19. 3. 2014

Vyplň všechny dírky

Jeden z Vás mi psal, že je tu málo sexu. Že prý ho snad ani nemám ráda. To bych ráda vyvrátila, sex miluji, ale o to větší trest je pro mě jeho odpírání. O to větší výzva je to pro mě, když si jej zakážu sama. Dnes ale budu psát o tom, jak jsem plnila roli sexuální hračky. Žádné velké mučení, svorky, důtky, ale jen sex. Tedy zas tak úplně jednoduché to samozřejmě nebylo, to bych přeci snad ani nebyla já a můj Milan. Dnes to bude kratší, ale o to výživnější nebo možná povrchnější.


Nakráčela jsem k němu jako obvykle "na dámu" a on mi jako už obvykle velmi rychle ukázal, kde je moje místo. Brzy jsem stála nahá, jen v černém podvazkovém pásu, černých punčochách a červených lodičkách na podpatku. Milan pro mě měl připravený malý stoleček. Klekla jsem si před něj a on začal s vázáním. Nejprve mi přivázal stehna k nohám stolku. Začal nad koleny a směřoval nahoru. Stehna pod zadkem také stáhl provazem k nožičkám stolku, až se mi špagát zařezával do nohy a trochu roztahoval i kundičku. Mezi kotníky potom dal rozporku a zmizel někam, kam jsem neviděla. Přinesl rohožku z pichlavého kokosového vlákna a položil ji na stolek.

"Lehni si na ni!" přikázal mi a já se opatrně začala předklánět. Moje tempo mu asi nestačilo, protože mě chytil za krk a přitlačil dolů. Vlákna rohožky se mi bolestivě zaryla hlavně do prsou a s každým mým pohybem to bylo jen horší a horší. Milan zatím nelenil přivázal mi ruce od ramen po lokty k předním nohám stolku. Zápěstí nakonec svázal k sobě. Moje poloha byla od začátku trochu nepohodlná, ale dala se snést. Potom mi ještě smotal vlasy do copu a brzy jsem pochopila, že k copu je přivázaný provaz vedoucí k análnímu háku právě vsunutému do mého zadku. "Dnes nejsi nic víc, než tři díry pro mě a moje hračky," oznámil mi suše a ihned to demonstroval názorně.

Nejdříve se nechal rozkouřit, potom mi do pusy narval moje vlastní kalhotky, přešel do zadu a začal mě pomalu šukat. Já byla nadržená a snažila jsem se přes bolest, kterou jsem způsobovala svým prsům, přirážet. Brzy jsem cítila jak mu cuká v penisu, ale tentokrát za mě hned nevyjel, jak jsem se bála, ale ještě párkrát přirazil, aby i moje kundička dosáhla orgasmu. Samozřejmě si nenechal ujít příležitost pokořit mě tím, že mi strčil do pusy svoje péro k očištění, ale já měla radost, že se snad konečně dočkám i něčeho jiného než neustále odsouvaného orgasmu.

Milan ještě doladil vše páskou přes mé oči. Potom začal něco vázat někde u pasu a brzy mi došlo co, to když do mě vpravil velké dildo a zajistil ho. Jedno dildo mi strčil i do pusy a tím vlastně vyplnil všechny mé díry. Nechal mě chvíli si vše vychutnávat, než uvolnil anální hák a místo něj do mě vrazil svůj penis. Věděla jsem, že se mi do zadku i udělá, tak jsem se snažila mít to co nejrychleji za sebou. Jeho pohyby v análu se naštěstí přenášely i na dildo v kundičce a já si mohla pomoci aspoň malým vzrušením.

Když se blížil k vrcholu, byl čím dál agresivnější a netrpěl tím jen můj zadek, ale i moje prsa drhnoucí o rohožku. Jakmile jsem ucítila, že se udělal, vyjel ze mě a zadek i se svým sperma mi zašpuntoval velkým análním kolíkem. Pak odešel a nechal mě mým myšlenkám opravdu dlouhou dobu. Začínala jsem cítit nepohodlí svého svázání a dírky protestovaly proti svému roztažení. Hlavně čelist mě začínala bolet docela znatelně. V tom přišel a vyměnil dildo v kudičce za velký vibrátor. Pustil ho na maximum a já si šla pro svůj další orgasmus. Nebylo to až tak těžké a já si v rámci možností užívala.

