6. 10. 2012

Vibrace v MHD

Celý tento článek jsem sepsala už včera kolem šesté, dnes si jdu prohlédnout blog a on nikde. Asi jsem se trochu uklikla a místo publikování ho jen uložila :-(

Celý týden jsem byla v jednom kole. Kombinace práce a začínající školy je časově náročnější a mnohem více vyčerpávající, než jsem čekala. Navíc jsem se dopracovala k docela tvrdému víkendovému zadání - stihnout 12 orgasmů. Někdo mi psal, že si prý až příliš užívám, tak posuďte, jestli je to jenom o užívání si.

Trochu se mi podařilo dospat únavu a ranní ptáče ze mě dnes opravdu nebylo. Po probuzení, jsem už ale veškerou pozornost věnovala dnešnímu programu. Samozřejmě nejdřív bylo nutné u snídaně promyslet všechny detaily, ale potom jsem už zamířila před šatní skříň a začala s přípravami. První jsem do sebe strčila vibrační vajíčko a anální kuličky. Uvnitř je držel provaz, který se ostře zařezával mezi pysky. Přes něj jsem si oblékla nízké kalhotky, kterými jsem si celý týdne vždy po orgasmu vytřela kundičku. Už byly docela cítit a já doufala, že další vrstva oblečení to schová.

Následoval podvazkový pás a na něj připnuté tělové punčochy. Nakonec jsem si oblékla dlouhou černou sukni a do lodiček vložila zrnka rýže. Pokračovala jsem velmi těsnou provazovou podprsenkou a přes ní si oblékla už jenom mikinu s kapsou na břichu. Když jsem na sebe koukala do zrcadla, vypadal celek dost nevyváženě. Pěkné lodičky, potom běžná sukně a nahoře mikina, ale nedalo se nic dělat. Ještě než jsem vyšla z bytu, svázala jsem k sobě stehna těsně nad koleny na asi 5cm vzdálenost.

Mým cílem bylo tentokrát metro. Dojet na něj, jet na jednu konečnou, potom na druhou a nakonec domů. Ještě bych se měla přiznat, že spousta nápadů pro dnešek není z mojí hlavy a kdo se poznáte, tak vám děkuju. Ale zpátky k příběhu. Jen jsem vyšla na ulici, byla jsem celá vzrušená. Nejvíc asi z možnosti dělat jen malé krůčky díky svázaným kolenům. Docupitala jsem na autobus a ten mě dovezl k metru. Jakmile jsem v něm stála. Zapnula jsem vibrační vajíčko naplno a ruce si strčila do přední kapsy mikiny. Tam jsem měla připravená pouta a klíček od nich doma. Jakmile cvakly naposled, nejen, že jsem nemohla vyndat ruce, ale také jsem nemohla zastavit vibrace, protože ovladač jsem měla přilepený na zádech.

Metro se rozjelo a já byla vzrušená na maximální míru. Naštěstí ve vagónu nebylo mnoho lidí, kteří by mohli pozorovat, jak se snažím být klidná při narůstajícím vzrušení. Dlouho jsem odolávala, ale za Smíchovským nádražím jsme se musela chytit madla, abych neupadla, jak byl orgasmus silný. Veškerou svoji energii jsem věnovala maskování toho, co se děje, což mě ale ještě víc vzrušovalo. Druhý orgasmus se blížil společně se Zličínem. Povedlo se mi ho ale oddálit a tak jsem i nastoupila do vlaku opačným směrem téměř se ctí. Jak se ale rozjel, nedokázala jsem už nic jiného, než si sednout a nechat vajíčko dodělat svou práci. Možná nejvíc mě vzrušilo, když jsem chtěla při nastupujícím orgasmu trhnout nohama od sebe a zastavily mě provazy. Podle toho, že se pár lidí otočilo se mi asi nepovedlo uhlídat vzdech. Cítila jsem se hrozně, ale zároveň mě toto ještě víc nažhavilo.

Vajíčko bylo nekompromisní a tak jsem se udělala ještě jednou před Černým mostem a potom také při pěší cestě od metra domů. Šla jsem neskutečně pomalu díky rýži v botách a hlavně těm svázaným kolenům. Doma jsem se osvobodila, vypnula vajíčko, celá se osvobodila a vytřela si mokrou pičku kalhotkami, které jsem měla na sobě. Ty jsem si také potom znovu oblékla, což mě dokonale dostalo zpátky do submisivní role.

Na dnešek jsem si kromě zábavy naplánovala i práci - úklid. Aby mě to bavilo, pojala jsem to trochu jinak. Do pusy jsem si dala roubík s kuličkou a na zápěstí zamířila policejní pouta. Na každý úkol jsem si vyčlenila 8 kolíčků, které jsem vždy na začátku připnula buď na prsa nebo na pysky a po splnění úkolu je mohla zase přesunout jinam. Výsledek byl předvídatelný - na konci úklidu mě bolela prsa i kunda. To ale ještě nebyl konec dnešního mučení. Bylo třeba sepsat svoje dnešní zážitky.

Už nějakou dobu stojím na špičkách před počítačem. Proč na špičkách? Protože mezi nohama mi vede dřevěný trámek přivázaný k židlím. Když stojím úplně vyšponovaná na špičkách, jen se ho dotýkám, jakmile si ale chci odpočinout, dosednu na něj svojí kundičkou plnou vahou. Ze začátku mi to docela šlo, ale teď už se dostavuje únava a já mám co dělat. Pička mě bolí a zároveň trochu teče, protože jsem si na zítřek domluvila něco, co jsem ještě nikdy nezkoušela, tak se nechte překvapit...

11 komentářů:

  1. Anonymní7/10/12 13:35

    já se poznala

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní8/10/12 07:51

    To se rádi necháme překvapit.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní8/10/12 17:56

    porad cekam na to, jestli tam bude i muj navrh nekde, a zatim porad nic, snad se taky dockam :-) "give-me"

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jaké bylo prožít si svou úplnou novinku?

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. 7.10. jsi mela prozit neco, pro tebe, uplne noveho, tak jsem (a jiste nejen ja) ocekaval, ze o vikendu sednes ke compu a podelis se s nama o to co jsi prozila. A ejhle uz je pondeli a zatim zadny prispevek. Tak se snaz, jinak si budu myslet, ze si chces vykoledovat nejaky trest za spozdeni. :-) Zdravim a preji hezke dni.

    OdpovědětVymazat
  6. Vydržela tahle husička někdy blogovat víc než dva měsíce v kuse? :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Potrebovala by prisneho Pana, aby ji poradne vycvicil.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní4/11/12 22:00

    Tak je to měsíc od posledního příspěvku. Jsou dobré, ale jinak je tu celkem mrtvo. Škoda. Chtělo by to víc péče.

    OdpovědětVymazat
  9. No konečně. Ale stejně jsi alespoň mohla napsat jednu větičku) Omlouvám se, v současné době nestíham) A proto by jsi zasloužila jako trest oblékat si stříbrný oblek a přes něj civilní oblečení a každý den jít na hodinovou procházku, aby jsi se důkladně zpotila a uvědomila jsi si, že správná otrokyně nenechává nikoho a nikdy čekat.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní16/5/14 00:28

    A vibrace v restauraci:-)

    http://www.ruzovyslon.cz/povidka-sklenky-vina-maso-krehke-pod-ubrusem-nohy-lehke/

    OdpovědětVymazat