15. 1. 2014

Selfbondage s dozorem

Už od začátku roku byl Milan dost zaměstnaný a neměl na mně příliš času. Bylo na něm trochu vidět, že ho to mrzí, ale zároveň mu jeho přístup nedovoloval práci jen tak odfláknout a místo toho se věnovat takovým nudným a přízemním věcem jako je moje mučení. Už si ani nevzpomínám, jestli jsem mu kdysi něco takového, co vymyslel na včerejšek navrhla nebo jsem si to přála a on k tomu došel sám, každopádně mi včera dorazil email, ve kterém kromě dalších pokynů stálo: "Přijď dnes večer se svými hračkami ke mě, sice na tebe nebudu mít čas, ale to při selfbondage nevadí." Po přečtení dočtení mailu se ve mně míchaly dva pocity - radost a obavy. Ještě nikdy jsem se před nikým takto kompletně nesvazovala a nemučila. Ano občas byla po ruce Lenka nebo můj ex, ale nikdy to nebylo tak, že bych se přišla svázat a mučit k nim do bytu, zatímco oni tam celou dobu budou.

Večer jsem tedy naskládala vše, o čem jsem si myslela, že by se mohlo hodit, do velké sportovní tašky a vyrazila autem k Milanovi. On má sice doma spoustu hraček, ale selfbondage vybavení mám lepší já a navíc jsem na svoje věci zvyklá. Cestou jsem měla skoro stejné obavy, jak když jsem k němu jela na první mučení. Srdce tlouklo rychleji než běžně a stěží jsem udržela myšlenky upnuté na cestu před sebou. Zaparkovala jsem kousek od Milanova bytu a zavolala mu. Slíbil mi totiž, že mi s věcmi pomůže. Strašně se mi líbí, jak dokáže být v jednu chvíli dokonalý gentleman a za pár vteřin přísný dominant. To jsem ještě u nikoho nezažila. Vešli jsme spolu do bytu a Milan mě pochválil, jak mi to sluší. Potěšilo mě to, protože jsem se o to samozřejmě snažila. Měla jsem na sobě krátké upnuté černé šaty, tělové silonky držící na černobílém korzetu, stejné kalhotky a černé vysoké lodičky. Vím, že se mu líbí, když se hezky obléknu a jak tušíte z předchozích příspěvků na blogu, mě to taky baví.

Odnesl mi tašku do kuchyně a ukazoval mi, kde všude se dá přichytit případně provaz. Potom se usadil zpět do křesla a poručil mi, abych si stoupla k němu zády, ohnula se a začala masturbovat přes kalhotky. Byla jsem úplně zaražená. Ne že bych to nikdy nedělala, ale sama na povel před někým dalším jsem se styděla. Nakonec jsem ale začala. Moc jsem Milanovi neviděla do tváře, ale mám pocit, že mě sledoval tak napůl. Celá moje situace mě naštěstí hodně vzrušovala, takže jsem brzy přestala řešit, že se někdo dívá a oddala se svým vlastním dotykům. Brzy už jsem žádala o povolení k orgasmu. To jsem ale nedostala, místo toho mě Milan několikrát velmi silně plácl rukou přes zadek a poslal připravit si provazy a ostatní věci. Měla jsem přijít až těsně předtím, než se začnu vázat.

Byla jsem trochu zmatená, ale raději jsem se na nic neptala a začala vše připravovat. Když vše čekalo už jen na mě, šla jsem se ohlásit Milanovi. Ten jen letmo zvedl oči a rozkázal mi masturbovat znovu přes kalhotky a to ale přímo před ním. Strašlivě jsem se styděla a mému ponížení jen dodávalo to, že on prakticky nezvedl oči od monitoru svého notebooku. Místo vyhovění žádosti o orgasmus pak přišla další studená sprcha. Kalhotky jsem měla použít jako roubík a zajistit je silonkou, což jsem tak trochu čekala už po příkazu o vzrušování se přes kalhotky. Navíc ale předtím, než se začnu vázat, jsem měla zatáhnout panelové závěsy, které oddělují obývák, kde seděl on, od kuchyně, kde jsem měla trpět já. Byla jsem zklamaná, že ho nezajímám a navíc jsem se i trochu těšila, že ho budu moci alespoň při svém mučení pozorovat a doufala jsem, že se mi třeba povede ho nějak vyprovokovat, aby se také zapojil. Sice trochu opadl stud z vázání se před ním, ale měla jsem takto silný pocit, že ho jen otravuji svou nadržeností a on chce mít ode mne akorát pokoj.

