17. 8. 2012

Středeční večer

Ve středu během dne jsem se zaregistrovala na bdsmlife.cz a dostala docela rychle spoustu mailů. Samozřejmě jsem se snažila na všechny poctivě odpovědět a to ve mně umocnilo moje vzrušení. Začala jsem si tedy vymýšlet pozdně večerní program. Jakmile jsem si v hlavě načrtla alespoň hrubé obrysy dnešního mučení, opustila jsem počítač a vrhla se do detailních příprav.

Jako první jsem nachystala konferenční stolek. Vše jsem z něj sklidila a přivázala nebo přilepila páskou jeho nohy k topení a ostatnímu nábytku i podlaze, aby se nemohl pohnout ani o centimetr. Ke klice dveří naproti stolu jsem připevnila malou kladku a připravila si do ní provaz. Nakonec jsem musela vymyslet způsob, jak dostanu později židli, ke které je připevněn vibrátor dostatečně blízko, ale zase ne úplně. Nakonec to tak těžké nebylo. Stačilo zadní nohy židle uvázat k pohovce a ke předním přivízat nitky, za které si ji potom přitáhnu. Vše jsem rozměřila a začala vázat.



Začala jsem provazovou podprsenkou. Omotala jsem provazy několikrát pod a nad prsy a potom je stáhla k sobě. Klekla jsem si před stůl a roztáhla kolena, co to šlo. Tak jsem je i přivázala k nohám stolu. Kolem kotníků jsem také udělala smyčku a přivázala je taky co nejvíc do široka, ale zároveň tak, abych je mohla pokrčit a mít chodidla co nejblíže desce stolu a nejen na zemi. Ke každému palci jsem ještě uvázala provázek a položila ho, tak, abych na něj dosáhla. Dokud jsem se ještě mohla docela dost hýbat, přitáhla jsem židli s vibrátorem trčícím dopředu a zapnula ho. Zatím se mě ale nikde nedotýkal.

Následovala moje relativně nová a levná pomůcka. Když jsem jednou procházela Ikeu, zaujal mne věšák, který měl dost podobný tvar jako anální hák. Koupila jsem si ho, pečlivě oblepila, aby neměl žádné ostré hrany, na konci vyrobila trochu rozšíření a vyzkoušela. Nesnáším ho, ale pro dnešek se hodil skvěle. Ještě před jeho použitím jsem do úst vložila kuličkový roubík, potom následoval hák do zadku a hned po něm první bolestivá část. Do každého pysku se zakousla svorka a já ji přivázala k palci u nohy. Když jsem měla kotníky téměř u hrany stolu a chodidla napnutá, byl provázek mírně prověšený, jakmile jsem jen trochu povolila a kotník klesl, provázek se napjal a svorky roztahovali mou kundičku.

Teď už jsem vázala rychle. Několik smyček kolem pasu, pod sůl a potom pod prsy mě dokonale fixovalo ke stolu. Nemohla jsem už tělem ani hnout. Zbývalo pár posledních kroků. Na bradavky putovali také skřipce a napojila jsem je na provaz vedoucí ke kladce. Špagát vedoucí od hák v zadku jsem zase přitáhla k malému copu, který jsem si uvázala předem, takže jsem musela mít hlavu velmi zakloněnou. Naposledy jsem zkontrolovala uvolňovací ledový mechanismus nad sebou a udělala poslední kroky. Zapnula přehrávač v počítači před sebou, přitáhla židli s vibrátorem tak, že jeho špička dráždila vchod do mojí kundy, ale dál jsem ho nedostala. Ruce jsem za zády zacvakla do pout a k těm ještě zámkem připojila provázek vedoucí k mým bradavkám.

Bylo to peklo už od počátku. Ležela jsem břichem na konferenčním stolku. Kolena na zemi od sebe a palce u nohou roztahující mou pičku. Tu jen tak zlehka škádlil vibrátor, chtěla jsem ho hlouběji, vždyť ve mě skoro nebyl, ale nemohla jsem se ani hnout. Čím víc mi padala hlava dopředu, tím víc mě bolely vlasy a prdel od háku uvnitř. Bradavky byly neustále tahané tím, že moje ruce nebyly schopné se za zády udržet neustále co nejvíce napjaté směrem nad hlavu. Do toho všeho na mě kapaly ledové kapky z tající kostky, která držela klíč.

Počítač jsem měla také vymyšlený zákeřně, na obrazovce se v náhodném pořadí střídaly krátké bdsm klipy s různě dlouhými úseky černé obrazovky a ticha. Na svou sexuální frustraci jsem tedy měla nakročeno slušně. Brzy se k ní ale přidala i únava paží a lýtek a bolest mojí píči a bradavek byla čím dál nesnesitelnější. Vytahané vlasy proti tomu byly sice otravné, ale pravá bolest se odehrávala jinde. Obzvlášť u velmi vzrušujících klipů jsem měla pocit, že bych orgasmu přes všechny překážky dosáhnout mohla, ale byla to jen iluze. Vibrátor prostě nebyl dostatečně hluboko a i klitoris byl příliš daleko.

Nemám představu, jak dlouho jsem trpěla, ale protože to byl spíše rychlý večerní nápad, dávala jsem i menší led. I tak to ale dokonale stačilo, byla jsem velmi unavená. Při rozvazování mě napadlo, že bych se mohla udělat, ale ovládla jsem se a orgasmy si schovávám až na dnešní noc. Dám si něco pěkného k svátku ;-)

4 komentáře:

  1. Nejspíš to z mého popisu nebylo příliš jasné, tak ještě dovysvětlení. Na stolku jsem ležela tak, že provazová podprsenka a tím pádem i prsa byly až za jeho hranou ve volném prostoru. Proto na nich byly skřipce.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní15/9/12 09:51

    Jak dluho ti trvalo nez jsi si dokzala odemknout pouta na rukou za zady?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám cvik, když se mi ruce nějak neklepou, zvládnu to docela rychle:-) Typnula bych do minuty.

      Vymazat
  3. Anonymní15/9/13 23:40

    ktery je to vesak (z ikea)..?

    OdpovědětVymazat