5. 10. 2011

Těžké znovuzačátky


Přestože jsem neměla moc volného času a našla si kluka mimo BDSM po nějakém čase mi začala selfbondage chybět. Dlouho jsem přemýšlela, jak to udělat, nakonec se mi naskytla docela dobrá příležitost minulý týden. Měla jsem se setkat s Jirkou, který měl potom na tři dny odjet, takže nehrozilo nebezpečí, že by neplánovaně objevil nějaké stopy mého sebemučení.

Moje mučení začalo už tím, že jsem se snažila neudělat během našeho sexu. Bylo to dost těžké, ležet vedle něj a předstírat uspokojení a ve skutečnosti být neskutečně nadržená. Jakmile se za ním zavřeli dveře, začala jsem. Protože by mi k udělání stačilo už jen málo, nepřipadalo v úvahu strčit si cokoliv do kundy. Teda kromě kalhotek. Ty jsem tam narvala celé. Protože jsem na sebe chtěla být přísnější po tak dlouhé době půstu, do zadku putoval větší anální kolík a ihned jsem ho zajistila provazovými kalhotkami.

Do pokoje jsem dotáhla židli, postavila ji hned pře dveře a položila na ni pár polštářů. Když byla výška správná, obutá do svých nejvyšších botek na podpatku jsem se postavila před ni. Nohy jsem měla asi 50cm od sebe a takto je přivázala k provazům v rohu místnosti. Potom jsem vzala připravené kolíčky uvázané za provázky ke spodku a vršku dveří a začala si je připínat na tělo, začala jsem na vnitřní straně stehen a postupovala směrem ke své pičce. Když už jsem byla u ní, vytáhla jsem zpod provazu v rozkroku pysky a pokračovala na nich. Potom jsem jemně dosedla na připravenou židli a začala si připevňovat další kolíčky na prsa. Když jsem byla hotová, vložila jsem si do pusy roubík s kuličkou a spoutala si nadvakrát ruce za zády.

Byla jsem úplně nahá polostála poloseděla na židli. Kdybych se pohnula nahoru, strhal bych si kolíčky z pysků a kdyby dolů, strhla bych si je zase z prsou. Snažila jsem se moc nehýbat, protože každý pohyb způsoboval nějaké pnutí provázků vedoucích ke kolíčkům a ty už začínaly bolet i bez toho. Seděla jsem takto dost dlouho a kolíčky už začínaly být nesnesitelné, to ale mělo to nejhorší ještě přijít. Rukama za zády jsem se opřela do opěradla a povalila židli za sebe. Najednou jsem stála na botech s podpatkem s pokrčenými koleny (kolíčky v rozkroku mi nedovolily se úplně narovnat a zároveň kolíčky na prsou mi nedovolili si třeba sednout na zem). Klíče k vysvobození byly dva, ten první ležel na podlaze a druhý byl zavěšený na provázku od stropu. Nakonec mě tedy stejně čekalo strhnutí kolíčků, ale chtěla jsem ho co nejvíc oddálit.

Nevím, jak dlouho jsem tak stála. Ale vím, že mě začaly časem bolet lýtka a stehna z toho, jak jsem byla pokrčená. Snažila jsem se tomu vzdorovat, ale nohy se mi začaly třást. Rozhodla jsem se, že se tedy zkusím narovnat, abych si hned nestrhla alespoň ty kolíčky na prsou. Z posledních sil jsem napnula svaly na nohách a rychle se postavila. Kolíčky okamžitě letěly dolů. Přestože jsem toto už párkrát dělala, znovu mě překvapila intenzita bolesti a vyhrkly mi slzy. Teď jsem už mohla stát narovnaná. Stehna a pysky mě bolely od kolíčků, které tam už nebyly a prsa od těch, které ještě byly na svém místě.

Poměrně dlouho jsem si tuto bolest vychutnávala než jsem se odhodlala způsobit si další. Kolíčky totiž už byly téměř nesnesitelné. Když jsem konečně sebrala odvahu, zhluboka jsem se nadechla a napočítala do tří. Následoval prudký dřep při kterém jsem si strhla všechny kolíčky z prsou. Byla jsem na to sice připravená, ale i tak došlo na obligátní slzičku. Na druhou stranu mi už nic nebránilo v tom, dosáhnout na oba klíče a osvobodit se. A to jsem také udělala.

Nohy jsem si ale nerozvázala. Svrženou židli jsem postavila před sebe tak, abych měla opěradlo před sebou. Vzala jsem skřipce a na každý pysk dva připevnila. Povolila jsem provaz mezi nohama, vyndala vlhké kalhotky a místo nich strčila dovnitř svůj největší vibrátor. Provaz jsem opět dotáhla a na skřipce pověsila závaží ze svázaných matek, které jsem koupila v Obi. Židli jsem přisunula co nejblíže a kolena přivázala k spodní části opěradla. K té horní jse zase přivázala pas. Na bradavky jsem dala skřipce a přehnula se přes židli jak jen to šlo. Provázky od nich jsem přivázala tak, že i při maximálním ohnutí byly mírně natažené.

Následovala nejvíc ponižující věc celého mučení. Roubík z použitých kalhotek. Nejen, že jsem je nosila celý den a před chvilkou je vyndala ze své mokré pičky, ale navíc jsem se po sexu neumyla a v kundě tak byly zbytky Jirkova spermatu. Nakonec už jsem jen zapnula na počítači tray opener nastavený na 150 minut, zapnula vibrátor na plno a zacvakla ruce do připravených pout u nohou židle.

Nebudu zastírat, že první dva orgasmy přišly téměř okamžitě. Však jsem také byla už neskutecně nadržená a poníženi kalhotkami také udělalo své. Jak čas plynul, orgasmy přicházeli stále pomaleji a bolestivěji. Každá vibrace se přenášela do svorek na pyscích a ty tak neuvěřitelně bolely. Po čase mě také začaly bolet záda z předklonu, ale jakmile jsem jim chtěla jen trochu ulevit, měla jsem pocit, že si snad utrhnu bradavky. Téměř jako vysvobození potom přišlo to, že mi začaly docházet baterky. Poslední část jsem tak naštěstí strávila s dvěma nečinnými kolíky ve dvou zmučených dírkách. Když nakonec spadl klíček, uvědomila jsem si dvě věci. Jak hodně mi selfbondage chybí a jak hodně jsem vyšla ze cviku.

Už vím, co udělám s tím prvním. Ale to vám prozradím, až to bude ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat