohama, pod smyčkou kolem pasu na břichu a okem v podlaze. (Ano, Milan si nechal různě po bytě udělat pevná oka, ke kterým mě váže.) Chvilku ladím délku jednotlivých provazů a když jsem dostatečně nespokojená, rychle dávám ruce za hlavu do připravených pout.


Stojim tedy s pokrčenými koleny a provaz se mi zařezává mezi pysky. Nemůžu nohy úplně natáhnout, protože to nedovolí provaz zařezávající se mi do kundy a nemůžu je ani povolit, protože mě nepustí provaz vedoucí ke stropu, který utahuje mou provazovou podprsenku. Moje pozice je náročná od první chvíle, ale s přibývajícím časem je těžší a těžší. Vidím, že Milan se už snad blíží ke konci své práce. Zatím ale vstal jen proto, aby mi sundal z nohou lodičky a já teď musím stát na špičkách bez opory. Nemůžu si pomoci a začínám trochu funět. Mé tělo dostává dost zabrat a to přesto, že sportuji víc mnohem víc, než předchozí roky (díky Milanovu laskavému vedení, samozřejmě).


Pro Milana to ale není signál, aby mě pustil. Naopak vstává a začíná si se mnou hrát. Na naběhlé bradavky dostávám svorky a rovnou se závažím. Jakmile se můj dech alespoň trochu zklidní, začíná mě Milan šlehat bičíkem po zadku. Nejdřív statečně držím, vždyť každý pohyb navíc mi přináší jen bolest, ale po několika ranách to nevydržím a kroutím se, co mi provazy dovolí. To se samozřejmě nelíbí mé kundičce ani bradavkám. Po první dávce ran dostávám další závaží na bradavky a následuje bičík přes moji těžce zkoušenou kundičku. Je to příšerné, ale snažím se stále vydržet bez slz. Až kombinace dalšího závaží a neustálého střídání bičíku a vibrujícího magic wandu na mé pičce mě položí. Už zase pláču jako malá holka.


Milan reaguje tím, že víc přitlačí vibrátor a tahá u toho za provaz mezi pysky. Je mi to na jednu stranu neskutečně nepříjemné ale moje kundička následuje své instinkty a tak cítím, jak se v ní začíná hromadit vzrušení. Trvá mi ale neskutečně dlouho, než s doslova rozklepanýma kolenama prosím skrz slzy o svolení k orgasmu. Po chvilce mlčení ho dostávám a okamžitě se propadám do svého světa. Až když se uklidním, všimnu si, že mi Milan strhnul svorky z bradavek. Pro mě to celé byla jedna velká koule vzrušení a bolesti, že jsem nebyla schopná vnímat jednotlivosti. Zato teď cítím úplně všechno. S odeznívajicím orgasmem se cítím ohromě unavená. Naštěstí mě Milan začne rozvazovat, objímat a hladit. Jsem šťastná. 

3 komentáře:

  1. Anonymní21/6/21 21:44

    Tohle si nezaslouží nic jiného, než palec nahoru !!! Lx

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní21/6/21 22:31

    Petro, taky tě Luxorian vytrvale otravuje po každém zveřejněném příspěvku? Mě to úplně odradilo cokoliv kamkoliv psát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní23/6/21 08:34

      Zkus se aspoň podepsat. A když ti to vadí, tak nic nepiš. Svým komentářem chci vyjádřit podporu a obdiv. Kdyby jí to vadilo, sama by mi to řekla. Lx

      Vymazat