8. 3. 2019

Krátký text o krátkém odpoledni

Rozhodně se nedá popřít, že má pravidla na mě mají velký vliv. Jeden z těch méně očekávaných je, že jsem začala více cvičit a jakmile slezl sníh hlavně běhat. Ale možná bych neměla být překvapená, když si dám do pravidel, že kromě cvičení si nic do kundičky nestrkám a mám být 3 měsíce nadržená.


Počasí mi poslední dobou přeje a má nadrženost dosahuje tak daleko, že mě vzruší i jakýkoliv sex v běžném filmu nebo seriálu. Balím to tak v práci dříve a letím domů. Chci využít denního světla a hlavně tepla. Užívám si zasouvání venušiných kuliček a potom na sebe natahuji sportovní tanga. Hlavním důvodem, proč jsem chtěla stihnout vyběhnout za tepla je ale další krok. Ještě není sice tak teplo, abych vyběhla ve svých mini kraťáskách, ale to řeším lesklými punčochami, které mám původně určené pod své nejkratší šatičky do baru. Až na ně si beru kraťásky. Na vrch si beru teplé dlouhé triko, ale sportovní podprsenka zůstala ve skříni.

Nebudu zastírat, že v předsíni si musím dodat trochu odvahy rukou v kalhotkách, protože můj outfit jednoznačně bude poutat pozornost, zvlášť teď po zimě, kdy většina běžkyň má stále legíny a bundy. Opravdu, jak probíhám ulicemi a později poměrně plným parkem, cítím na sobě spoustu pohledů. Společně se skákajícími kuličkami uvnitř se pohupují i moje prsa bez podprsenky. Není to moc příjemné, ale spolu s pohledy kolemjdoucích to dost nahrává mému vzrušení. Dokonce natolik, že se musím párkrát zastavit a vydýchat.


Doma se rychle svléknu a přesunu se do předem připraveného výcvikového místa pro anál a kouření. Beru 4 velké silné svorky abych secvakla pysky k sobě a zavřela si tak kundičku. Potom si vážu každý kotník ke stehnu a kolem krku zapínám obojek. Na každé prso dávám 7 placatých svorek a začínám se stavět do požadované pozice. Jdu po čtyřech mezi futra a jako první mě čeká nacouvání na obří anální kolík na jedné straně. Zatím mám v sobě odhadem čtvrtinu a to mi stačí. Na druhé straně proti mě teď trčí dlido ve tvaru velkého penisu. Po krátkém boji a nastavování ho mám v puse a řetěz od obojku zajišťuje, že minimálně jeho špičku budu mít v puse pořád. Teď už jen vsunu zápěstí do připravených pout ukotvených k prahu a vše může začít.


Abych mohla lépe narovnat záda, musím pojmout ještě trochu více kolíku do zadku nebo kouřit hlouběji nebo obojí. Volím kompromis, protože přestože jsem se od prosince v análu hodně zlepšila (jestli se to tak dá napsat), stále mi chvíli trvá, než si zvyknu a hlavně je to pro mě stále pevně v kolonce “vhodné pro mučení” místo “za odměnu”. Nechci ale v mé pozici jen tupě přetrpět svorky a dilda. Jsem z běhání, tedy spíš všeho okolo něj, tak vzrušená, že si chci své mučení užít. Začnu tedy tím, že se vrhnu na dildo a kouřím jej se vší energií a vášní, které jsem schopna. Přeci jen je to už nějaká chvíle, kdy jsem měla naposledy v ústech živý penis a nerada bych při příští příležitosti zjistila, že jsem vše zapomněla.


Naprosto mě to pohltí a aniž bych si toho byla vědoma, brzy začínám k tomu všemu i zadkem ošukávat kolík. Ano svorky bolí, ale já jsem teď myšlenkami jinde. Představuji si, že mu ho kouřím a on mě u toho tlačí na kolík a až bude spokojený, tak serve svorky z mojí kundy a udělá se mi do ní, zatímco já budu mít stále vyplněný zadek. Já se při jeho tvrdém přirážení určitě také udělám a pak mu, jako správná subka, vezmu penis znovu do úst a celý ho očistím.


Jenže nic z toho se ještě nějakou chvíli nestane. Pode mnou je louže slin a čelist už mě začíná trochu bolet a potřebovala bych přestávku. Přepnula jsem do reality právě včas, protože navzdory všemu jsem se i díky šukání kolíku zadkem dostávala do stavu, od kterého je už nebezpečně blízko k orgasmu. A ten já bych sice strašně chtěla, ale mám je bohužel zakázané.


Zpátky do světa představ už jsem se raději příliš pouštět nechtěla, protože jsem se vyděsila,kam až bych mohla dojít. Bez nich ale vše bolelo víc, bylo víc ponižující a utíkalo mnohem pomaleji. Když jsem se mohla konečně osvobodit, šla jsem si raději dát studenou sprchu a zbytek dne i noc jsem raději měla ruce svázané za zády, protože jsem si úplně nevěřila s dodržováním orgasmového půstu.

4 komentáře:

  1. Anonymní9/3/19 07:55

    Ta vůle v odpírání orgasmu... To se musí nechat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/3/19 21:39

    Dobré! Nevím, jestli jsi přestala odpovídat na email obecně nebo jen některé, ale neuvažuješ, že na nějaké odpovíš, Selfsubko Petro?

    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. A blog je zase mrtvý :(

    OdpovědětVymazat