26. 1. 2015

Dovolená - den 5.

Dnes jsem se probudila a bolelo mě celé tělo. Sice jsem spala dostatečně, ale včerejší Milanova péče se na mně docela podepsala. V noci jsem dokonce ani nebyla svázaná, ale pouze za obojek upoutaná k noze postele. Milan nebyl v posteli a já si nebyla jistá, jestli by mě pochválil, kdybych křičela na celou chatku, aby mě odvázal. Snažila jsem se zatím trochu protáhnout a odpočívat. Netrvalo dlouho a Milan se objevil. Oblečený a upravený mě odvázal, nechal mě se obléknout do letních šatů a doprovodil mě dolů do kuchyně.

Lenka seděla u snídaně a my se k ní přidali. Po kávě se zvedla, rozloučila se s námi, nasedla do auta a odjela domů. Bylo mi to trochu líto, ale zároveň jsem si i oddechla, protože nevím, jestli bych dokázala dál potlačovat svou žárlivost. I když je to velmi dobrá kamarádka a Milanovi věřím, dvě nahé dívky a jeden muž nemohou asi dlouhodobě dělat dobrotu. Navíc začala konečně naše společná dovolená - jen já a Milan.


Milan měl od rána dobrou náladu a když mi prozradil, že dnešek chce udělat spíše odpočinkový, pocítila jsem úlevu navzdory mé zálibě v mučení a mé aktuální nadrženosti. Brzy už jsme seděli v sedlech našich kol a stoupali lesem. Já měla na sobě kraťoučké cyklokraťásky, upnutý dres a venušiny kuličky v kundičce. Zadek mě sice stále bolel, ale rozhodně jet na kole byla i v tomto vedru příjemnější volba než se nechat mučit. Kuličky byla jediná zlomyslnost od Milana a v některých pasážích byly dokonce tak příjemné, že jsem byla zklamaná, že můj zákaz orgasmů patrně stále ještě trval.

Projížďka nám ubíhala docela rychle a brzy jsme zastavili u první chaty, kde jsme se jen rychle občerstvili a jeli dál. Jakmile zmizela za stromy, Milan mi poručil zastavit a jen pro vlastní potěšení mi dal dlaní výprask přes zadek. Potom jakoby nic nasedl na kolo a pokračoval dál. Na konci další etapy na nás čekala teráska, kde jsme si dali oběd. Během dne začínalo být čím dál víc dusno a bylo jasné, že večer přijde pořádná bouřka. Dlouho jsme se tedy nezdržovali, protože k naší chatě to bylo ještě dobrých třicet kilometrů vesměs terénem a nechtěli jsme zmoknout.

Tedy myslela jsem, že spěcháme, abychom nezmokli, ale mýlila jsme se. Jakmile jsem uklidila kolo, musela jsem se svléknout. Milan mi zavázal oči a zápěstí mi přivázal k zábradlí naší chatky. Slyšela jsem nějaké rány a potom se Milan na chvíli vytratil. Když se vrátil, odvázal mě od zábradlí a nahou mě odvedl na zahradu. Musela jsem si lehnout na záda na trávu a on mi zatím přivázal zápěstí k nohám lavičky a kotníky ke kůlům, které zatloukl do země. Ležela jsem roztažená do velkého X a poté, co mi sundal pásku z očí, jsem mohla sledovat, jak se obloha nad námi už téměř úplně zatáhla.

Chtěla jsem něco rychle namítnout, ale Milan mi rychle řekl: "Přeci nechceš, aby ti nasákl roubík deštěm, že?" Najednou mi to bylo jasné, to co jsem si nechtěla zatím připustit teď bylo vyřčeno nahlas. Budu tady venku na dešti! Milan mezitím zašel do chaty a já byla ponechána venku, nahá, roztažená a stále ještě zpocená z kola. Když se vrátil, držel v ruce rákosku. Stoupl si nade mne a začal mi sázet rány na vnitřní i vnější stranu stehen. Potom si dřepl a důkladně sešvihal celé mé tělo od kolen až po prsa. Nebyl to sice žádný extrémní výprask (stopy po něm druhý den už nebyly), ale rozhodně mě nešetřil.

Po mém výprasku ještě na chvilku zmizel dovnitř. Vrátil se s tabletem a lahví vína. Seděl na kryté terase a pozoroval mne. Mezitím se začal zvedat vítr. Ani nevím, jestli to bylo příjemné nebo ne. Pořád jsem myslela na to, že si přijdu velmi odhalená a zranitelná. Když už vypadalo, že začne každou chvilkou pršet, Milan se zvedl a provedl ještě závěrečné úpravy. Na pysky mi dal svorky a ty provázky spojil s palci u nohou. Tahala jsem si za ně, i když jsem měla kotníky pokrčené, jak jen to šlo. Snažila jsem se moc nehýbat, protože každý pohyb se přenášel do bolesti na mé kundičce. Na každou bradavku jsem dostala tři kolíčky a od nich šel provaz přes kladku ke kbelíku. Ten byl umístěn pod svodem okapu a bylo jasné, že jakmile začne pršet, bude už jen těžší a těžší.

