16. 3. 2014

Putovní kalhotky

Ráda bych se s Vámi podělila o část mého mučení, které se odehrálo před dvěma týdny. Omlouvám se, že tu není moc selfbondage, ale tohle mi přijde zajímavější. Navíc mám pocit, že i délka dnešního zápisku by mohla zmírnit Vaše zklamání z dlouhého čekání. Jsem ráda, že jsem v Milanovi našla výborného přítele, se kterým si mám co říct i dominanta, který neustále posouvá mé hranice. Občas mám pocit, že ví, co chci, dřív než to vím já. Pořád se nám sice nedaří vídat se příliš často, ale už jsem si zvykla a chvilky bez něj využívám buď na regeneraci nebo na selfbondage.

Probudila jsem se zavázanýma očima. Měla jsem svázaná i zápěstí a kotníky a spala jsem na zemi vedle Milanovi postele. Nesnáším, když mě večer mučí a zneužívá a pak místo aby mě nechal se přitulit a odpočinout mě sváže a nechá spát na zemi. Bolely mě prsa, zadek i kundička a přestože jsem byla na koberci, bylo náročné se nějak schoulit tak, abych jim ulevila. Naštěstí se mi podařilo znovu usnout. Vzbudily mě facky. Nevím kolik jich mohlo být, ale spolehlivě mi vehnaly slzy do očí. Najednou jsem cítila jak mi chytá hlavu a líbá mě. Najednou se ale odtrhl a opět mi vrazil několik facek.

Stále bez jediného slova mi rozvázal kotníky, roztáhl nohy a do zadku vsunul bez přehnané péče středně velký kolík. Zajistil ho zařezávajícím se provazem a potom mi nohy spoutal asi třicet čísel od sebe. Poté, co mi připnul na bradavky svorky se zvonečky mi uvolnil ruce a poručil mi sundat si pásku přes oči, obout si podpatky a jít připravit snídani. Snažila jsem se být rychlá a snad během rekordního času jsem na stůl nesla naaranžované pečivo, kávu a pár dalších věcí, které jsem našla v lednici. On ani nezvedl hlavu, jen ukázal na místo, kde obvykle klečím. Položila jsem tedy tác na stolek a klekla si na své místo. On si zatím četl a vůbec mi nevěnoval pozornost. Cítila jsem se příšerně, jediné, co jsem měla "na sobě" byly provazy držící kolík v mém zadku. Chtěla jsem ho nějak zaujmout, ale věděla jsem, že by ho to jen rozzuřilo. Raději jsem tedy pokorně klečela a přemýšlela, co se bude dít. Bylo mi jasné, že dnešek nejspíš jako klasický romanticky zamilovaný pár asi nestrávíme.

Za pravdu jsem dostala o chvíli později, když mi hodil velmi kratinkou černou lesklou sukénku a upnutý černý top. "Rozvaž se a oblékni si to!" poručil mi a já poslechla, přestože k mému vkusu to mělo velmi daleko. Vypadala jsem jak laciná štětka, což mi samozřejmě Milan neopomenul připomenout. Vše doplnily lesklé otevřené černé botičky na vysokém podpatku. "Máš minutu aby ses dala v koupelně trochu do pucu a jdeme!" rozhodl Milan a já letěla před zrcadlo, co mi podpatky dovolily. Rychle jsem prohrábla vlasy, které by po včerejším náročném hraní rozhodně potřebovaly více péče, bleskově ještě dodala něco málo očím a už jsem slyšela: "Minuta je pryč." Před odchodem z bytu mi ještě pod tílko připnul svorky na bradavky.

Radost mi neudělalo ani to, kam jsme tak spěchali. Obchodní centra jsou v sobotu dopoledne plná a já se už na parkovišti snažila Milana prosit a obměkčit, ať jedeme jinam. Milan nic neříkal, jen mi strčil dva prsty do kundičky a dal mi je olízat. Pochopila jsem, co tím myslel - byla jsem vlhká, tak proč nejít dovnitř. Mohla jsem si sundat svorky, ale moje bradavky stejně stály a byly vidět. Dostala jsem do ruky jen svou kreditku a jednoduchý příkaz: "Kup si samodržící punčochy a červené kalhotky!" Okamžitě jsem vyrazila do H&M, kde jsem hledala samodržky a kalhotky. Punčochy jsem vybrala lehce černé, aby to alespoň trochu zmírnilo dojem z té děsné sukně. Do kabinky jsem si nesla jedny tanga a jedny klasické kalhotky. Oboje mi byly a mě zbylo dilema, které vzít. Nakonec jsem se rozhodla pro tanga, hlavně z praktických důvodů. Jsou příjemnější jako případný roubík a kdybych se musela někde předklánět, nebudou vidět tak brzy. Sice nejsou tak pohodlná a kdybych měla někde něco dělat nedejbože s holým zadkem bylo by to horší, ale rozhodla jsem se pro menší variantu. Rychle jsem zaplatila a pospíchala na smluvené místo.

