8. 12. 2013

Na návštěvě v kanceláři

Zážitek, který Vám chci dnes popsat také není úplně čerstvý, ale doufám, že pro Vás bude zajímavé si o něm přečíst. Je to asi měsíc zpět, co se vše událo, jak Vám popíšu, ale podobně jsme si hráli i třeba minulý týden. Jen poprvé to bylo takové intenzivnější. Docela brzy jsme s Milanem zjistili, že máme kanceláře asi 20 minut chůze od sebe. Oběma nám bylo jasné, že toho musíme jednoho dne využít. Když mi večer přišel mail s instrukcemi na druhý den, bylo jasno.


Ráno jsem se oblékla podle příkazů. Tělové silonky byly zavěšeny na černém podvazkovém pásu. Pod ním byla černá velmi průhledná krajková tanga se silnějším pasem a vše doplňovala černá podprsenka s krajkou. Na nohách jsem měla černé lodičky na vysokém podpatku. Abych v práci nevzbudila podezření a zbytečné otázky, byl zbytek mého oblečení spíše formální - šedý kostýmek se sukní do půlky stehen a červená halenka (na přání Milana). Ještě bych zapomněla napsat, že v botičkách byla nasypaná rýže, takže chůze i stání nebyly úplně bezbolestné.

Naštěstí na cestu do práce jsem neměla žádné jiné pokyny, než nesmět si sednout. Což sice nebylo kvůli rýži nijak pohodlné, ale dalo se to vydržet. Myšlenky mi stejně stále poletovaly mimo a představovala jsem si, co na mě asi může čekat ve dvě hodiny v Milanově kanceláři. Po zasednutí za svůj stůl jsem se Milanovi ohlásila a on mě rovnou poslal na záchod, přivézt se přes kalhotky těsně před orgasmus. To se mi dařilo celkem rychle, protože jsem se neudělala kvůli jeho zákazu už několik dní. Stejný příkaz jsem dostala ještě čtyřikrát, takže jsem naši budovu opouštěla velmi nadržená a nedočkavá. Vrchol tomu totiž daly venušiny kuličky, které jsem do sebe před cestou musela zavézt, samozřejmě na Milanův příkaz.

Cesta byla dlouhá a chodidla už mě docela bolela po pár krocích. Díky kuličkám i mému velkému očekávání jsem na recepci u Milanovi kanceláře dorazila poměrně vlhká. Ohlásila jsem se a po chvilce čekání si mě přišel vyzvednout můj Pán. Přivítal mě formálně a odvedl si mě do své kanceláře. Místo polibku na uvítanou mi ale nařídil sundat si sako, rozepnout si halenku a povolit si podprsenku. Kdyby byla jen jediná věc, kterou umí dokonale, byla by to určitě jeho schopnost udělat ze mě - sebevědomé a nezávislé mladé ženy - během pár sekund naprosto oddanou subinku, která chápe, kde je její místo. Postavil mě do rohu kanceláře, musela jsem mít nohy u sebe a do natažených rukou mi dal těžký šanon. Nařídil mi držet ruce napnuté a vodorovně. Posadil se zpátky k počítači a pracoval. Já jsem zatím bojovala se svými pocity a hlavně s hmotností šanonu. Přestože jsem se opravdu snažila, došly mi brzy síly a ruce mi začaly klesat. Vždy jsem ještě našla trochu energie vše vyrovnat a Milan dělal, že si mých prohřešků ani nevšiml, ale když mi šanon vyčerpáním vypadl z rukou, vstal a pronesl, že když neumím k držení používat ruce, vyřeší to jinak.

Vytáhl mi z podprsenky a halenky prsa a na bradavky nacvakl velké černé kancelářské sponky. Bolelo to opravdu hodně, ale mělo to být ještě horší. Na stole leželo několik brožur s kroužkovou vazbou. On vzal dvě a na každou sponku navlékl jednu brožuru. Byly opravdu těžké a moje bradavky dostávaly opravdu zabrat. Těšila jsem se aspoň na to, že se mi začne věnovat, ale on mi jenom nařídil spojit ruce vzadu za hlavou a šel si zase sednout. Trpěla jsem, bolely mě i nohy, ale hlavně jsem od první minuty měla pocit, že takovou bolest na bradavkách nevydržím. Upírala jsem svůj prosebný pohled směrem k Milanovi, ale on se na mě prakticky nedíval. Dokonce vzal i jeden telefon, zatím co já bojovala s tím, abych se hned na začátku nerozbrečela jako malá holka.

Netuším, jak dlouho trvalo, než ke mně konečně přišel. Beze slova mi položil ruku na ramena a tlakem mi dal najevo, že si mám kleknout. Rozepnul si kalhoty a strčil mi penis do pusy. Zpočátku se nechal jen jemně laskat, ale jak postupovalo jeho vzrušení, chytil mě za vlasy a přirážel do mě, jak se mu hodilo. Samozřejmě s pohybem mého těla se rozhoupaly i brožury na prsou a způsobovaly mi obrovskou bolest. Snažila jsem se nedávit se a co nejdříve ho přivézt k vrcholu. To se mi také brzy povedlo a já měla ústa plná spermatu. Dělá mi to docela často a naschvál, že první výstřik mi namíří do pusy, abych musela spolknout opravdu vydatnou dávku. Nemám to moc ráda a je to pro mě další kousek do skládačky ponižování. Jakmile jsem vše spolykala a jeho očistila, nařídil mi sundat si kalhotky. Protože jsem je měla pod podvazky, docela mi to trvalo a vzhledem k množství potřebných pohybů to zase odnesly bradavky. Na jeho příkaz jsem si kalhotky vložila do pusy jako roubík a zajistila je šátkem, který nosím kolem krku.

Milan si zatím začal hrát se svorkami. Moje téměř hysterické reakce na každé zatahání ho nakonec obměkčily a oznámil mi, že je sundá. Úleva se ve mně mísila se strachem, který jak se ukázalo, byl plně oprávněný. Jen co rozevřel první svorku a do mé bradavky se nahrnula krev, pocítila jsem tak hroznou bolest, že jsem nedokázala zabránit slzám a mírnému třesu. S druhým prsem to bylo ještě horší, protože jsem už tušila, co přijde. Po odstrojení jsem jen mumlala do roubíku "děkuju" a snažila se o zklidnění. Než jsem ale ustálila tep i dech, přišel další rozkaz: "Sundej si halenku, podprdu a sukni!" Rychle jsem se svlékla a přestože s Milanem jsem už dlouho, stát jen v punčochách v jeho kanceláři mi přišlo pořád dost ponižující a když jsem rovnala na zem své oblečení, dost jsem se styděla. Navíc mi hlavou stále běžela myšlenka, co když někdo vejde.

Stoupla jsem si před opěradlo křesla a musela jsem rozkročit nohy a přehnout se. Viděla jsem jak si Milan vytahuje pásek z kalhot a očekávala jsem první ránu. Ale spletla jsem se. Místo dopadu koženého pásku, jsem ucítila na pyscích nejprve jeho prsty a potom svorky. Přesně ty svorky z bradavek i se stejným závažím mě teď terorizovaly mezi nohama. Pak začaly dopadat první rány. Moc mě nešetřil, ale asi se zároveň snažil dělat co nejméně hluku a to s páskem tak úplně nejde. Po chvilce přešel ze zadku na má stehna a občas přitom trefil i brožuru visící na mém pysku. Nevím, jestli to dělal schválně, nebo to bylo jen omylem, ale každopádně bolest, kterou tím vyvolal byla značná. Když ho přestal bavit pásek, vzal kabel od nabíječky a sešvihal mě ještě i jím. To už byla taková bolest, že přes všechno soustředění jsem v sobě nedokázala udržet venušiny kuličky, které jsem měla v pičce celou dobu a vypadly mi na zem, přestože jsem měla výslovně nakázáno držet je uvnitř. Pro Milana to byla akorát záminka k dalším ranám. Když konečně přestal, vyndal mi z pusy kalhotky a nechal mě olízat kuličky.

Potom mi nakázal se postavit a když viděl, jak se vrtím v lodičkách s rýží, zeptal se: "Chceš si sundat boty?" "Ano, prosím", odpověděla jsem bez váhání a k mému překvapení mi to bylo dovoleno. Sundala jsem si tedy boty a hned pochopila proč. Nejdříve mi sice byly sundány svorky z pysků, ale potom odněkud vytáhl provaz, svázal mi kotníky k sobě a poručil mi lehnout si na záda. Postavil nade mně židli a kotníky mi zvedl a přivázal k opěradlu, takže jsem měla připravená chodidla přímo pro výprask, se kterým právě začal. Přestože jsem to rozhodně neměla v plánu, zmítala jsem se na zemi při každé ráně. Milan mě ale vůbec nešetřil a když skončil se svým bastinadem a rozvázal mě, měla jsem chodidla v jednom ohni.

