15. 3. 2013

Můj první online sex -)


Nápad na včerejší mučení jsem dostala vlastně bezprostředně po dopsání minulého zápisku na blog. Uvědomila jsem si, že s dálkově ovládaným vajíčkem by dostal "sex" přes webkameru úplně jiný náboj. Rovnou jsem to začala s Lenkou rozebírat přes skype a možná i proto, že jsem byla už hodně nadržená a ona podporovala své návrhy zachvěním v mé kundičce, jsme se shodli na programu docela rychle. Domluvili jsme se, že si ještě orgasmy nedopřeji a protože jsem měla středu plnou, vše se mělo odehrát ve čtvrtek večer.

Postupně se mi vše rozleželo v hlavě a začala jsem trochu pochybovat, jestli jsem se rozhodla dobře a téměř celou středu jsem ještě s Lenkou dlouze řešila, jestli bude webka mířit na celé mé tělo nebo jen na mou hlavu. Nakonec jsem musela uznat, že bude lepší pro nás obě, když uvidí, co se děje a bude se tomu moci přizpůsobit. Aby byla naše situace alespoň zdánlivě vyrovnaná, Lenka bude po dobu mého mučení svázaná u svého počítače také. Bude mít jednu ruku na myši a v jejím dosahu bude nejen ovládání mého vajíčka, ale i ovládání vibrátoru ve své pičce.



Pravidla tedy byla stanovena a já se po příchodu z práce začala chystat. Nejdříve jsem přinesla strohou dřevěnou židli z kuchyně před počítač. Zapnula jsem skype a program na vzdálené ovládání počítače. Nasměrovala jsem webku do míst, kde budu sedět, ale zatím ji nezapnula. Před sebe jsem na stůl vyskládala vše, co budu potřebovat, svlékla jsem se, do pusy si dala kuličkový roubík, vlasy si svázala provazem a pustila se do díla.

Začala jsem tím, že jsem do sebe vsunula vajíčko napojené na telefon. Kolem pasu jsem si uvázala provaz a táhla ho mezi pysky zepředu dozadu, tam jsem ho ale neuvázala, ale jen protáhla pod smyčkou kolem pasu. Sedla jsem si na židli a volné konce přivázala k opěradlu tak, aby se provaz zatím mírně zařezával. Když jsem seděla, připravila jsem si zatím úvazy těsně nad koleny a také obtočila provázky palce na nohou. Následoval krok, který měl do značné míry určit, jestli vše půjde podle plánu. Již dříve jsem si v Baumaxu koupila dvě dřevěné násady na zahradní nářadí. Jsou to vlastně kulaté rovné dřevěné tyče, které mají po celé délce stejný průměr. Vzala jsem první z nich a položila ji nad prsa. Nejprve jsem ji jednoduchou smyčkou kolem zad přichytila k tělu a až potom ji přitáhla k opěradlu židle, kde jsem ji uvázala velmi pevně. Druhou jsem si dala pod prsa a stahovala ji jak k opěradlu, tak nahoru k té první. Rozhodně to nebylo jednoduché a celý úvaz jsem musela několikrát dotahovat. Výsledek ale stál za to, byla jsem pevně přivázaná k opěradlu a zároveň měla pořádně stažená prsa, která trčela dopředu a po chvilce začínala lehce tmavnout.

Nastal čas pro první způsobení bolesti, na každý pysk jsem připnula dva skřipce a tři kolíčky. Na jeden pár skřipců jsem přivázala provázek a přes hranu židle pověsila závaží. Vlasy jsem zezadu přivázala k židli tak, abych hlavu nemohla naklánět příliš dopředu a na naběhlé bradavky dala svorky od kterých vedl natažený provázek k roubíku. Hlavou jsem tak nemohla pohnout ani o kousek aniž bych si bolestivě tahala za bradavky.

Nastávala poslední náročná fáze svázání. Pustila jsem webkameru a pokračovala ve svazování. Kolena jsem za připravené úvazy přitáhla k tyčím svírajícím moje prsa, takže jsem byla dost roztažená. Abych si vše udělala ještě zajímavější, provázky od palců na nohou jsem přivázala k druhému páru svorek na kundě. Nakonec už jen zbývalo dát ruce za opěradlo a zacvaknout je do předem připravených pout.

