8. 1. 2013

Mučení u Lenky s Lenkou

Opět stojím před Lenčiným bytem a opět cítím nervozitu, tentokrát už ale vím jistě, že se neotočím. Zazvoním a slyším kroky. Otvírá mi Lenka, je oblečená do formálních černých šatů stejně jako já. Vítáme se a já se konečně zbavuji těžké sportovní tašky, ve které táhnu většinu svého vybavení. Má dnešní hostitelka má po šuplících také rozhodně víc věcí než 2 provazy, ale jistota je jistota. Chvilku spolu jen tak klábosíme (k našemu oblečení by se výborně hodilo šampaňské, ale při selfbondage se alkoholu vyhýbáme), ale naše vzrušení z toho, co jsme na sebe naplánovaly je patrné, a tak po chvilce přecházíme k činům.


Hlavním místem pro vše, co přijde, je Lenčina ložnice. Je docela velká a protože je v ní málo nábytku, nabízí dostatek prostoru k našim plánům. Svlékáme si šaty a nakonec proti sobě stojíme akorát v punčochách, podvazkových pásech a na nejvyšších podpatcích, které máme. Ještě jsem vám vlastně nepsala, že na Lenku je pěkný pohled. Je podobně vysoká jako já, ale drobnější. Přestože má menší zadek i prsa, má nádhernou siluetu. Oči má modrozelené a své krásné dlouhé blonďaté vlasy si dnes spletla do drdolu, aby jí nepřekážely.

Svléknuté jsme začaly s přípravou. Vzaly jsme provázek a spoustu kolíčků a postupně je rozcvakaly po těle té druhé. Byl to velmi zvláštní pocit, dávat kolíčky na cizí dívčí tělo. Lenka byla evidentně ve svém živlu a velmi si tuto část užívala. Potom jsme se rozestoupily a každá si mezi kotníky vložila rozporku, kterou přivázala k očku v podlaze (ano,. Lenka je v tomto směru velmi dobře vybavená, má několik oček v podlaze, ve zdi i ve stropě). Pokračovaly jsme roubíky s kuličkou. Na nich jsem trvala já. Přišlo mi divné, nemít roubík a jen tak stát. O čem si člověk může asi tak ve chvíli, kdy čeká na osvobození povídat. Chtěla jsem se vyhnout trapnému tichu i ještě trapnější konverzaci. Po pečlivém utáhnutí jsme se blížily k finále. Ze země jsme zvedly svorky a každá si je připnula na bradavky. Mezi svorkami byl provázek a na něm v půlce zavěšený kbelíček se závažím a klíčky od mých pout (chtěla jsem si udržet trochu více kontroly). Nad kbelíčkem byl na stropě ledový zámek, který zatím zabraňoval vytažení klíče.

Posledním krokem, který jsme učinily najednou, bylo zaklapnutí pout za zády. Neměly jsme ruce vytažené extrémně nahoru, ale že bychom stály pohodlně se napsat nedá. Nebýt bot na tak vysokém podpatku, určitě bychom stejně stály na špičkách. Hlavním zdrojem bolesti byly ale samozřejmě bradavky. Kdykoliv se jedna z nás trochu pohnula, ovlivnilo to i tu druhou. Občas jsme si i trochu bolestí zamumlaly do roubíků, ale na sebe jsme se moc díky rukám vysoko za zády nedívaly a to jsem byla ráda. Led zatím odtával a kapal do našeho společného kbelíku. Ne že by bylo těch pár kapek tak těžkých, ale bradavky přirozeně bolely čím dál víc a i kolíčky na pyscích, stehnech, břichu i prsou o sobě dávaly vědět. Bylo to zvláštní takto trpět spolu, ale zároveň to bylo velmi vzrušující.

