7. 12. 2013

Milan - část III.

Zbytek soboty už nebyl tak intenzivní jako lesní dobrodružství, ale i tak jsem se pout nezbavila. Spala jsem sice na posteli, ale měla jsem svázané kotníky a zápěstí. Na neděli měl Milan nějaké povinnosti, takže mě propustil po menším výprasku domů a nařídil mi, jak na něj mám večer čekat připravená. Já se doma aspoň dala trochu dohromady, protože delšímu intenzivnímu mučení jsem už trochu odvykla.

Před osmou jsem se začala chystat. Samozřejmě ze mě byla zpátky dáma. Vysoké černé lodičky, tělové punčochy držící na bílém pásu. Bílá podprsenka a černé kratičké šaty. Tím ale dáma končila. Musela jsem si v předsíni kleknout zadkem ke dveřím, vyhrnout sukni, vzít do pusy svoje tanga a položit obličej na zem a takto čekat na příchod Milana. Měl klíče, takže si mohl odemknout sám. V této pozici jsem na něj čekala docela dlouho, než konečně zachrastil klíč v zámku a otevřely se dveře. Milan neskrýval své nadšení a pobavení a několikrát mě přes vystrčený zadek pleskl. Potom mi řekl jen "drž" a k mému naprostému překvapení mi do análu strčil studený kovový kolík. Do kundičky zastrčil také nějaké vajíčko, vyndal mi z pusy tanga a vše jimi zajistil. Potom mi dovolil vstát a vyšli jsme z bytu.


Na večeři vybral krásnou romantickou restauraci, kam bych se ráda ještě jednou podívala, ale bez kolíku v zadku. Když přišel číšník, vždy se mi uvnitř zapnulo vajíčko a já měla co dělat, abych na sobě dala znát co nejméně, že není všechno úplně tak, jak by se asi dalo očekávat. Milan se bavil a zneužíval vajíčko i během toho, co jsem se mu snažila něco říct. Byla jsem až trochu naštvaná, že tak znevažuje, co mu říkám, ale on mi jemně naznačil, že moc dobře ví, co jsem zač a vrátil mě do mé submisivní pozice. Několikrát nechal vajíčko běžet i do mých prvních vzdechů. Trochu se mi rozklepala kolena a koukala jsem kolem, jestli si toho snad někdo nevšiml, ale nic tomu nenaznačovalo.

Už dávno před dezertem jsem byla pořádně vlhká a naprosto vzrušená vajíčkem i celkovou situací. Ještě jsem zapomněla dodat, že moje šaty byly pekelně krátké a měla jsem opravdu dost práce, aby mi nelezly lemy punčoch nebo dokonce podvazky. Neustále jsem tak kontrolovala, jak sedím a Milan se tím vším královsky bavil. Po jídle přišel ještě takový malý bonus, který jsem vůbec nečekala. Pod stolem mi podal kolíčky a poslal mě na záchod. Podle jeho instrukcí jsem si na každý pysk připnula dva kolíčky a již předem nachystané provázky zatím zastrčila za lem punčoch. Ještě jsem v zrcadle zkontrolovala, že nic nenapovídá náhodnému pozorovateli o trochu nestandardních věcech, které se dějí pod šaty a vrátila se ke stolu. Nenápadně jsem Milanovi pod stolem podala provázek vedoucí ke kolíčkům na mojí kundičce a na jeho příkaz roztáhla kolena asi na tři pěsti od sebe.

Začal tím pro mě další díl veřejného pekla. V přítmí restaurace se střídaly na mém obličeji výrazy slasti a bolesti s potlačovaným vzrušením, soustředěným vzdorem a ponížením. Vajíčko střídalo rytmy a do toho Milan tahal za kolíčky jak uznal za vhodné. Každopádně ale uznával za vhodné dost prudce a silně, takže jsem měla co dělat, abych se třeba nezasekávala v půlce věty během našeho rozhovoru. Nejhorší ale byl závěr. Chystali jsme se platit, číšník nám nesl účet a když byl asi deset metrů od nás, Milan trhl za provázek tak silně, že mi kolíčky strhl. Musela jsem bojovat s bolestí mlčky a bez nějakých výraznějších pohybů a o to to bylo horší. Během placení ve mně jelo vajíčko úplně na plno a moje sebekontrola dostávala pořádně zabrat. Nemám tušení, jestli si číšník něčeho všiml nebo ne, ale kdyby chtěl, asi by mohl, protože mi pak Milan říkal, že jsem byla studem úplně rudá.

Chvilku jsme se procházeli noční Prahou a já se opět cítila jak zamilovaná romantička. Vajíčko utichlo a naučila jsem se ho i s kolíkem vnímat co nejméně. Jakmile jsme ale zašli do jedné z užších a málo frekventovaných uliček, bylo vše zpět. Milan mě chytil za vlasy a začal mě surově šukat do pusy, takže jsem měla dost starostí, abych se neudusila. Potom mne otočil čelem ke zdi, vyhrnul mi šaty, stáhl kalhotky a celé provlhlé mi je narval do pusy. Vytáhl ze mě dokonce i kolík, ale moje nadšení bylo předčasné. Začal mě totiž nevybíravě šukat do zadku. Dost mě to bolelo a přišla jsem si naprosto zneužitá. Zvlášť když se udělal a zadek plný spermatu zajistil zpět kovovým kolíkem. Nakonec vytáhl vajíčko a donutil mě obléci si zpět poslintaná tanga. Zavolal si taxi a mě tam nechal takto stát, naprosto použitou a poníženou v slzách. Až cestou domů mi přišla sms, plná ujištění, citu a také instrukcí. Mohla jsem se tedy alespoň umýt a pořádně prospat.

1 komentář:

  1. Anonymní4/8/14 16:25

    to znám ten muj take používá vibrační vajíčko na dalkové ovládaní a musím ho nosit vedle restaurací i do kina nebo divadla. Zuzka

    OdpovědětVymazat