30. 8. 2012

Velký Trest část 1.

Včera jsem po dlouhém plánování a přemýšlení začala s Velkým Trestem za to, jak jsem potichu opustila svůj starý blog. Přišla mi spousta nápadů (většina z vás je ale posílala přímo na mail a nepsala do komentářů). Některé jsem použila, jiné si upravila nebo schovala na příště a další byly pro mě (a někdy i pro jakéhokoliv jiného příslušníka druhu homo sapiens sapiens) nerealizovatelné. Nebudu Vám hned na začátku prozrazovat, jak jsem si vše užila nebo ne, jen prozradím, že při psaní sedím na drátěnkách (trest za chyby v minulém příspěvku) a rozhodně to není pohodlné.

Ráno jsem se tak těšila a zároveň bála, že jsem pořádně nemohla dospat. Nechtěla jsem ale být na dnešek unavená, takže jsem se vždy snažila ještě usnout a vstávala jsem před devátou. Při snídani a v koupelně jsem si užívala poslední minuty před přerodem v trestanou subku. Už ale nešlo utéct a tak jsem brzy stála na chodbě nalíčená lehce vyzývavě, na vysokých červených podpatcích, v černých punčochách na podvazkovém pásu, krátké černé sukýnce, miniaturních červených tangách, červené podprsence a bílém triku s výstřihem. Vzala jsem do ruky stříkačku upravenou na nasávání bradavek a postupně je nechala naběhnout a gumičkou je zajistila ztopořené. Do kundičky jsem si vsunula venušiny kuličky a vydala se na nákupy.

Do obchodního centra jsem vcházela již vzrušená. Viděla jsem, jak se na mě docela dost lidí dívá a zároveň netuší, jak moje naběhlé bradavky s každým krokem třou o podprsenku a vysílají mi smíšené signály. První mojí zastávkou bylo WC. Tam jsem si svlékla kalhotky a strčila si je do pusy. Pysky jsem spojila k sobě třemi kolíčky a vyšla z kabinky. V zrcadle jsem zkontrolovala, že když se snažím, není téměř vidět, že mám v ústech svá malá červená tanga. Jakmile jsem opustila bezpečí záchodů, pocítila jsem obrovské vzrušení z toho, že nikdo netuší, že mám na jazyku svoje vlastní prádlo. Procházela jsem obchodem a házela do košíku vše, co mi ještě chybělo k dnešnímu plánu. Ve frontě u pokladny jsem se začala obávat, co se stane, když se mě bude pokladní na něco ptát. Představa ponížení při vyndávání kalhotek z pusy spolehlivě vlhčila kuličky uvnitř mé píči. Naštěstí se mi povedlo zaplatit bez problémů a já se vydala pěšky domů. Normálně je to asi dvacetiminutová procházka, ale na takových podpatcích a při nemožnosti normálně dýchat jsem přišla do bytu mnohem později a kompletně připravená na další mučení. Cestou jsem se několikrát proklínala za kolíčky, kterými jsem "sešila" svoje pysky, i rozdrážděné bradavky hned na začátku dne.

Oddech ale nebyl na programu. Nachystala jsem vše potřebné do koupelny a svlékla se. Jedině kalhotky zůstaly v puse a pro jistotu jsem je tam ještě zafixovala lepící páskou. Postupně jsem provazy dala jen velmi malé možnosti pohybu svým nohám a zadku. Klečela jsem na všech čtyřech a provazy obmotávaly moje kotníky, kolena stehna a pas. Navíc byl kolem obou palců na noze uvázán uzlík a tak jsem příliš nemohla ani hýbat chodidly. Chvilku jsem zaváhala, ale potom jsem si začala do teplé kundy cpát kostku ledu. Bylo to k nevydržení. Strašný pocit, nejraději bych ji dala pryč jen po prvním doteku, ale Velký Trest si žádal ještě další dvě. Rychle a přitom s ohromným přemáháním jsem je nakonec dostala dovnitř a pysky pro jistotu zavřela k sobě šesti kolíčky. Stále mi byl led uvnitř vrcholně nepříjemný, tak jsem spěchala i se zapalováním svíček. Poslední rychlá kontrola únikových postupů a už mám ruce v poutech.

První kapky vosku začaly dopadat na moji prdel a chodidla záhy. Sice jsem sebou vždy trochu cukla, ale téměř veškerou moji pozornost si žádal led v pičce. Věděla jsem, že i jedna kostka je na mě až až a chtěla si to pro dnešek udělat extrémnější, ale možná jsem to už přehnala. Nedá se napsat, že bych cítila přímo bolest, ale bylo to opravdu krutě nepříjemné. Přeci jen po nějaké chvíli jsem byla schopná vnímat i něco jiného. Cítila jsem jak mi po stehnech stékají zároveň ledové kapky i vosk. Kontrast mrazu v kundě a žhnoucího vosku na prdeli byl obrovský. Brzy jsem měla nejen půlky a chodidla pokrytá voskem. Část kapek se dostala i na pysky, stehna a k análu. Svíček bylo opravdu hodně a tak i vrstva, kterou vytvořil kapající vosk byla poměrně silná. Nakonec ale svíčky dohořely a z jedné z nich odpadl klíč a já se mohla osvobodit.

První, co jsem udělala, bylo osvobození kundičky. Hned poté jsem dala nové svíce na své držáky a trochu je přemístila. Lehla jsem si na záda a pod zadek dala drátěnky. Roztáhla jsem nohy a i pouta na ruce jsem si připravila tak, abych ležela svázaná do X. Zapálila jsem svíčky a ruce strčila do připravených pout. Nevím, jestli to bylo chybějícím ledem, který mě plně zaměstnával, nebo můj zadek není tak citlivý, ale při první kapce jsem sebou trhla mnohem více. I při každé další. Bolest z horka jsem prožívala mnohem intenzivněji, zvlášť když vosk začal kapat na poštěváček a zatékat mezi pysky. Takto jsem trpěla znovu, dokud svíčky nedohořely a tím neuvolnily cestu klíčku. Osvobodila jsem se a postavila se před zrcadlo pokrytá bílým voskem od prsou až po stehna.

Pokračování brzy :-)





4 komentáře:

  1. Anonymní4/9/12 10:55

    Nějak to flákáš :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Musím uznat, že to nebylo špatné... A doufám, že jsi z toho nenastydla, případně teď místo pokračování ve Velkém Trestu neležíš na urologii s nějakou ošklivou infekcí močových cest nebo nedejbože na gynekologii s kolpitidou nebo něčím ještě horším. Pokud ano, laskavě se za to před velkou vizitou potrestej!
    Ale nepřežeň to, aby tě po zaléčení nepřeložili na psychiatrii.

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní! Jdu číst další. Líbí se ti můj blog? Sice je trošku jiný, než tvůj, ale myslím, že by tě mohl zaujmout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za pochvalu, tvůj blog se mi líbí, ale na mě je dost exhibicionistický:-) Já jsem spíš, jak je vidět, na to psaní. Ale četla jsem, že i ty se dáváš pomaličku na BDSM scestí :-)

      Vymazat