26. 12. 2012

Vánoční dárek


Dnes se nebudu nějak dlouze rozepisovat, jen bych se s vámi chtěla podělit o radosti a strasti spojené s dárkem od Lenky. Před odjezdem z Prahy k rodičům jsme si vyměnili dárky a já k tomu svému dostala přísně nakázáno otevřít ho až o půlnoci na štědrý den. Moje zvědavost byla velká, ale vydržela jsem to. Když už celá rodina spala, konečně odbila půlnoc a já se pustila do rozbalování. Byla jsem překvapená, když jsem uvnitř našla vibrační vajíčko OhMiBod, ale ještě víc mě překvapil Lenčin přiložený dopis.



Petro,
tahle luxusní hračka má ještě jednu funkci, o které asi netušíš. Stáhni si do mobilu aplikaci Closer ToGetHer , spusť ji, připoj mobil k ovládací krabičce vajíčka a až budeš mít vše hotové, pošli mi SMS. Já budu to vajíčko řídit na dálku, vyndat ho smíš až ve středu o půlnoci. Do té doby mi nepiš, bude to větší zábava, když nebudu vědět, kde jsi, co děláš a jak jsi vzrušená.

Lenka


Znělo to téměř jak splněný sen. Po něčem podobném jsem už dlouho toužila, jen jsem netušila, že je to možné realizovat. Vajíčko jsem okamžitě vsunula do své kundičky a po chvilce zápasení s technikou jsem byla připravená a spojená s Lenkou. Téměř ihned po odeslání sms ve mně vajíčko krátce zavibrovalo, ale potom utichlo. Chystala jsem se do postele a v tom jsem si uvědomila jeden zádrhel. Vajíčko bylo spojené drátem s ovládací krabičkou a do ní se měl připojit kabel od telefonu. Rozhodně jsem nechtěla si svůj dárek i mobil v noci zalehnout a rozbít. Musela jsem, samozřejmě čistě kvůli bezpečnosti, svázat k sobě kotníky, abych s sebou v noci moc nešila. Telefon jsem zatím dala do nabíječky. Už jsem se chystala usnout, když se ozvaly vibrace. Na chvilku a pak zase ustaly, a potom znovu. Znovu a znovu. Vždy ale jen na pár desítek sekund. Někdy silněji a jindy slabě.

Nakonec jsem usnula, ale vzbudil mě zvláštní pocit. Lenka pustila evidentně vajíčko naplno uprostřed noci a nechala ho jet dostatečně dlouho, abych se udělala. Ráno jsem se budila také opět za vrnění uvnitř. Nebudu popisovat každé zapnutí a vypnutí vajíčka, ale ještě pár momentek přidám. Během rodinné návštěvy jsem s sebou trhala každou chvíli a nakonec jsem se musela jít rychle schovat, protože jsem očekávala orgasmus, ale on samozřejmě přišel až při pěší cestě domů. Jindy mě Lenka nechala jen velmi jemně drážděnou celou hodinu a jen občas zvýšila výkon na maximum. Na běžkách jsem si dnes také užila svoje. Nejlepší a zároveň nejhorší jsou vždy ty šoky ze zapnutí. Někdy jsem už začala zapomínat, co mám uvnitř, ale pak mi to Lenka na dálku připomněla. Teď, když dopisuji tento příspěvek, mi zbývá už jen pár minut a vajíčko se činí jak o život. Byly to velmi intenzivní, vzrušující a podnětné dva dny, o které jsem se chtěla alespoň ve stručnosti podělit.


12 komentářů:

  1. Pěkné :-)
    Jaký dárek jsi dala Lence ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-)
      na můj dárek ještě příjde řeč...

      Vymazat
  2. doufám, že brzy zas bude nějaká fyzická spolupráce s Lenkou...

    OdpovědětVymazat
  3. hezké, říkáš, že na dárky od tebe Lence přijde řeč a zas tu čekáme a čekáme, jako obvykle :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama jsem Lenku ještě od Vánoc neviděla, takže těžko můžu popisovat, jak s dárkem naloží(me) :-)

      Vymazat
  4. Anonymní1/1/13 03:21

    Tak nějak nevím, zda touto aplikací lze ovládat jiný telefon, tedy přehrávání muziky na něm a zda to vajíčko jde připojit na ten mobil po kabelu. Technicky nemožné. Tedy možné, ale ne jen po nainstalování aplikace, jak napsáno. Myšenka dodrá, vzrušující, to jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, co prožívám. Občas sice vypadává spojení mezi mojí a Lenčinou aplikací, ale "technicky nemožné" to opravdu není ;-)

      Vymazat
    2. Nikde nebylo řečeno, že se tou aplikací ovládá telefon. Ovládá se vajíčko, které v sobě má vlastní SIM kartu a GSM anténu. To úvodní spojení s mobilem slouží jen k určení ovládacího telefonu. Alespoň tak to chápu. Technicky možné to je, vím, že takové hračky existují

      Vymazat
    3. My si asi bohužel nerozumíme. Vajíčko žádnou sim kartu nemá, je napojeno na telefon (můj) jako sluchátka a komunikují telefony mezi sebou.

      Vymazat
  5. Anonymní4/1/13 08:59

    Ahoj, až dnes jsem tě objevil. Moc hezky píšeš a asi i zažíváš. Už jen čtení mě vzrušilo. Také bych to rád zkusil :) ahoj Subwebka

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní22/1/13 00:37

    Dobře se to tu čte, nekteré povídky jsou hodně povedené a vypilované, některé ušité horkou jehlou aby něco přibylo...
    Tadle je bohužel z těch druhých.

    Sny subinek jsou někdy dost vzdálené technickým možnostem,
    GSM ovládání vajíčka samozřejmě možné je, a i se dá koupit,
    ale dva dny intenzivního vibrování + GSM spojení bez výměny baterek?
    kde to mají ? :-)


    DomPha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je pravda, že toto nebyl žádný román, doufala jsem, že tím alespoň některým udělám radost. Stejně jako u běžných příběhů nepopisuji nouzové úniky, nepodstatné zašmodrchání provazů atd. ani výměna baterek mi nepřišla jako věc, kterou by bylo podstatné pro jádro sdělení zmínit. Jak už jsem psala výše, došlo asi (nejspíš vinou mého popisu) k nedorozumění. Vajíčko nemá sim, je připojené k mému telefonu a tento telefon je skrze aplikaci ovládán Lenkou.

      Vymazat