Milan na mě už čekal, schoval mou kreditku a dal mi do ruky dálkově ovládané vajíčko. "Běž na záchod, obleč si, co jsi koupila a nezapomeň na hračku!" přikázal mi a já se snažila co nejrychleji poslechnout. V kabince jsem se snažila vytáhnout samodržky co nejvýše, aby nebyly vidět jejich lemy, ale po kontrole v zrcadle jsem zjistila, že se to moc nepovedlo. Když jsem stála, mohly být lemy cca 2cm pod úrovní sukně, což by se ještě dalo snést, při každém pohybu byly ale docela výrazně vidět. Styděla jsem se, ale zároveň mě to, musím nerada přiznat, i vzrušovalo, což se projevilo i na mém upnutém topu. S vajíčkem v kalhotkách jsem se vrátila a Milan mě uvítal intenzivními vibracemi.

Ukázal na místo vedle sebe a když jsem si přisedla, pošeptal mi do ucha: "Dnes se ti možná pár věcí nebude líbit, ale mě se nelíbí, jak se poslední dobou občas chováš. Snad si při vzpomínce na dnešek a lidi okolo příště uvědomíš, že nejsi široko daleko jediná a že mám i své povinnosti." Měl pravdu, poslední dobou jsem možná chytala trochu manýry stíhačky a chtěla být často s ním. Omlouvala jsem si to tím, že je nám spolu dobře, ale vím, že Milan je opravdu vytížený a potřebuje svůj klid na práci i čas na jiné koníčky než jsem já. Věděla jsem, že se mě chystá trestat právem a začala se zase o trochu víc bát (a moje zvrhlé já možná i o trochu víc těšit).

Zatímco jsme seděli vedle sebe, vajíčko a jeho slova vykonaly svou práci a já byla čím dál tím víc nadržená. On seděl vedle mě a s naprostým klidem nechával vajíčko na maximum. Můj dech se už povážlivě zrychloval, ale on neubíral, až když už jsem byla opravdu blízko, zastavil vibrace. Sáhl mi na kolena a důrazným pohybem je odtáhl asi na dvě pěsti od sebe. Pošeptal mi, ať čekám a koukám se jen před sebe a vytratil se kamsi dozadu. Věděla jsem, že lemy punčoch a nejspíš i červená tanga musí být vidět i bez přílišného snažení a začala opět cítit ponížení. Bohužel moje tělo pociťovalo tou samou dobou i vzrušení, což se promítalo do ztopořených bradavek.

Milan musel být někde blízko, protože jsem občas cítila vibrace. Když se nabažil této hry, nechal vibrace na nízké úrovni a poslal mě na procházku kolem celého patra. Jako by nestačilo vajíčko, vědomí odhalovaných lemů punčoch mě strašně vzrušovalo. Stejně tak to, kolik lidí je kolem. Když jsem dokončila kolečko, lehce zvýšil výkon a musela jsem jít znovu, mít ruce za zády a tentokrát se cestou dvakrát přehnout. Vzrušením opět celá vlhká jsem se pustila na cestu a po očku sledovala, kolik je kolem lidí. Když jsem měla pocit, že se nikdo nedívá, sehnula jsem se k zemi a věděla, že kdyby se přeci jen někdo díval, viděl by značnou část mého zadku. Cítila jsem se jak štětka, neupravená, ve strašném oblečení, nadržená a ukazující zadek v nákupním centru. Podruhé to nebylo o moc lepší. Zpět ke startu jsem došla už velmi vzrušená.