Když se led konečně rozpustil, začala jsem tahat provázek s klíčem. Mělo to jediný háček, klíč byl na konci provázku na kterém byly uvázané všechny kolíčky, které jsme měly na těle. První přišel na řadu ten na Lenčině stehně, snažila jsem se ho opatrně strhnout, ale Lenka sebou docela házela i tak a já měla vše zprostředkované přes bradavky. Docela jsem se děsila, co bude dělat při dalším a věřím, že jsem nebyla sama. Lenka mi později říkala, že si sice s kolíčky občas hraje, ale zdaleka ne tak často jako já a navíc na stehnech je snad nikdy neměla. Následoval kolíček na mém stehně. Ne že by to byla slast, ale bolest jsem zvládla o poznání lépe a už tahala opět za provázek tentokrát vedoucí k mé hostitelce. Tak to pokračovalo docela dlouho, bolestivé strhávání kolíčků ze mě doprovázené spíše vzdechy a Lenčin křik do roubíku a prudké pohyby, když byl provaz na její straně. Nejhorší byly samozřejmě pysky a hlavně prsa. Tam navíc šlo nejvíc cítit její pohyby skrz skřipce na bradavkách. Po velkém boji jsem se ale mohla už konečně odemknout a osvobodit i spolutrpící Lenku. Poslední bolest přišla při sundávání skřipců z bradavek a obě jsme byly rády, že máme ještě roubíky. Nakonec jsme si sundaly i ty.

Dalším bodem na programu byla společná procházka. Nešlo ale o žádnou romantiku, obě jsme měly v lodičkách na vysokém podpatku rýži a přes znovu oblečené kalhotky uvázaná provazová tanga s uzlem přímo nad poštěváčkem. Utahovaly jsme si je navzájem a výsledkem byly samozřejmě nepříjemně zařízlé provazy přímo na citlivých místech. Oblékly jsme se jako dámy a vyšly ven. Při každém kroku jsem provaz cítila a uzel nad klitorisem mě jemně dráždil a zároveň mučil. Když jsme vyšly z hustě obydlené oblasti, mělo dojít na náš závod, který měl rozhodnout, kdo bude určovat pravidla při příští scénce. Zastavily jsme se a za zády si každá spoutala ruce policejními pouty. Klíček jsme daly té druhé a na povel se rozběhly k asi 100 metrů vzdálené lavičce. Vítězka bude mít při další pozici výhodnější podmínky. Jestli nás někdo viděl, musel se dost divit. Dvě hezky oblečené holky běžící s rukama za zády v botách na vysokých podpatcích nejsou k vidění příliš často. Přestože pravidelně sportuji, začala mi moje soupeřka lehce utíkat a i když jsem se snažila nedbat zrnek rýže řezajících do chodidel a provazu dřoucího moji pičku, výsledek jsem už nezměnila a prohrála. Na lavičce jsme si odemkly pouta a vydaly se opět do Lenčina bytu.

Uvnitř jsme se úplně svlékly a přešly opět do ložnice, kde jsme uklidily a začaly s novými přípravami. Když bylo vše připravené, zeptala se mě Lenka, jestli si s ní nechci prohodit místo. Měla jen jednu podmínku, místo vlastních kalhotek bychom použily jako roubík ty cizí. Sice jsem byla hodně vzrušená a moc chtěla získat její místo, tohle na mě ale bylo zatím až příliš a tak jsem odmítla. Poklekly jsme tedy na určená místa a začaly s vázáním. Nejdříve jsme si každá uvázala kolem pasu provaz a zepředu ho protáhla mezi nohama. Provazy jsme potom svázaly k sobě. Každá sama jsme si potom ještě svázala kolena a kotníky asi 10cm od sebe. Do pusy jsme vložily roubík z vlastních kalhotek a Lenka zapálila svíčky. Na bradavky, které byly už jednou mučené jsme opět připnuly skřipce a na konec jsme daly ruce nad hlavu a zápěstí zezadu zamkly k obojkům.

Klečely jsme zády k sobě a byly spojené provazem vedoucím mezi nohama. Skoro jsme se dotýkaly prsty u nohou a uprostřed nad námi byly zapálené svíčky, ze kterých brzy začal kapat vosk. Každé vedl od svorek na bradavkách provázek vzhůru ke kladce a závaží na něm byla zavěšena tak, aby když přetáhneme tu druhou na střed, netáhlo nás žádné, naopak, pokud budeme přetaženy do středu, visí ve vzduchu všechna. Hlavní věc se ale odehrávala asi 30cm před námi. Na mě tam čekal vibrátor mířící na můj klitoris a na Lenku dokonce MagicWand, který jsem jí dala k Vánocům. Hned po začátku vystřelila Lenka ke svému MagicWandu jako divá. Zatím jsem neměla úplně důvod jí nějak moc vzdorovat a tak jsem jen couvala a vnímala akorát bolest na bradavkách. Po chvilce ale začal padat vosk ze svíček a tak zatímco si moje sokyně užívala, já začala pomalu ale jistě zabírat směrem ke svému vibrátoru.