Neviděla jsem ho, ale jemu se to muselo taktéž líbit, protože pár vteřin poté, co jsem se udělala, vytáhl vibrátor a začal mě šukat do mé roztáhlé a zvlhlé kundy. Snažila jsem se stáhnout svaly, abych z toho něco měla, ale nedařilo se mi to tak, jak jsem chtěla. Jeho opadlé vzrušení po dvou výstřicích a moje roztažená kunda zapříčinily, že mu chvíli trvalo se udělat. Snažil se proto přirážet chvilkami výrazněji, což nenesla dobře moje prsa. Já se brzy udělala znovu, ale on mi vystříkal pičku až o pár minut později. Opět se nechal očistit, potom vrátil dildo do mých úst a dildo do mé kundy a odešel.

Opět jsem dlouho trpěla bez jakéhokoliv podnětu, než se vrátil můj trápitel a začal jezdit dildem v mojí píče. Dokonce se mu povedlo mě znovu udělat. Potom konečně vyndal velký kolík z mého zadku a vrátil do něj anální hák, čímž mě donutil zaklonit hlavu. Do kundičky zarval velký vibrátor puštěný na plný výkon a do pusy mi strčil svůj penis. Snažila jsem se ho laskat, jak jen jsem uměla, ale musela jsem se hodně snažit, abych ho opravdu pořádně vzrušila. Moje soustředění navíc narušoval vibrátor mezi nohama, který mě vedl k dalšímu orgasmu. Ten jsem prožila dříve, než jsem stihla dokořit Milana, ale překvapivě mne nestihl žádný trest. Trvalo ještě dlouho a stálo mě to docela dost bolesti čelistí a jazyka, než se mi Milan vystříkal do krku. Později mi prozradil, že jsem ho kouřila téměř tři čtvrtě hodiny.

Znovu odešel a nechal vibrátor zapnutý, až po mém osmém orgasmu a škemrání o smilování kvůli rozdrážděným prsům a ztuhlému tělu se smiloval a uvolnil mě. Zbytek večera už jsme se jen mazlili a on mi něžně hladil má červená prsa.

8 komentářů:

  1. Hezké. Jen si říkám, proč se nechává čistit pouze po vyšukání tvé pičky a ne análu, kdy je to výrazně potřebnější ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4/6/14 16:08

    Tobytja: Souhlasím
    Petra: Proč je tu tak mrtvo, kdy bude další příspěvek a omluva za čekání. ?

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní11/6/14 12:58

    Wow, tenhle blog je úžasný. Zrovna jsem dočetl, všechny tvé příspěvky, jsou neuvěřitelné Petro. Sám jsem si dnes založit blog o mé selfbondage http://selfsubkaamelie.blogspot.cz/ tak budu rád, když tě ním k něčemu třeba inspiruju a dopřeješ tak svému tělu nové zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní18/6/14 18:00

    http://www.sexperverz.cz/member/blog_post_view.php?postId=156

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní5/8/14 13:49

    Je tady mrtvo už pěkně dlouho tipuju že to s Milanem dopadne stejně jako s Jirkou udělá si z ní hračku pro svoje potěšení (tipuju že už jí zakázal sem přispívat) ono ji to po pár měsících přestane bavit na dalších pár měsíců si dá oraz od BDSM a pak nám napíše co se přesně stalo vše se doufejme vrátí do starých selfbondage kolejí.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ten pocit, že je to přesně tenhle případ

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní19/8/14 21:49

    Už delší dobu si o ní dělám docela starosti :(

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní22/8/14 01:03

    Hmm, když už je tu takto mrtvo, neznáte někdo nějakou podobnou stránku? Nejlépe v angličtině ...

    OdpovědětVymazat