Milan mě nechal ještě chvilku bojovat se svým dechem na hraně orgasmu a potom konečně vypnul vajíčko. Dech mi ale vyrazil, když mi ukázal lístky do kina. Bylo mi jasné, že to nebude jen tak. Seděli jsme v úplně horní řadě a daleko od nejbližších lidí. Na plátně běželo nějaké typické hollywoodské romantické drama, ale z něj si skoro nic nepamatuju. Jakmile totiž sál potemněl, Milan mě chytl za ruce a dal mi je za záda. Pak jsem na nich ucítila provaz a během chvilky jsem byla spoutaná. Věděla jsem, že mě nikdo vidět nemůže, ale i tak mě přítomnost ostatních lidí strašlivě vzrušila. Po chvilce se dotkla Milanova ruka mých kalhotek. Nešla pod ně, jen mě masírovala přes látku. Vzápětí mě trochu nadzvedl, nechtěl mi ale kalhotky stáhnout, jen trochu odsunul zadní díl, aby se dostal kolíkem do zadku a potom vše zajistil. Byl to další krok k mému ponížení a fungoval skvěle.

Nechal mě vychutnávat si svou situaci a přitom mě hladil po stehnech a lehce přejížděl prsty přes červená tanga. Vůbec jsem nevnímala plátno, cítila jsem jen dotyky a kolík v zadku po chvilce začaly znovu i vibrace. Neudržela jsem se a začala lehce vzdychat. Když už jsem pomalu začínala cítit první vlnu orgasmu přestaly dotyky i vibrace. Místo toho mi Milan shrnul ramínka a vytáhl obě prsa ven. Snažila jsem se tomu zabránit, ale se svázanýma rukama jsem moc šancí neměla. "Oblíkni mě, prosím," snažila jsem se ho obměkčit, ale marně. Místo toho jsem ale dostala na bradavky svorky a na jejich řetízek malé závaží.

Snažila jsem se sledovat film, ale většina děje mi už utekla a já se stejně nemohla myšlenkami oprostit od své situace. Bez jakéhokoliv řádu ve mně Milan pouštěl vajíčko a projížděl mi rukou mezi nohama. Potom mi z ničeho nic vzal kotník a nohu zapřel o sedadlo přede mnou. Přikázal mi, abych dala stejně i druhou nohu a měla fakticky úplně roztažené nohy ve vzduchu. To už jsem nedokázala a potichu se mu omlouvala. Jeho odpověď "Jak myslíš," mi moc nadějí nedávala. Dostala jsem svorky i na pysky a na prsa nové závaží. Zatímco na plátně běžely krásné přírodní scenérie a hrála tklivá hudba, hrál si můj dominant se svorkami na pyscích a já se musela hodně držet, abych nevykřikla. Jeho ruka postupně pouštěla řetěz spojující svorky a konečně po dlouhém dráždění zamířila i pod kalhotky. Opět jsem byla přivedena na hranu orgasmu a opět mi nebylo dopřáno jej dosáhnout. Místo toho jsem musela oblízat svou šťávu z jeho prstů.

Aby ponížení nebylo málo, rozepnul si kalhoty a za svorky od bradavek mě stáhl do předklonu. Kouřila jsem ho a on si určoval tempo tím, jak tlačil na mou hlavu. Věděla jsem, že si to užívá, protože nikam nespěchal. Snažila jsem se nemyslet na svoje obnažená prsa ani na lidi kolem, ale moc se mi to nedařilo. Když se mi ho konečně povedlo dovézt k výstřiku, vše jsem spolykala a ještě pečlivě olízala jeho penis. On ze mě sundal svorky, ale prsa jsem měla stále nahá. Až při scéně, která vypadala jako závěr mi vsunul prsa zpět do tílka a uvolnil ruce. Kolík ale nechal v zadku.

Jakmile začaly titulky, odešli jsme z kina a zamířili přímo k autu. Těšila jsem se, že to vše na veřejnosti končí. Trochu mě zaskočilo, že mě Milan vedl ke kufru. Začala jsem se bát, že mě spoutá a poveze domů v něm, on ale chtěl dělat v rohu parkoviště něco úplně jiného. Nejdříve jsem si mohla vyndat kolík, pak jsem se měla předklonit jakoby do kufru a vyhrnout si sukni. Tušila jsem, co přijde, ale stejně mě to překvapilo, na můj zadek totiž dopadly tři ostré rány rákoskou. Potom mě Milan obrátil, vsunul ruce do tílka a bolestivě mě vytahal za bradavky. Cítila jsem slzy deroucí se do očí, ale pláč přišel hned v zápětí, potom, co mi vlepil první pořádnou facku na tvář. Následovaly další tři a já brečela jako malá holka. A taky jsem se tak cítila. Facky jsou pro mě symbolem pokoření a bolest z nich je pro mě možná dvakrát horší psychicky než fyzicky. Nakonec se ke mě ještě Milan naklonil a důrazně mi řekl: "Kdyby tě náhodou ještě napadlo mi odporovat, tak tohle byla jen ochutnávka."

