15. 1. 2014

Krátká vánoční selfepizoda

Dnes udělám trochu výjimku a přeházím chronologické pořadí, kterého se snažím na tomto blogu držet. Svůj nejčerstvější zážitek už jsem vám popsala, ale chce se mi psát dál, takže musím trochu hlouběji do minulosti. Konkrétně mezi svátky. Sice jsme byli chvilku i s Milanem, ale velkou část jsem byla u rodičů. Už když jsme se loučili, říkal mi, ať na sebe něco připravím a pak mu to popíšu. Když rodiče odešli na večerní návštěvu ke známým, od kterých se před půlnocí nechodí, dala jsem se do díla.


Moje postel u rodičů má obrovskou výhodu a to vysoké čelo z trubek. Musela jsem ji tedy využít. Sedla jsem si na ni nahá a začala s přípravou. Na chodidla jsem si navlékla menší gumičky s nitkami a na lýtka a stehna větší. Po pokoji jsem měla rozvěšené malé ledové zámečky a tak jsem mohla pokračovat na posteli. Uvázala jsem si provazovou podprsenku a nechala na zádech dva delší konce. Provazové kalhotky jsem tentokrát vázala výrazně jinak. Nejprve jsem omotala provaz kolem pasu a potom další vždy kolem vrchního konce stehna. Kotouč na stehně s pasem jsem potom spojila dvěma provazy podobně, jako kdybych měla podvazky.

Na každý pysky jsem připnula dvě svorky ale zatím jsem za ně nikam netahala. Přišlo ale něco horšího, do zadku jsem si vsunula středně velký kolík. Sedla jsem si až k čelu postele a za provaz u pasu se k němu přivázala. To samé jsem udělala i s podprsenkou. Pokračovala jsem ve vázání a kolena přichytila zhruba na úroveň svých prsou také k rámu postele. Nakonec jsem ještě kotníky přitáhla k horní části postelového čela a byla tak zcela otevřená. Na bradavky jsem připnula svorky a každou spojila s palcem u nohy. Následovala část, která mi zabrala snad hodinu přípravy. Přes kladky a samoblokovací prstenové uzly jsem začala napínat gumičky. Nejdřív pět na chodidle a potom po třech na každém lýtku a stehnu. Nakonec jsem ještě roztáhla kundičku za svorky ke svým provizorním podvazkům, mezi pysky vložila MagicWand (Vánoční dárek ;-)), zapnula ho, zavázala si oči, zalepila pusu a show mohla začít.

Seděla jsem na posteli s nohama do V tak, že jsem měla chodidla někde u hlavy. Na palce u nohou byly navázány svorky na mých bradavkách. Na každém chodidle bylo 5 gumiček, natažených a čekajících až roztaje malý kousek ledu, který spojoval dvě nitky. Potom mi gumičky dají ránu. Stejné to bylo i se stehny a lýtky. Kundičku jsem měla roztaženou svorkami a mezi pysky mě masíroval MagicWand. Seděla jsem také na středním kolíku a měla zavázané oči.

Ještě o jednom zádrhelu jsem vám zapomněla napsat. Na MagicWandu byl provaz a na něm závaží, které také drželo jen na ledovém zámku. Závaží bylo těžké a zámek záměrně dost malý, aby se rychle roztopil. Takže mi bylo jasné, že jakmile roztaje led, závaží stáhne generátor slasti pryč z dosahu mojí pičky. Samozřejmě jsem si o chtěla co nejvíce užít, ale zase vím, že s každým orgasmem snáším další bolest hůře a hůře. Chvilku jsem se snažila něco vymyslet, ale potom jsem se už jen poddala příjemným pocitům rušeným snad jen bolestí, když vibrace dosáhly i na svorky.

První orgasmus byl rychlý, jen mi došlo, že mám vlastně i svorky na bradavkách a při mých pohybech chodidly si za ně škubám. Snažila jsem se tomu bránit, ale i při druhém a třetím orgasmu dostali bradavky zabrat. Začala jsem si užívat náběhu čtvrtého, když naprosto z ničeho nic byl MagicWand pryč. Zaplavilo mě obrovské zklamání. Frustrace z nedokončeného orgasmu se slila s vědomím, že od teď mě čeká už jen utrpení.

Čekání na bolest je snad to nejhorší, co znám. Sice mi ho krátili svorky na bradavkách a pyscích, ale i tak se veškeré moje myšlenky upínaly k očekávanému přísunu bolesti. Najednou prásk. Levé chodidlo sebou trhlo tak silně, že strhlo svorku z bradavky. Byla to strašlivá bolest, 5 gumiček najednou se nezapře a já málem vykřikla. Tedy vykřikla jsem, ale roubík to pobral. Po tomto jsem se začala bát ještě víc, každou vteřinou jsem čekala další ránu a tím se mučila ještě víc. Když to konečně přišlo, stejně jsem nebyla připravená, ale alespoň svorka zůstala na svém místě.

Brzy po chodidlech následovalo pravé lýtko. Bolest byla jiná, ale možná ještě pronikavější. Cítila jsem, že se trochu třesu a do toho schytalo výprask pravé stehno. To už jsem se třásla dost a také jsem pod pásku a do roubíku trochu pobrekávala. Levou nohu jsem přežila v jakési bolestivé agonii a ani nejsem schopná odhadnout, jak dlouho vše trvalo. Po dokončení výprasku gumičkami jsem ale měla dost času vnímat bolest, protože než mi roztáli klíče ještě chvilku trvalo.

Po osvobození jsem poslala fotky svých nohou Milanovi, stopy na nich byly ještě stále dobře patrné. On mě pochválil a dovolil mi ještě jeden orgasmus před spaním, když byly ty Vánoce :-)

2 komentáře:

  1. Hezkej vánoční dárek, to jsi předpokládám dostala od Milana :-) Je to ta "hůlka" na baterky nebo do zásuvky? Jak rychle tě to udělá, když to běží naplno? Zajímalo by mě, co by rodiče dělali, kdyby se vrátili dřív a našli tě v pokoji svázanou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to do zásuvky. Nestopovala jsem nejrychlejší čas, ale je to rozhodně mnohem rychlejší, než klasický vibrátor. Rodiče naštěstí přišli jako obvykle a navíc jsem byla zamknutá.

      Vymazat