Začala jsem tedy se selfbondage. Svlékla jsem se úplně do naha a podle rozkazu si do úst vložila kalhotky a převázala je silonkou. Potom jsem si uvázala těsnou provazovou podprsenku a připravila si provazy na kotníky, pod kolena a kolem stehen. Před dalším krokem jsem chvilku zaváhala, protože se mi do něj opravdu nechtělo. Nakonec mi ale nezbývalo nic jiného, než odhodit svou důstojnost a sednout si na anální kolík přidělaný k židli. Vím, že se opakuji, ale ponížení bylo ten den opravdu hodně. Aby mě nenapadlo z kolíku vstávat, přivázala jsem pas k sedáku židle. Potom přišli na řadu nohy. Kotníky jsem připoutala natěsno ke stehnům a za toto spojení jsem roztáhla nohy od sebe a zafixovala pomocí provazů vedoucích ke skříňkám za mojí židlí. Abych zvýraznila pocit bezmoci, kolena jsem pomocí provazů roztáhla od sebe na maximum snesitelného.

Následovala fáze přidávání bolesti. Na každý pysk jsem připnula 3 svorky. Provaz od prostřední vedl k palci na noze, od horních nahoru a přes kladky k závaží a na spodních byla závaží na přímo. Na prsa jsem nejdříve nacvakala po osmi kolíčcích, ale bradavky zůstaly volné. Nevydrželo to ale dlouho, protože jsem je hned zatížila každou dvěma svorkami, ke kterým vedly provázky, jež přes kladky držely závaží. Už od začátku byla bolest od svorek dost intenzivní, ale já pokračovala dál. Svoji provazovou podprsenku jsem napevno uvázala k opěradlu, zavázala si oči a nakonec si ruce zacvakla do pout připravených u nohou židle.

Byla jsem tedy přivázaná v sedě na židli. Zadek vyplněný kolíkem jsem měla na jejím kraji, takže závaží od spodních svorek na kundičce už viselo ve vzduchu. Nohy jsem měla pokrčené a svázané kotníky ke stehnům a roztažené i za kolena od sebe, takže moje pička byla široce otevřená. Navíc ji roztahovaly svorky přivázané k palcům na nohách. Abych se nemohla moc hýbat, těsná provazová podprsenka byla napevno přivázaná k opěradlu židle. Na stažených prsou jsem měla 8 kolíčků a na každé bradavce 2 svorky zatížené závažím. Vše bylo korunováno použitými kalhotkami v mé puse a zavázanýma očima. Seděla jsem za závěsem v kuchyni, zatímco Milan pracoval vedle v obýváku. Taková tedy byla moje situace.

Po chvilce tichého trpění jsem uslyšela, že se něco kolem mě děje. Byla jsem napnutá, ale netušila jsem, co by to mohlo být. Samozřejmě jsem si přála, aby se Milan do mého mučení nějak vložil, ale nedočkala jsem se. Tedy jak se to vezme. Když pohyby utichly, Milan mi sundal pásku z očí a já viděla, že přede mnou je velké zrcadlo nasměrované tak, abych se celá viděla. Navíc nad poštěváčkem jsem měla páskou přilepené vibrační vajíčko. Závěsy ale zůstaly na místě a Milan beze slova odešel. Moje pokoření se ještě prohloubilo tím, jak jsem mohla sledovat každý detail svého mučeného těla. Snažila jsem se do zrcadla nedívat, ale tak velká plocha po čase stejně vždycky přitáhla mou pozornost.

Byla jsem zrcadlem tak vykolejená, že mi dlouho trvalo, než jsem si všimla malé webové kamery nad ním. Na jednu stranu mě to potěšilo, věděla jsem, že snad nejsem Milanovi tak úplně ukradená, na druhou mě skutečnost, že se může koukat a já nevím kdy silně znervózňovala.

Snažila jsem se zatím sedět co nejklidněji, ale tah svorek mi to vůbec neulehčoval. Občas jsem si lehce zavzdychala do roubíku, ale zatím jsem měla, pokud se to tak dá napsat, situaci pod kontrolou. To platilo do doby, než Milan zapnul vajíčko. Můj pravidelný dech byl téměř okamžitě zrychlen a moje soustředění opadlo. Než jsem ale stačila slastné pocity zužitkovat, vajíčko přestalo a zbyla jen bolest. To se opakovalo ještě dvakrát. Napotřetí se mi už povedlo udělat se a přes závěs jsem slyšela jen pohrdavé "gratuluju". Potom vstoupil Milan a přidal mi závaží na svorky od bradavek. "Každý orgasmus znamená jen víc a víc bolesti, mysli na to." řekl a rozepnul si kalhoty. Hned na to mě začal šukat do kundy ověšené svorkami. Bylo to bolestivé, ale zároveň jsem byla na něj tak nadržená, že jsem se udělala znovu. On těsně před výstřikem vytáhl svůj penis, aby mohl následně ejakulovat na můj obličej. Pak jenom přidal závaží na dolní svorky na pyscích a zase odešel.

Moje bolest se tedy zvýšila jak skutečně, tak pocitově, díky dvěma orgasmům. Navíc jsem musela koukat na sebe v zrcadle a sledovat, jak jsem pokrytá spermatem. Po chvilce zase začalo vibrovat vajíčko. Rozhodla jsem se vytrvat a i když jsem byla dost hlučná, povedlo se mi neudělat se a nezvýšit tak hmotnost závaží. Potom bylo vajíčko dlouho vypnuté a já už začala trochu pofňukávat, protože mě všechno bolelo. V tom přišel znovu Milan a začal mě opět šukat. Dal si záležet, abych se udělala a potom se mi opět vystříkal na obličej a trochu i na prsa. Přidal závaží na horní svorky na pyscích a odešel.

Já už jsem musela docela bojovat, čas i hmotnost udělaly se svorkami své a já měla opravdu dost. Vajíčko teď bylo spouštěno jen na krátké impulsy a já už docela hlasitě vzdychala do roubíku. Každou chvilkou jsem chtěla začít prosit o propuštění, ale aniž bych to čekala, opět se objevil Milan. Stoupl si za mě a začal mi promazávat už tak dost vlhkou kundičku. Nakonec mi pošeptal: "Jestli si myslíš, že to je lubrikant, tak se hodně pleteš!" Krev se ve mě téměř zastavila. Nejdřív mě začala pička trochu studit, ale potom jsem cítila strašnou horkost a žár. Nešlo se udržet a házela jsem s sebou, co židle dovolila. Způsobovala jsem si tím sice spoustu bolesti od svorek, ale nemohla jsem si pomoci.

Milan to musel slyšet, proto odhrnul závěs a jen mě mlčky pozoroval. Začala jsem ho přes kalhotky prosit, ať mě pustí se umýt. To už mě dávno opustil všechen vzdor a brečela jsem jako malá. Po chvíli, která trvala snad věčnost mi dal můj Pán nabídku. Rád by si ještě zašukal, ale do kundy to samozřejmě nešlo. Proto jsem si mohla vybrat: buď ho vykouřím a pak se umyju, nebo se půjdu umýt, ale pak mu musím posloužit análem. Chtěla jsem nepoddat se úplně, tak jsem zvolila kouřící variantu. Milan mi rozvázal ruce a já se postupně osvobozovala a za velké bolesti sundávala svorky a kolíčky. Když jsem ale byla úplně volná, byla bolest kundy tak intenzivní, že jsem se slzami odběhla do koupelny, kde jsem si omyla zbytky krému a mazala se pleťovým mlékem.

Milan ale nechtěl dlouho čekat a tak si pro mě došel, zacvakl mi zápěstí do pout za zády, povalil na zem a začal mě šukat docela tvrdě do zadku. Přestože jsem už v podstatě nebyla nijak mučená, stále mě bolelo celé tělo, kunda i zadek. Ke všemu jsem se cítila dokonale ponížená a tak jsem pokračovala v breku. Při Milanových posledních přírazech jsem měla strach, že mě snad natrhne, jak tvrdě přirážel, ale naštěstí se tak nestalo. Jakmile se do mě udělal, vrazil mi do zadku kolík a převázal ho, abych ho nemohla vytlačit. Přikázal mi obléci si silonky a připnout je ke kolíčkům, které měly být opět na pyscích. Udělala jsem to a očekávala, že mě přikáže vzít si i šaty a jet domů, ale on mi podal jen lodičky a kabát. Ukázal z okna na místo na ulici a přikázal mi stát na něm čelem ke zdi 30 minut.