Provaz mezi námi se napnul a velmi bolestivě zařízl. Slyšela jsem, jak Lenka něco huhlá do kalhotek, ale jen kvůli jejímu orgasmu se mi mít celá lýtka a chodidla od vosku nechtělo. Zabrala jsem ještě víc, ale to ona taky a nedařilo se mi s ní pohnout. Až když se začínala blížit orgasmu, trochu její ostražitost povolila a já ji už táhla svým směrem, co mi jen svázané nohy dovolily. Samozřejmě se bránila a naše kundičky dostávaly od provazu neskutečně zabrat. Jako první jsem usoudila, že bolest od vosku a ani bradavek zatím není tak strašná, aby mi za to stálo nechat si takovým způsobem dřít pysky a proto jsem opět povolila a nechala Lenku užít si první orgasmus. Hned po něm jsem ale zabrala a snadněji než předtím obrátila naše uspořádání. Prsa odpočívala a přes příležitostné pokusy mojí kolegyně se mi podařilo užít si i první orgasmus. Po něm jsme se opět přetahovaly a přestože vosk už nekapal, žádná nechtěla trpět za potěšení té druhé. Nicméně Lenka se bez problémů udělala ještě jednou, zatímco mému vibrátoru trvala práce na druhém orgasmu až příliš dlouho a já už nedokázala odolávat snahám Lenky.

Evidentně nás po kratší době začaly bolet bradavky takovým způsobem, že už nebyla nálada na kompromisy. Zatnula jsem zuby a využila toho, že jsem o trochu těžší. Podařilo se mi opět dosáhnout vibrátoru a po chvilce i konečně druhého orgasmu. Potom ale bolest způsobovaná závažím dodala Lence takvou sílu, které jsem nebyla schopná odolávat a trpěla pro změnu já. Kundička mě pálila a bradavky jsem měla po dvou mučeních již dost ztrápené. Snažila jsem se Lenku odtáhnout, ale evidentně její strach ze závaží jí dodával víc síly než mě vůle k tomu, abych si rozedřela kundu. Když se Lenka udělala potřetí, povedlo se mi ji trochu odtáhnout, ale nebyla jsem ani na půlce a ona se tak zasekla, že bylo nemožné s ní pohnout. Trpěly jsme tak obě a žádná si neužívala. Jakýkoliv můj pokus o to ulevit kundičce ona nekompromisně využila k získání území. Když už bolest na bradavkách byla nesnesitelná, zatnula jsem zuby i svaly a nedbajíc bolesti mezi nohama ani dušeného křiku Lenky si po kolenech s vypětím všech sil došla k vibrátoru, ale hlavně k tomu, abych nenesla žádné závaží. Mojí soupeřce se to vůbec nelíbilo a snažila se vše zvrátit, ale mě se dařilo docela dlouhou dobu odolávat. Když už jsem začínala podléhat, naštěstí spadly klíče a my obě se mohly osvobodit.

Poslední dva úkoly byly trochu spojené. Nejprve jsme si svázaly nohy v kotnících a kolenou, stouply si zadky k sobě a svázaly dohromady i naše pouta. Na pysky jsme daly každá čtyři kolíčky a na zmučené bradavky dva. Na konci kolíčků byla velká matka, na provázcích k pyskům byla přivázaná ještě jedna uprostřed. Do úst jsme si vzaly špejli a na její konce navlékly pokaždé tři matky vedoucí k té druhé z nás. Ruce jsme potom připoutaly k háku na stropě a spustily půlhodinový odpočet. Pravidla byla jednoduchá, jak necháme trpět svou kolegyni nyní, dvakrát tolik budeme trpět samotné při závěrečném úkolu.

Držet v zubech špejli obtěžkanou matkami a mít přitom hlavu úplně rovně není zdaleka tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát, zvlášť když si půl dne mučíte bradavky a opět na nich máte kolíček. Jako první mi ujely hned dvě matky. Lenka přes sevřené zuby zasyčela a začala mi nadávat. Po chvilce se jí ale povedlo shodit jednu matku od mé bradavky a bolest byla taková, že jsem v šoku pustila celou špejli. Můj osud byl tedy jasný, zatímco ona sice trpěla, ale překvapivě dobře držela všechny matky na svém místě. Až asi 5 minut před koncem jí sjela druhá, ale jinak to vydržela celé až do konce a neudělala stejnou chybu jako já.