Vrátili jsme se zpět mezi obchody a já si všimla, že stopy od provazu na zápěstích ještě nezmizely. Snažila jsem se je zakrývat a poprvé doufala, že se mi lidé budou koukat spíše na stehna. Posadili jsme se s Milanem na lavičku a on opět trochu roztáhl má kolena a pustil vajíčko. Dlouho mě držel v lehkém vzrušení, když jsem v dálce uviděla Lenku. Dost mě to zarazilo. Podívala jsem se tázavě na Milana a ten mi jen připomněl episodu u auta. Lenka se na mě už z dálky šibalsky usmívala a z toho jsem měla mrazení po celém těle. Když se Lenka zastavila před námi, instinktivně jsem stáhla kolena k sobě, ale ona mě laškovně vyzvala: "Jen je nech od sebe, zlato."

Najednou mi došlo, že dívka, která šla za ní se zastavila a patří k Lence. Nikdy jsem ji na vlastní oči předtím neviděla, ale věděla jsem o ní z našich rozhovorů. Byla to hezká brunetka s hnědýma očima. Měla vlasy po ramena, relativně menší prsa a paradoxně byla vyšší než Lenka a i tak měla na nohou vysoké červené lodičky. Trochu jsem jí záviděla a trochu se styděla, protože na rozdíl ode mne mohla mít na sobě slušivé krátké černé sexy šaty a nikde jí nic nelezlo. Věděla jsem, že holky jsou mnohem intenzivnější kamarádky, zvlášť v oblasti bdsm než jsem já s Lenkou a také že s ní je Lenka striktně dominantní. Ani teď jsme nebyly představené. Naši dominanti se sice přivítali, ale já nebyla k ničemu vyzvána až do chvíle, kdy mi Milan řekl, že chce vidět pořádnou líbačku. On dobře ví, že z holek až tak hotová nejsem a navíc se líbat v mezi lidmi s neznámou dívkou je pro mě opravdu obtížné.

Brzy jsem si ale vzpomněla na facky a rychle vstala a trochu nesměle se k neznámé blížila. Ona evidentně věděla, co se chystá, protože na nic nečekala, chytla mě a začala mě líbat s jazykem hluboko v mé puse. Přesně v ten moment se ve mně vajíčko rozjelo naplno. Nebýt lidí okolo asi bych si to i užila, takto jsem byla dost ztuhlá celou dobu. Když jsme se pustily, Lenka nařídila ještě jedno opakování. Já byla tou dobou už úplně rudá studem a navíc strašlivě nadržená.

Potom, co jsme se přestaly líbat přišla studená sprcha: "Teď si obě sundejte kalhotky a strčte je té druhé do pusy!" Zavelel Milan a Lenka se usmála. Obě jsme vytřeštily oči a bylo mi jasné, že ani jedna z nás s tím nepočítala. Tohle bylo už opravdu hodně tvrdé, Milan mi naznačil pohyb jako při facce a já věděla, že nemám na vybranou. Vajíčko už nevibrovalo a obě jsme se začaly rozhlížet po okolí. Já jsem začala, rychle jsem se sehnula a vytáhla své kalhotky. Byly značně vlhké a moc jsem to té druhé nepřála, trochu jsem je zmačkala v hrsti a zvedala ruku. Její oči vypadaly trochu zděšeně, ale i odevzdaně a otevřela nakonec ústa krásně dokořán. Já jí tam vložila svá nová tanga a ona si je ještě trochu upravila, aby mohla sevřít rty. Potom se stydlivě rozhlédla a sundala si svoje kalhotky. Plné černé kalhotky s krajkou mě docela zklamaly. Viděla jsem pár zvědavých pohledů kolem, protože jsme tam stály už docela dlouho a otevřít ústa se mi moc nechtělo. Ještě míň se mi ale chtělo rozzlobit Milana a tak jsem nakonec otevřela pusu dokořán a nechala si vložit silně použité kalhotky úplně cizí dívky do pusy.

