27. 10. 2011

Rychlá včerejší návštěva


Včera mě Jirka dost překvapil. Odpoledne mi přišla sms: "Koukám na netu, že se asi dost nudíš. Udělej si nějakou selfbondage, přijedu tě zkontrolovat". Zavalila mě nová vlna vzrušení. Ten den jsem se už několikrát přivedla těsně před orgasmus při odpovídání na komentáře a maily a den předtím to nebylo o moc lepší. Vzhledem k tomu, že jsem se naposledy mohla udělat v neděli večer, moje nadrženost byla značná.
Rychle jsem přemýšlela, co vymyslím a po chvilce jsem to měla. Ještě jsem vybrala z lednice led na časový zámek (kdyby se Jirkovi po cestě z práce něco stalo) a zkontrolovala, jestli není v zámku klíč zevnitř. Převlékla jsem se, vlastně svlékla a na sebe si vzala jen bílé samodržící punčochy a na nožky červené lodičky. Přemýšlela jsem, jestli si vzít obojek, nakonec jsem se rozhodla, že půjde na krk.

Lehla jsem si doprostřed místnosti a pod zadek si dala polštář. Kotníky jsem přivázala provazy vedoucím z koutů místností co nejvíc od sebe. Uvázala jsem si provazovou podprsenku a na bradavky připnula svorky. Od svorek vedl provázek nahoru k háku od lustru a na jeho druhém koci vysela láhev s vodou. Na pysky jsem dala na každou stranu pět kolíčku a pomocí provázků a lepících pásek roztáhla vchod do mé nadržené kundičky. Své dílo jsem završila roubíkem z několikanásobně vlhkých kalhotek a potom jen vložila ruce za hlavou do připravených pout a vše utáhla.

Ležela jsem tak na zemi ve tvaru písmena Y celá našponovaná, zadek mírně vystrčený. Bradavky byly napnuté vahou vody pověšené na svorkách a kundička byla vypnutá jak malířské plátno do všech stran. Ležela jsem tak docela dlouho a užívala si bolest i ponížení z vlastních špinavých kalhotek.

To se ještě mnohem víc prohloubilo poté, co jsem slyšela klíč v zámku a vešel Jirka. Najednou jsem si přišla strašně nechutná, že jsem si vložila něco takového sama do pusy. Nejhorší na tom bylo, že mě to vzrušovalo ještě víc. Jirka se zatím kochal tím, co jsem na sebe vymyslela. Odložil si tašku a kabát a prstem si ověřil to, co už jsme dávno oba věděli - byla jsem víc než vlhká. Potom si začal hrát se závažím na mých bradavkách. Střídavě ho nadzvedával a pouštěl a já se pod ním svíjela v bolestech. Potom přešel k mojí pičce a začal jí rukou fackovat. Dával si pozor, aby nesestřelil kolíčky, ale facky na odhalenou a napnutou kundu bolely dost i tak.

Když si dohrál, svlékl kalhoty a začal mě tvrdě mrdat. S tím jsem počítala, proto také ten polštář pod zadkem a díky němu vystrčená píča. Během chvilky už jsem škemrala o orgasmus a modlila se, aby mi ho povolil. Na třetí žádost, při které jsem kombinací bolesti od kolíčků a nadrženosti musela vypadat a huhlat jako nepříčetná, jsem konečně dostala pozitivní odpověď. Když jsem skončili se sexem, za obrovské bolesti připnul zpět kolíčky, které odpadly z mojí kundy zatímco mě šukal. Potom vzal vibrátor, strčil ho do mě a trochu mě nadzvedl, aby ho mohl zajisti provazem. Na chvilku se vytratil jen proto, aby si přinesl více vody, kterou poté nalil do flašky na konci provázku od svorek. Nakonec se mě zeptal, jestli se sama vysvobodím, až spadne ten klíč, co nade mnou visí. Já přikývla, on mne políbil na čelo, pustil naplno vibrátor, ve dveřích řekl "Můžeš kolikrát chceš, ale jen než se osvobodíš" a nechal mě samotnou.

Bradavky pod téměř dvojnásobnou zátěží přímo pálily a já se těšila, až led nade mnou konečně roztaje. Stalo se tak o tři orgasmy a pár slz později. Celá šťastná jsem se osvobodila, i když každá svorka a kolíček vyvolávaly další a další návaly bolesti. Jakmile ale bylo vše za mnou, umyla jsem se a volala Jirkovi, protože toto zvládl mistrovsky.

Žádné komentáře:

Okomentovat