13. 8. 2012

Restart

Nejdříve bych se chtěla omluvit všem, kdo četli moje příběhy na blog.cz, že jsem přestala bez vysvětlení přispívat. 

Zkusím Vám stručně shrnout, co se se mnou prakticky třičtvrtě roku dělo. Nejdříve jsem byla nadšená, jak se Jirka zapojil do mého světa. Postupně se ale začal dost měnit. Nejdříve mi zakázal blog, odůvodnil to ale tak, že téměř nešlo nic namítat. Časem jsem ale měla pocit, že si mě váží, čím dál tím méně. Stala jsem se pro něj jen fackovací pannou a šukací hračkou. To se mi ale příčilo a držela mě jen naivní představa, že se to zlepší a on pochopí o co mi jde. Trvalo mi docelo dlouho, než jsem pochopila, že tak to dál nepůjde a rozhodla se vše ukončit. 

Dalších několik měsíců jsem o bdsm ani selfbondage nechtěla ani slyšet. Nečekala jsem, že mě jeden člověk dokáže tak rozhodit, ale stalo se. Koncem jara už jsem ale znovu začínala procházet své oblíbené weby a potom už byl jen kousek zpět k selfbondage. Začala jsem velmi jemně, ale teď už mám zase náladu, dělat věci pořádně.

Co se u mě změnilo? Našla jsem si kancelářskou brigádu na zhruba 20 hodin týdně a školy jsem měla a budu mít méně, v součtu mám ale o trochu méně času. Myslím, že víc vím, co chci a užívám si života snad více než kdy předtím. A taky mám novou dobrou selfbondage kamarádku Lenku. Teď asi vás, kdo máte rádi girl-girl action, zklamu, ale lesbička ani bisexuálka nejsem. Není to tak, že bychom se navzájem mučili a svazovali, jen si píšeme a příležitostně i vyprávíme svoje nápady a jsme navzájem svoje pojistky, kdyby se něco zvrtlo. Naštěstí zatím nebylo nic třeba.

Překopírovala jsem sem prakticky celý obsah svého starého blogu (selfsubka.blog.cz), takže pokud byste si chtěli přečíst něco z mé minulosti, máte šanci. Bohužel komentáře zůstanou jen v původní verzi. Nevím, jak často se mi podaří sem přispívat, ale už se těším, až budu opět celá vzrušená prožívat znovu své mučení při líčení na blog. Možná přidám i popis svých fantazií. Doufám, že se Vám bude líbit.

Selfsubka Petra

4 komentáře:

  1. Prima. Začal přidal jsem si tě do čtečky těsně předtím, než jsi skončila. Na nový blog se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším:-) snad mě ze čtečky nevyhodíš...

      Vymazat
  2. Anonymní16/8/12 00:23

    Vítej zpět ve virtuálním prostředí. Napadla mne otázka, a to tebe asi taky, zda by váš vztah měl jiný průběh, kdyby jsi jej do světa bdsm nevtáhla. Asi ne, buran zůstane buranem, ikdyž se tak zpočátku nezdá.. Tak hodně zdaru, Petro, ve verzi 2.0 :) Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to vrtalo v hlavě, ale došla jsem k tomu, že bych mu to stejně asi jednou říct musela a tak bylo dobře, že jsem to udělala včas a zjistila dostatečně brzy, jak to dopadne.

      Vymazat