Milan se rozloučil s Lenkou a poručil mě ještě vytlačit ze sebe vibrační vajíčko. Aby ho očistil a mě ještě více ponížil, přejel jím přes mé čelo a výstřih a potom ho schoval. Vešli jsme do restaurace, on si sedl vedle mě a s úsměvem se zeptal, jestli si objednám. Zavrtěla jsem hlavou a z očí mi šel vzdor. Milan si objednal pizzu a několikrát se mě v žertu ptal, jestli si nedám. Pokaždé, když byl kolem číšník, měl ruku v mém rozkroku a znovu mě rozdráždil. Měla jsem strašnou chuť i hlad, ale jediné, co jsem měla na jazyku byly kalhotky se šťávami cizí dívky, musela jsem uznat, že Milan moje ponižování naplánoval opravdu chytře.

Trochu jsem si alespoň oddechla v autě, kde jsem dostala i najíst a napít. Za dveřmi bytu mě ale nečekalo nic hezkého ani romantického. Okamžitě jsem měla pusu přelepenou páskou a Milan se tedy rozhodl využít mého roubíku dokonale. Chvilku s někým telefonoval a potom mi řekl: "Budete s Lenčinou subkou mučené na střídačku. Vždy když tě budu mučit já, bude ona u Lenky svázaná a naopak. Obě vás propojíme hlasem přes skype, abyste slyšely, jak si ta druhá užívá. Lenka teď tu svou domučila, takže začínáš."

Musela jsem se svléknout a sednout si na křeslo. Kotníky mi přivázal k opěradlu tak, abych měla široce roztažené nohy a zápěstí zafixoval k područkám. Nakonec jsem na hlavu dostala sluchátka s mikrofonem. Tedy spíš na začátek. Milan si totiž vzal do ruky důtky a začal mě šlehat přes kundičku. Moc mě nešetřil a já brzy plnila mikrofon hlasitým huhláním do roubíku. Na mou pičku dopadaly další rány a já postupně přešla do řevu. Potom jsem viděla, že Milan bere rákosku. Snažila jsem se protestovat, ale nic mi to platné nebylo. Naštěstí rány nemířily na kundu, ale na stehna a zadek. Bolest to byla i tak děsivá a já chápala, že to Milan s trestem myslí opravdu hodně vážně. Následoval ještě bičík na stehna i jejich vnitřní stranu. Můj řev ho evidentně vzrušil, protože vzal čtyři svorky, roztáhl mé pysky a začal mě tvrdě šukat do ztrápené, ale dokonale vlhké kundičky. Vycítila jsem příležitost se konečně udělat, ale to on pochopil a před mým orgasmem ho ze mě vytáhl. Nezapomněl ale na moje ponížení a tak si ho rukou dovyhonil a vystříkal se mi přímo na obličej.

Nechal mě tak a dal Lence vědět, že může začít s mučením. Konečně se začalo něco dít ve sluchátkách. Slyšela jsem vzdáleně některé Lenčiny pokyny ale hlavně dech a řev její subky. Ke konci potom následovaly alespoň dva její bouřlivé orgasmy, které jsem jí mohla dnes jen závidět. Od závidění mě vytrhl Milan, který mě odvázal a nasměřoval tak, že jsem stála za křeslem a pas jsem měla k němu přivázaný. Mezi kotníky jsem měla rozporku a na pyscích závaží. Uvázal mi provazovou podprsenku a svázal ruce za zády tak, že jsem se držela za lokty. Vzal opět důtky a začal mě švihat přes prsa. Potom na ně dal kolíčky a začal je srážet bičíkem, to už jsem docela řvala. Opakoval to celé několikrát a potom mě ještě znovu prsa prokrvil důtkami. Následně mě ohnul přes opěradlo, na bradavky připnul svorky se závažím a jen lehce bičíkem poklepával na můj zadek. Sem tam rozhoupal závaží na pyscích, ale nebyl tak krutý jako předtím. Už jsem se chytala naděje, ale poslední rány byly opět tvrdé.