Milan byl se svým dílem evidentně spokojen a vrátil se do útulného křesla na terase. Za chvíli opravdu začalo pršet. Nejdříve na mě spadlo pár těžkých kapek. Jejich frekvence postupně stoupala. Nevěděla jsem pořádně, jestli se mi to líbí, že to ze mne smývá špínu a chladí po tropickém dni, nebo nelíbí, protože kapky byly velké a nešlo je ignorovat. Jak bouřka sílila, bylo to čím dál nepříjemnější. Kbelík pod okapem se stával čím dál těžším a postupně tahal čím dál víc za mé bradavky. Bouřka mezitím propukla naplno. Pršelo v neskutečné intenzitě a moje tělo bylo neustále bombardováno kapkami. Vítr foukal a začínala mi být i trochu zima.

Kbelík už velmi bolestivě tahal bradavky jak do něj řičela voda téměř z celé střechy. Postupně se za velké bolesti začaly strhávat jednotlivé kolíčky až konečně byly všechny pryč a jediné, co mě mučilo kromě deště byly svorky na pyscích. Začínala jsem se lehce třást zimou a snažila se nemyslet na to, jak je to ponižující, když mě Milan sleduje z tepla, sucha a bezpečí verandy se sklenkou vína v ruce. Ani nevím jestli jsem brečela nebo to byla jen spousta vody tekoucí po mém obličeji, postupně jsem ale upadala do naprostého zoufalství. Navíc jsem se začínala třást zimou čím dál častěji. Když jsem se už třásla prakticky nepřerušovaně, objevil se Milan s deštníkem a rozvázal mi jedno zápěstí. Mohla jsem se osvobodit. Doslova jako zmoklé kuře jsem došla na terasu a čekala další instrukce. Milan mě okamžitě nasměroval do koupelny a řekl mi, že ho mám překvapit, až se vrátím.

Teplá sprcha bylo přesně to, co jsem potřebovala. Stála jsem pod ní snad dvacet minut, ohřívala se a omývala si své rány. Jednou jsem ale vylézt musela a zatímco jsem si fénovala vlasy, přemýšlela jsem, co si vezmu na sebe abych Milana potěšila a on mě konečně ošukal do kundičky a nechal mě se udělat. Ještě v koupelně jsem si vlasy vyčesala nahoru, abych měla odhalený krk a výrazně se nalíčila. Oblékla jsem si červenočerný podvazkový pás, tělové punčochy, červená tanga s černou krajkou a černé boty s červenou podrážkou na vysokém podpatku. Nakonec jsem si vzala černé kraťoučké upnuté šaty, které mají na zádech a nad prsy průhlednou látku a sešla jsem dolů.

Věděla jsem, že pod těmito šaty budou díky zimě vidět moje stojící bradavky a že při pohledu zezadu se budou rýsovat tanga, ale to byl přesně můj záměr. Když jsem vyšla na terasu, stále pršelo. Sedla jsem si k Milanovi a začala ho líbat. On mi oplácel a hladil mě u toho přes zadek a přes prsa. Snažila jsem se ho zaujmout jak jen to šlo. Takto krátké šaty neukazovaly konec punčoch jen když jsem stála zpříma. Několikrát jsem se předním ohnula a podle boule v kalhotách si myslím, že jsem měla úspěch. Rozepnula jsem mu kalhoty a v tom jsem ucítila na zápěstí chladný kov pout. Ruce jsem měla za zády a tak mi nezbývalo nic jiného, než vzít jeho penis do úst. Tentokrát ani drsně nepřirážel, spíš se nechal laskat a mou hlavu přidržel až při výstřiku. Hned na to mi k mému překvapení hodil nejen klíče od pout, ale i od auta a řekl: "Jedeme na večeři, řídíš."

Byla jsem v šoku. Nejen že se opět nedostalo na mou kundičku, ale navíc jedeme na večeři a já mám na sobě kombinaci oblečení, která rozhodně do restaurace nepatří. V autě jsem alespoň v rychlosti upravila rozmazaný obličej a vyjeli jsme dolů. Milan vybral hezkou restauraci, kde jsem si mohla sednout tak, že na mě bylo vidět jen trochu. I tak jsem se cítila velmi nesvá. Jinak ale večeře byla výborná a byl to skvěle strávený čas. Jsem opravdu šťastná, že mám přítele, se kterým se bavím i když nemám na rukou pouta.

Zpět do chaty jsme dojeli až kolem půlnoci. Byla jsem vyzvána, abych udělala Milanovi striptýz. Snažila jsem se ho rozhicovat, ale opět to skončilo jen jeho spermatem v mé puse a tentokrát navíc i s pocitem ponížení, když mi připnul obojek a za vodítko mě odvedl do ložnice, kde mě nechal spát stejně jako předešlou noc.

7 komentářů:

  1. Anonymní26/1/15 22:29

    Super. Škoda jen, že se to trošku nerozvinulo v té restauraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla docela ráda, ostatně to byl odpočinkový den :-)

      Vymazat
  2. Anonymní29/1/15 09:23

    Na twitteru píšeš, že jsi dostala zákaz orgasmů, než dopíšeš celou dovolenou. Tímhle stylem to bude hodně dlouhý zákaz, co??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto si budu muset trochu pospíšit :-)

      Vymazat
    2. Anonymní29/1/15 15:30

      No tak je to na tobě. Ale asi by to trochu chtělo :-)

      Vymazat
    3. Anonymní31/1/15 21:40

      Milan z toho není nadšený a místní čtenáři taky ne. Měl by ti stanovit limit, např. dva dny na nový příspěvek, a pokud nevyjde nebo bude odfláknutý, nemilosrdně tě zbičovat.

      Vymazat
    4. Neboj, Milan si poradí :-)

      Vymazat