Před poslední fází našeho mučení na ní bylo vidět, jak se těší, že se mi pomstí. Začaly jsme tím, že si každá uvázala provazovou podprsenku. Potom jsme si klekly zády k sobě na malý stolek a přivázaly moje kotníky k jejím kolenům a naopak. Stolek měl jen jednu malou výškově nastavitelnou nohu uprostřed, kterou Lenka předem odstranila a celý stůl nám posloužil jako stojan na náš MagicWand. Potom jsme naše provazové podprsenky přivázaly k provazům od stropu a na zmučené bradavky zavěsily po dvou matkách. Na moje pysky potom s radostí Lenka připnula 4 skřipce, každý taktéž zatížený dvěma matkami jako trest za předchozí výbuch se špejlí. Nakonec do mě a potom i do sebe zasunula oboustranné dildo a spojila naše pysky svorkami s řetízky (u mě už číslo pět a šest!). Zbývalo sklonit se, kam až úvaz kolem prsou dovolil, a ruce dát do připravených pout.

Okamžitě při prvním pohybu jsem si uvědomila zrádnost této pozice, nebylo totiž možné, nechat se příjemně masírovat MagicWandem, aniž by mi nerozvibrovával i všechny svorky na pyscích. Lenka si, přestože také měla na sobě svorky, začala užívat a vlastně mě tak trochu ojíždět dildem. Její první orgasmus jsem cítila velmi zřetelně a brzy přišel i ten můj, ale mnohem bolestivější. Po chvilce sice Lenka začala fňukat kvůli závaží na bradavkách, ale MagicWand s dildem jí nejspíš pomáhaly zapomenout. Já zatím trpěla. Pokaždé, když se Lenka začala pohybovat, rozhoupala i všechno na mě pověšené závaží. Sice jsem zvládla ještě další orgasmus, ale vše na co jsem myslela, byla bolest. Takto jsem si závěr nepředstavovala, měl to být spíš festival orgasmů a zatím to byl jen festival utrpení a každý dotyk MagicWandu ho jen zhoršoval. Naopak Lenka se evidentně rozhodla, že veškerou svou bolest přebije vzrušením a proto sebou hýbala víc a víc. Zatímco ona si v bolesti užívala, já trpěla čím dál víc. Dildo ale přeci jen vykonalo nějakou pozitivní práci a já po chvíli začala cítit opět vzrušení.

Snažila jsem se soustředit jen na slast v kundičce a přes mučivou bolest si šla pro další vyvrcholení. Dlouho mě bolest držela na hraně, ale když jsem se přes ní konečně přehoupla, čekal mě velmi silný orgasmus a potom samozřejmě obrovská frustrace a další vlna mučení. To už jsme evidentně trpěly obě a jen čekaly na klíč. Když konečně spadl, rychle jsme se uvolnily z dobrovolného zajetí a šly se (každá zvlášť) umýt. Nakonec jsme všechny naše zážitky probraly u výborné večeře a shodly se, že přestože jsme opravdu unavené, musíme to někdy zopakovat.

6 komentářů:

  1. Anonymní12/1/13 10:06

    Moc hezké :) Co je vlastně ta Lenka zač? Čistokrevná lesbička nebo je bi? Doufám že opakovat opravdu budete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka je sice bi, ale dost orientovaná na holky.

      Vymazat
  2. Tak mě napadlo, neumíte ty nebo Lenka hezky kreslit? Že byste udělaly nějaké ilustrační obrázky, jak která pozice vypadala, někdy je dost těžké si to z popisu správně představit. Samozřejmě pokud byste byly ochotné udělat nějaké fotky (bez obličejů), bylo by to ještě lepší ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel neumím, ale snažím se to slovem co nejvíce přiblížit.

      Vymazat
  3. Anonymní28/1/13 16:48

    Ahoj Petro, psal jsem ti na mail ale vrací se mi to jako spam. Psala jsi mi nedávno, můžeš si mě zrušit ve spamu? Díky subwebka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě nemám ani ve spamu ani v doručené, takže netuším, kde si tě zrušit:-( Ale myslím, že nic takového ani nastavené nikde nemám.

      Vymazat