Horší ale byl další sex. Milan totiž vnikl do mého zadku a velmi silně přirážel. Bolel mě jak anál, tak svorky na kterých se rozhoupalo závaží. Přestože mě takové ponížení a bolest i vzrušuje, nestačí to k tomu, abych dosáhla orgasmu. Místo toho jsem byla ponechána se semenem v análu, rozbolavěnými pysky a bradavkami, sešlehaným celým tělem a ozvěnou Lenčiných mučících postupů ve svých uších. Brzy ale mučení bolestí přešlo do dalších a dalších orgasmů, alespoň soudě podle zvuků ze sluchátek. Opět jsem jen zalitovala, že mi dnes nebylo zatím dopřáno a snažila jsem se trochu se v rámci možností protáhnout v provazech, protože jsem už začínala být ztuhlá. Poslední, co jsem slyšela ve sluchátkách, byl Lenčin hlas: "Vyplivni konečně ty kalhotky a narvi si je do kundy!" To samé mi dvě minuty na to nařídil i Milan, hned po té, co mě rozvázal.

Rozvázaná jsem si musela zase natáhnout samodržky, sukýnku i top a obout vysoké podpatky. Milan mě opět odvedl do auta a odvezl do blízkého parčíku, kde vzhledem k tomu, že už se dávno setmělo prakticky nikdo nebyl. Vystoupila jsem a trochu poodešla mimo světlo pouliční lampy. Milan mi tam spoutal kotníky tak, abych mohla dělat jen malé krůčky. Potom mi sundal top a ruce svázal za tělem. Byla mi docela zima, vždyť jsem byla jen v sukýnce a samodržkách, takže mi bradavky okamžitě ztvrdly a naskočila mi husí kůže. Nakonec nadzvedl sukýnku a povytáhl kalhotky z pičky tak, že koukal malý pruh látky. Pak mi vysvětlil, o co jde: "Někde v parku už je Lenčina subka. Je podobně spoutaná jako ty. Když zpátky donesete v zubech svoje kalhotky, vaše mučení pro dnešek končí. Nesmíte na sebe mluvit, můžete zkoušet třeba štěkat, abyste se vůbec našly. Snad ti nemusím líčit, co se stane, když se vrátíš bez kalhotek, nebo je nevyndáš a neponeseš v zubech, viď?" Chápala jsem. Byla mi zima a věděla jsem, že mě čeká jeden z nejvíce ponižujících úkolů, které musím vykonat, ale abych štěkala, k tomu mě nikdo nedonutí, říkala jsem si v duchu a vydala se směrem do středu parku.

Měla jsem nastražené uši, abych se včas vyhnula případným pejskařům. Před dvěma jsem se musela schovat za nějaké křoví, které mě švihalo přes obnažené tělo. Zatím jsem nezaslechla lidský štěkot, tak jsem se probírala uličkami kolem středu a pečlivě naslouchala. Když už jsem se začala třást zimou, zaslechla jsem další kroky. Zmocnila se mě naděje, ale stejně jsem raději zalezla do stínu. Po chodníku kráčela ženská postava. Na vysokých podpatcích dělala malé krůčky. Když přišla blíže, bylo vidět, že má na sobě jen kratinkou červenou sukýnku. Vyplížila jsem se z úkrytu a viděla, že se nejdříve lekla, ale potom docupitala za mnou. Na nic nečekala, klekla si, hlavou vjela pod mou sukni a zuby vytáhla své černé kalhotky z mojí pičky. Nebylo to nic příjemného, ale já už stejně měla v hlavě jen to, co jsem nyní musela udělat. Klekla jsem si před ni, hlavou nadzvedla sukni a zjistila, že dívka má na sobě podvazky. Z její pičky vonící po orgasmech koukal malý kousek mého prádla. Chytila jsem ho tedy do zubů a vytáhla ven. Obě jsme se poté rozešly směrem ke svým dominantům. Já nesla pokořeně v zubech svoje tanga, která jsem koupila sice dnes dopoledne, ale za tu dobu vystřídala velký počet míst. Byla mi odporná a jen jsem se modlila, aby Milana nenapadlo dát mi je jako roubík.

Na kraji parku seděl Milan už v autě. Kolem ale šli lidé se psem, tak jsem se ještě musela naposledy schovat, než jsem mohla přecupitat do bezpečí vyhřátého auta. Tam mi Milan rozvázal ruce i nohy a dovolil, abych si zakryla prsa. Kalhotky mi vzal ze zubů a nedal mi je do pusy, jak jsem se bála, ale přetáhl přes obličej. Takto jsem na sedadle spolujezdce jela noční Prahou až k jeho bytu, kde konečně mé utrpení a ponížení skončilo.

