7. 9. 2020

Špatný, horší a nejhorší

 Je čtvrtek večer, venku se kazí počasí a já mám volno a jsem nadržená. Vlastně ideální podmínky k tomu, něco menšího zase zažít. Začínám, jak to mám ráda, sprchou. Po ní už si oblékám jenom červený podvazkový pás a na něj věším tělové punčochy. Myslím, že nejlépe budou ladit moje nude lodičky s červenou podrážkou na vysokém podpatku (samozřejmě, to nejsou originály, to bych je netahala na takové eskapády). Barevné téma mi trochu kazí černý kožený obojek a černá kožená pouta.

Příprava

Pokoj už mám nachystaný na dnešní program. Tohle mučení nebudu dělat poprvé, a nejsem si jistá, jestli je to moje výhoda nebo nevýhoda, že vím, co mě bude čekat. Většinou se snažím, do známých mučení zahrnout alespoň nové detaily a dnešek i za externí pomoci nebude výjimkou. Začínám vsunutím vibračního vajíčka do kundičky a následnou rozporkou mezi kotníky. Pokračuji svorkami na bradavky spojenými řetízkem a kolem pasu si omotávám řetěz a pod pupíkem ho zamykám. Volný konec řetězu protahuji mezi pysky, tím fixuji uvnitř vajíčko. Konec řetězu nakonec přivážu k provázku, na kterém přes kladku ve stropě visí činky. Tím se mi řetěz okamžitě zařízne mezi pysky.


Teď už se zbytkem příprav musím pospíšit, abych netrpěla zbytečně. Řetěz od bradavek propojím s provazem, na kterém přes kladku visí závaží podobně jako u řetězu mezi pysky (jen závaží je lehčí). Navíc místo roubíku držím mezi zuby dildo, které je přivázané k druhé sadě svorek, které jsem nacvakla na prsa. Kdybych dildo pustila, tyto svorky ho budou muset nést.


Poslední kontrola, že je vše v pořádku a uvolňovací mechanismus připravený a můžu si zacvaknout zápěstí k zadní části svého obojku, abych nedosáhla na prsa. Vedlejším efektem je to, že prsa ještě víc vystrčím. Teď už jen pustím vibrace v pičce naplno, pustím ovladač a můžu se soustředit jen na mučení.

Co je horší?

Nejspíš vám je jasné, co mě čekalo. Jedno závaží mě nutilo couvat, abych ulevila řetězu na své kundičce, zatímco jsem tím zvedala druhé závaží svorkama na bradavkách a naopak. Na vysokých jehlách a s rozporkou nebylo úplně nejjednodušší se pohybovat a při přecházení mezi polohou, kdy je na zemi jedno ze závaží, byla samozřejmě ve vzduchu obě a tím pádem jsem trpěla dvakrát. Do toho všeho uvnitř jelo vajíčko naplno.


Nejprve jsem potřebovala ulevit bradavkám, proto jsem pocupitala dopředu. Po chvíli jsem chtěla zkusit zase ulevit kundičce, tak jsem trochu zacouvala. Uvědomila jsem si u toho, že bych asi měla měnit pozice co nejméně často, protože každá změna je velmi nepříjemná. Mezitím už jsem díky své situaci i práci vibračního vajíčka byla čím dál víc vzrušená. Bradavky sice už dost bolely, ale já se to snažila vydržet, abych využila zaříznutí řetězu mezi nohy jako impuls, který mě dostane přes hranu. 


Celé to trvalo ale déle, než jsem čekala, mezitím si bradavky vytrpěly svoje, ale když už jsem se konečně blížila, můj pohyb vpřed zafungoval přesně, jak jsem doufala. Zaříznutí řetězu přes klitoris na pysky spustilo pořádný orgasmus. Celý jsem ho prožila někde uprostřed, takže obě závaží byla ve vzduchu, až když jsem se trochu zklidnila, podařilo se mi pohnout se tak, aby si bradavky odpočaly.  


Jak čas pokračoval, samozřejmě bylo vše jen horší. Dildo v puse začalo být velmi nepříjemné. Nohy začaly z nepříjemné pozice bolet a potom samozřejmě mučení. I když jsem se snažila polohy střídat co nejméně, nakonec jsem to dělala čím dál častěji. Vibrační vajíčko mi sice připravilo ještě dva orgasmy, ale jinak bylo většinu času spíše lehce otravné a tím vlastně k celému mučení přispívalo. 


Jako snad pokaždé při tomto mučení nakonec dospěji k tomu, že stojím se zaříznutým řetězem mezi nohama a jen ve chvílích nejvyšší nutnosti na pár okamžiku přesunu bolest na bradavky, než se zase vrátím zpět. Příště asi budu muset přidat víc závaží dozadu. 


Konečně mi padá klíč a já se můžu osvobodit. Uvolňuji ruce a hned poté prsa a kundičku. Ještě ale nemám vyhráno. Zastavuji vajíčko a olizuji ho od svých šťáv. Hned na to si dávám kuličkový roubík. Do zadku si zasouvám anální hák a vytahuji ho ke stropu. Naopak obojek přitahuji k rozporce, abych musela být předkloněná. Nakonec si ruce zacvaknu do pout za zády a ty vytahuji ke stropu. 


Není to vůbec pohodlná pozice a to v ní mám vydržet celou hodinu. Na čas nevidím, ale brzy tuším, že to nebude vůbec jednoduché. Celé nohy mě bolí už od začátku. Přeci jen to nejsou domácí bačkory. Kolem roubíku se derou ven slzy, ramena jsou napnutá a ze všech sil se snažím, ať mi zadek nahoře nemusí držet hák.


Jak čas postupuje, občas přichází nekontrolované zachvění a později dokonce křeče. Myslela jsem, že první část dnešního mučení je ta bolestivá a tohle je už jenom takový dojezd, to jsem se ale ohromě pletla. Kromě slin už mi začínají po tvářích téci i slzy. Držím co to jde, ale cítím, jak mi ubývají síly. Každá úleva svalům je vykoupena nepříjemným zarytím análního háku. Střídá se ve mně odhodlaný odpor a naprostá rezignace. Někdy dokonce několikrát za minutu. 


Konečně se můžu vysvobodit! Rychle uvolňuji ruce a provaz, který držel hák a lehám si na podlahu. Tam ležím, stále s rozporkou a hákem v sobě několik minut a těžce oddychuji. Jsem naprosto unavená a trvá mi neskutečně dlouho, než se celá svléknu a dostanu do vany. To bylo zase něco.


1 komentář: