17. 8. 2012

Potrestejte mě a poraďte mi s nákupem

Shodou okolností se mi sešly už dva maily od lidí, kteří četli můj starý blog a tvrdí, že by mi nemělo tak lehce projít, že jsem ho beze slova opustila. Musím s nimi souhlasit a je mi líto, že se tak stalo. Takže navrhuji, pokud máte nápad, jak bych měla být dostatečně potrestána, napište jej do komentářů, sama jsem zvědavá a chtěla bych něco dost intenzivního, bolestivého a ponižujícího. Jenom upozorním - žádná moč, žádné výkaly, žádná krev, žádná elektřina, žádné veřejné odhalování a žádné foto.

Druhá shoda náhod je, že mám dnes svátek a tím, že chodím na brigádu si k němu mohu i něco dopřát. Co byste mi doporučili. Téměř jistě půjdu do koženého pásu cudnosti, je ještě něco, co bych neměla opomenout?

Díky za Vaše tipy a návrhy

Vaše Selfsubka Petra

20 komentářů:

  1. Tip na nákup nemám, ale mohla by sis třeba do každého chodidla zapíchnout pět připínáčků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, ale zrovna na připínáčky moc nejsem.

      Vymazat
    2. No pokud chces neco, co se ti hodne nebude libit, zkus ten nafukovaci analni kolik...

      Vymazat
    3. Ouu, to by bylo opravdu nepříjemné, ani nevím, jestli na sebe budu až tak zlá.

      Vymazat
    4. On může zároveň i pěkně vrnět.. Je to docela vražedná kombinace, dá se říci že nepříjemná, ale zároveň to má něco do sebe.. Se "statickým" kolíkem se to srovnat nedá, jiná liga..

      Vymazat
    5. vrnet to muze, ale leda tak vyfouknut, jinak to neuciti.

      Vymazat
  2. Anonymní19/8/12 22:14

    A co takhle malé zámky na číselný kod? Buď počkat na světlo (denní, nebo díky časovacím hodinám),anebo zkusit max 1000 kombinací k osvobození. Kostku ledu s sebou člověk všude vozit nemůže, že jo.

    OdpovědětVymazat
  3. A k tomu trestu.. Asi by to mělo být nepříjemné, zapamatovatelné, ale i vzrušující.. Co třeba http://www.sexujte.cz/produkt/!20005121110/Kozene_string_kalhotky_s_dildy na několik dnů/nocí? Jsou tedy poněkud dražší, ale účinné, jedny se mi tu docela bezprizorně válí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byl trest! Ale neudělá stejnou službu zamknutý kolík a dildo pásem cudnosti?

      Vymazat
    2. Samozřejmě! Zvlášť, pokud si dopřeješ něco takového: http://cudnost.webpark.cz/ns_prod_1.htm

      Vymazat
  4. 24 hodin s analym kolikom a zavazickami na pyskoch by pre teba mohol byt dostatocny trest, spolu s dobre utiahnutymi lanovymi nohavickami s uzlikmi, ktore si pripravis... to by mohol byt tak akurat trest pre teba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc si nedokážu představit 24h v kuse se závažím na pyscích...

      Vymazat
    2. tak ono nesmieme zabudnut, ze vacsinu dva clovek spi alebo sedi, a vtedy je ich efekt znacne obmedzeny.... ale kludne si to zredukuj samozrejme :)

      Vymazat
    3. akorát svorky tlačící stále na jedno místo se ve spánku bohužel nerozevřou :-(

      Vymazat
  5. 24 hodin je moc, hrozi risiko odumreni tkani v dusledku odkrveni, pripadne taky embolii. Ublizit ji prece nechceme...

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní12/9/12 20:26

    Můžeš si dát na pysky i bradavky závaží, a pak dělat třeba rozcvičku, nebo nějakou jinou pohybově náročnou činnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zkusím, najdu si nějaké cviky a budu je dělat po bondageovsku:-)

      Vymazat
  7. Anonymní13/9/12 16:47

    Já bych navrhnul trest 24 hodin v tomto obleku http://www.mma-shop.cz/fitness/fitness-pomucky-pro-muze-i-zeny/pomucky-pro-podporu-hubnuti/sauna-oblek.html Selfsubka sice říká, že jí to moc nevzrušuje, ale o tom to je. Nebylo by to pro tvé vzrušení, ale jako trest.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní13/9/12 16:48

      Na veřejnosti samozřejmě pod "civilním" oblečením.

      Vymazat