7 komentářů:

  1. Anonymní17/3/14 00:13

    Skvělé. Proč to není častěji? Vzrušuje mě hlavně ta část v obchodním domě - polonahá na veřejnosti, v kině. Škoda, že tě nenechal udělat se někde mezi lidmi. Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné. Jen houšť a větší kapky :-) Ačkoli větší kapka už by mohla i utopit :-D Rozhodně nesouhlasím s předchozím pisatelem, že je škoda, žes nedostala možnost se udělat. To je jedna z věcí, která se mi velmi líbila. Byl to trest, tak jakýpak orgasmus, to by nedávalo smysl. Orgasmus má být odměna. A pouze odměna, co se mě týče. Ale jinak souhlas. Ponižování holky na veřejnosti je má oblíbená činnost :-) Bohužel jsem nikdy neměl možnost k tomu použít někoho dalšího, jako byla Lenčina subinka

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní26/3/14 09:24

    Nevím. Přijde mi, že v tom nejsou city a že se z tebe stává otrokyně. To, že tvoje tělo reaguje vzrušením neznamená, že si necháš vše líbit. Zvlášť když sama píšeš, že se ti to nelíbí :( Jen sama sebe přesvědčuješ o něčem jiném. Je to smutné kam jsi to dopracovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. City přece nejsou nutné, jde o hru. Právě o hru na pána a otrokyni. Petra říkala už dávno, že o Milanovi neuvažuje jako o svém partnerovi. Je vidět, že zjevně nejsi člověk, který zná BDSM do hloubky, jinak bys věděl, že může mít obrovské množství podob a ačkoli jsou časté vztahy, kde je BDSM i láska, tak jsou časté i vztahy, kde je pouze BDSM a city ne. A to, že říká, že se jí to "nelíbí", neznamená, že ji to jako subinku nenaplňuje. I o tom je submisivita - udělat něco, co se mi nelíbí, abych potěšil(a) dominanta. Samozřejmě to musí být vyvážené a nesmí to být pouze o tom, že sub uspokojuje topa, ale musí i top uspokojovat suba. A to tady platí. Jak víš, že občas Milan nedělá něco, co se jemu samotnému přímo nelíbí, ale chce to udělat pro Petru? Jeho verzi neznáme. Petra vypadá, že ji ten život naplňuje, podle toho, co píše, a ač se jí určité dílčí aktivity nezamlouvají, celkově to působí dojmem, že je spokojená. Jinak by to přece s Milanem ukončila

      Vymazat
    2. Anonymní26/3/14 12:56

      Hru? Ve hře ani BDSM někdo nedělá co dělat nechce. To je ten rozdíl. Neumět říc NE je problém více lidí a nemusí jít o BDSM. Petra sama napsala, že by to radši měla jinak a pak sama sebe přesvědčuje, že je to tak dobře. Lidi jsou rádi hloupé ovečky...

      Vymazat
    3. Jak říkám, je vidět, že BDSM neznáš. Není to nic neobvyklého, málokdo, kdo v BDSM nežije, mu rozumí. To, že submisiv dělá něco, co se mu (jí) nelíbí, k tomu patří. Samozřejmě to nesmí být pravidlem a i dominant musí myslet na potřeby submisiva, ale právě to, že musí udělat něco, do čeho se mu (jí) nechce, je pro submisiva vzrušující. Kdyby stále dělali jen to, co sami chtějí a co se jim líbí, brzy by je to přestalo bavit. Ten prvek donucení je pro většinu submisivů velmi důležitý, i když si to někteří třeba ani neuvědomují (ale většina ano). Nemůžeš to posuzovat podle svých vanilkových měřítek, kde platí rovnost partnerů. v BDSM si partneři rovní nejsou (z jistého úhlu pohledu) a běžné konvence tam neplatí ;-)

      Vymazat
  4. Anonymní26/8/14 20:50

    Při BDSM hrátkách je důležitá tzv. záchraná brzda (safe word) to proto aby subinka měla možnost říct opravdové NE v případě že jí něco extrémně hnusí. To co Milan provádí už je až příliš a jednou dojde k tomu že si Petra sáhne až na samé dno svých sil a celý vztah krachne.

    OdpovědětVymazat