18. 9. 2012

Moje návštěva v nemocnici

Je mi líto, že jsem Vás všechny zanedbávala ale na druhou stranu Vás uklidním. Rozhodně jsem nebyla v nemocnici kvůli ničemu spojenému s tímto blogem. Důvod je mnohem jednodušší. Jela jsem se projet na kole a srazilo mě auto. Spíš mi tedy jen lehce ťuklo o zadní kolo a samozřejmě ujelo. Bohužel jsem spadla tak hloupě, že jsem si kromě naraženin a pár ranek přivodila dost nepěkný otřes mozku (přestože jsem přilbu měla!). V nemocnici si mě tak docela dlouho nechávali na pozorování, navíc jsem totiž měla nějaké otoky. Teď už jsem zdravá, hlava se mi netočí a brzy už budu ve své původní formě. Nejdřív Vám ale zkusím dopsat průběh Velkého Trestu. A protože jsem znovu nadržená, už to psaní si užiju :-)

1 komentář:

  1. No ještě že jsi měla helmu, kdoví, co by se ti stalo bez ní. Jestli i s ní byl otřes mozku, bez ní bys mohla skončit i jinde než v nemocnici...

    OdpovědětVymazat