Milan ale zdaleka nevypadal, že by se chystal končit s mým mučením. Poručil mi stoupnout si k jeho stolu a hodil přede mne 6 svorek, se kterými jsem už dnes měla svou zkušenost. Na bradavky je tentokrát připnul otočené o 90°, takže byly jakoby svisle. Na pyscích je také nepřipnul na stejné místo, na každý dal ale dvě. Potom mi roztáhl kotníky od sebe, ruce mi svázal před tělem a přivázal tak, že jsem na stole musela ležet a tlačit si tak na svorky na prsou. Svorky na pyscích zase využil k roztažení mé kundičky.

Byla jsem sice již docela zmučená, ale přestože mě to dost bolelo, měla jsem také velkou radost, když do mě pronikl a začal mě šukat. Jako vždy se nedržel zpět a já byla ráda, že mám v puse kalhotky a mohu si alespoň trochu ulevit sténáním do roubíku. Když jsem se blížila k orgasmu, vytáhl svůj penis ven, z pusy mi vyndal kalhotky a nechal se chvilku kouřit. Zatímco jsem ho kouřila, on vytíral mou kundu kalhotkami, které poté zase vrátil do pusy a pokračoval v souloži. Tentokrát mě už nechal, abych se udělala. Ještě dvakrát se ale nechal vykouřit, zatímco mými kalhotkami rejdil v kundě a dával tak zabrat i svorkám, než se do mě udělal. Nechal se ještě očistit jazykem, potom mě odvázal a řekl studeným hlasem, ať se co nejrychleji obléknu. Předtím mi ale narval ještě kalhotky zpátky do pusy.

Při oblékání jsem chtěla začít právě jimi, ale dostala jsem napomenutí, že o nich nebyla vůbec řeč, stejně jako o sundávání svorek. Vytřeštila jsem oči, ale raději jsem na sebe rychle natáhla sukni, oblékla si podprsenku, která mi akorát mačkala svorky na bradavkách, halenku a sako. Obula jsem svá bolavá chodidla zpět do bot vyplněných rýží, šátek a kuličky schovala do kabelky, rychle si upravila vlasy a nechala se vyprovodit z budovy. Ve výtahu jsem cítila, jak mi z pičky na stehna vytéká Milanovo sperma a strašně mě ta ponižující situace vzrušila. Milan mi ještě popsal, kam mám jít a čekat na další instrukce v sms. Na ulici, kam bylo vidět z jeho kanceláře, jsem nervózně čekala asi pět minut, než přišla sms: "Tam kde jsi si sundej svorky a oblékni kalhotky, potom můžeš jít zpět do práce. Neotáčej se ke zdi." Celá nervózní jsem hledala, které okno je Milanovo, ale nebyla jsem si jistá. Ulice nebyla rušná, ale prakticky nešlo najít moment, kdy by po ní nikdo nešel. Svorky mě ale už bolely opravdu hodně a tak jsem si co nejnenápadněji sáhla do výstřihu a přes obrovskou bolest si je rychle sundala. Svorky na pyscích byly horší. Byla jsem zoufalá, netušila jsem, jak takové pohyby zamaskovat. Bolest byla ale také už značná a já neměla na výběr. Sehla jsem se a na první pokus si strhal dvě, při dalším pokusu mi ale jedna vyklouzla a bolestivě vysela jen na kousku kůže, takže nakonec jsem si mezi nohy musela sahat třikrát.

Nejhorší ale byla poslední část. Neslibovala sice žádnou bolest, ale vyndat si na ulici kalhotky z úst a obléknout si je nejde udělat moc nenápadně. Zoufale jsem postávala na místě, než jsem se odhodlala. Nikoliv však k akci, ale k sms Milanovi, ve které jsem ho prosila, abych to nemusela dělat tady. Napsal mi jen: "OK, tak s nimi v puse dojdeš až na své místo v práci a potom si je na wc dáš do kundy, trest bude později!".

2 komentáře:

  1. Teda neumím si něco podobného představit u mě v "kanceláři" (pracuju v open spacu). To by asi bylo velmi zajímavé pro těch nějakých 50 lidí, co tam pracujou se mnou :-D Ale bylo to velmi zajímavé povídání. Škoda že někdo nevešel ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v openspacu si to taky představit nedovedu. Teda vlastně představit ano, ale realizovat určitě ne :-)
      Později jsem zjistila, že to nebylo štěstí, že nikdo nevešel, mají dveře na karty a dovnitř se dostane jen ten, kdo má přístup - což je do Milanovi kanceláře jenom Milan.

      Vymazat