Výsledek vypadal následovně: seděla jsem na židli s roztaženýma nohama a koleny přivázanými k tyči, která svírala moje prsa. Jakýkoliv pohyb nohou se okamžitě přenášel do bolesti na pyscích, protože k nim byly připoutány přes svorky moje palce. Bradavky na naběhlých prsou byly svírány svorkami, za které tahal provaz vedoucí k roubíku.

Jakmile jsem byla spoutaná, Lenka pustila vajíčko uvnitř mé kundy, což mě překvapilo natolik, že jsem s sebou trhla a způsobila si docela značnou bolest. Navíc mi maličko podjel zadek, což mělo za následek nejen větší zaříznutí provazu mezi pysky, ale i ještě větší tlak tyčí na moje prsa. Lenka vajíčko nevypnula, naopak mi na monitor pustila video, kde byla otrokyně mučená právě závažím za pysky a bradavky a navíc střídavě bita důtkami nebo odměňována MagicWandem. Nemohla jsem si pomoci a její křik mě strašně vzrušoval. Toho si asi všimla i Lenka a vajíčko zastavila. Po obrazovce se začali míhat další a další videa a jejich kombinace s mou bolestivou pozicí a vědomým, že mě Lenka sleduje přes webku mě doháněla k šílenství.

Trvalo to docela dlouho, než se ve mně vajíčko znovu rozjelo. Nejprve pomalu ale intenzita se stále zvyšovala. Když už jsem cítila přicházející orgasmus, Lenka vypnula video a střídavě ubírala a přidávala vibrace. To už jsem nevnímala nic okolo, jen ohromnou bolest na pyscích a bradavkách a vzrušení uvnitř. Orgasmus byl skvělý, byl tak silný, že jsem svými pohyby krutě pomučila právě pysky a bradavky, ale nemohla jsem si pomoci. Lenka ovšem nechala plnou intenzitu zapnutou a do toho pustila další video. Brzy jsem se udělala podruhé a najednou začala vnímat ohromnou bolest vycházející z mého nepohodlného svázání. Lenka později říkala, že viděla na kameře, jak se mi derou do očí slzy a chtěla mě hned pustit. Nakonec si ale vzpomněla na to, že jsem jí říkala, že ráda takto trpím a že slzy nejsou moje stopka, tak si se mnou ještě deset minut lehce pohrávala, než otevřela CD mechaniku na mém počítači s klíčem ke svobodě. Já jsem neváhala a rychle se uvolnila. Tělo mě bolelo jak po mnohem delším mučení, rozhodně ta pozice, do které jsem se svázala není na nějak dlouhodobé mučení. Těžké to bylo už od začátku, ale po druhém orgasmu si pamatuji už jen bolest na pyscích a nic jiného.

Každopádně to byla velmi zajímavá zkušenost, nechat se do této míry ovládat na dálku. Rozhodně to nebudeme brzy opakovat, ale jsem ráda, že jsem to vyzkoušela. Říkala jsem si, jaké by to bylo, kdyby šlo na dálku přidávat i nějaké mučení, ale na to jsem zatím nenarazila. Myslím, že jsem zvolila dobře i pozici, která byla natolik obtížná, že jsem si nepřišla trapně jak ve videích s online sexem:-)




2 komentáře:

  1. Anonymní22/5/13 16:58

    Premyslim, kolik procent v techto vypravenich je pravdive. Na dalku otevirat mechaniku s klicem. Nerikam, ze to nejde, ale kolik kluku tohle zvladne, natoz holek.
    Stejne tak vajicko napojene na telefon, zrejmne existuje, ale ovladat ho bez problemu na obou stranach?
    Pousteni videi na klientskem pocitaci, dobre dnes uz jednoduse proveditelne. Zas mi ale ukazte dve holky, ktere s tim nemaji problem.

    No nic nezazlivam, jen me to zajimalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledáš problémy tam, kde nejsou:-) Ovládání přes Team Viewer není dnes žádná věda, stejně jako si zjistit, jak se otevírá mechanika a ukázat, kde jsou uložená videa.
      Žena prostě pro kvalitní zážitek udělá cokoliv :-)

      Vymazat