Tím mě dokonale ochromil a já vyšla na ulici jako v mrákotách. Stoupla jsem si čelem ke zdi protějšího domu a čekala až mi v kapse zavibruje konec půlhodinového odpočítávání. Hlavou mi pluly nejrůznější myšlenky. Od pocitu obrovského ponížení, přes vnímání bolesti celého těla, rekapitulaci toho, co se stalo až po obrovské vzrušení a štěstí, že mám takové věci s kým prožívat. Když jsem se konečně mohla vrátit do bytu, čekal na mě zase úplně jiný Milan. Citlivý a ohleduplný, nabídl mi, že se mohu znovu umýt a já mu potom usnula vyčerpáním v náručí na pohovce.

Zítra ráno vezu Milana na letiště. Sice musel dnes ještě dodělat nějaké věci, ale napadlo nás, že bych mohla psát tento blogový zápis v podobném duchu, jako probíhal včerejšek. Takže jsem přijela navečer do jeho bytu, kde mě svázal na židli tak, že mohu hýbat jedině prsty po klávesnici. Když má chvilku čas, hraje si s mými bradavkami nebo mi masíruje už tak dost vzrušenou kundičku, zatímco já se snažím, aby tento text k něčemu vypadal.

9 komentářů:

  1. Anonymní16/1/14 11:51

    Ahoj Petro, jak píšeš,že máš provazovou podprsenku to znamená, že máš podvázané prsa(hodně stažené) nebo je provaz je zlehka obepíná ? Mohla by jsi se dát fotku jak to vypadá(nemusí být tvoje). Dík Radek :-)
    P:S. pěkné povídaní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radku,
      většinou provazovou podprsenkou myslím, že jsou dva provazy kolem hrudníku, jeden pod a jeden nad prsy a jsou staženy k sobě jako na tomto obrázku http://24.media.tumblr.com/72c8ace63724007162bd25197a32ac89/tumblr_mks80scrE31rkole2o1_1280.jpg Většinou ještě omotávám ty provazy u sebe, abych prsům ubrala co nejvíce místa k roztahování.
      Někdy si ještě uvážu i ramínka nebo udělám složitější úvaz jako na tomto obrázku http://24.media.tumblr.com/8587f586b1d61b9b77c66cd2534104d2/tumblr_mvaxu6W2x61re6kefo1_500.jpg
      Mám bohužel na klasické podvazování příliš malá prsa (už jen najít ilustrativní fotky mi trochu srazilo hrudníkové sebevědomí), sice to s nimi jde, ale není moc o co stát a je to dost náročné jak na vázání, tak na pocity. Ona když se podprsenka uváže dobře a utáhne, tak po nějaké době to také není žádná slast.

      Vymazat
    2. Anonymní4/8/14 16:08

      moc pěkný

      Vymazat
  2. No zatím každá holka, se kterou jsem mluvil a která podvazování prsou zažila, si to moc pochvalovala, čili pro každou to byla "slast" :-) Já to samozřejmě nikdy nezažil a ani nezažiju, takže si moc neumím představit, jaké pocity při tom holka prožívá, ale neznám holku, která by to dělala jednou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi tvrdila taky i Lenka, ale mým prsům se to až tak moc nelíbí, bohužel :-(

      Vymazat
  3. Anonymní6/2/14 10:55

    Hrozný,navíc je jasný ,že selfsubka je chlap.Popis sexuálních praktik katastrofální,nudný .Hnus,

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní6/2/14 13:27

    Tak to nečti ty kokote. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. vždycky se najde nějakej pitomec, kterej se musí někde vybít :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za zastání, myslím, že povídek s popisem sexuálních praktik dopodrobna je netu spousta, není potřeba k nim další přidávat, navíc myslím, že jsem "zajímavá" něčím jiným, než tím, jak prožívám penis ve své vagíně;-)

    OdpovědětVymazat