20. 8. 2012

Svátek

Jak jste mnozí postřehli, v pátek jsem měla svátek. Oslavit jsem ho ale chtěla až v sobotu, protože jsem ještě musela do práce a potom jsem jela s rodiči domů (ano, v "tom" autě). Začala jsem ale už o den dříve tím, že jsem si zabalila do kufru vše, co by se mi mohlo hodit. Před nástupem do auta jsem si do kundičky strčila venušiny kuličky a do zadku ty anální. Vše jsem zafixovala provazovými kalhotkami. Tentokrát takovými těmi složitějšími, co stahují i půlky a zařezávají se do nich, obzvlášť když na nich sedíte. Sedla jsem si dozadu tak, aby na mě táta neviděl ve zpětném zrcátku, na bradavky si připnula kolíčky a schovala je pod podprsenku. Takto jsem s přestávkou v půlce absolvovala celou téměř dvouhodinovou cestu autem. Doma v pokoji jsem si vyndala vše z dírek a strávila zbytek dne s rodiči.

Na noc jsem si akorát svázala nohy v kotnících a kolenou a ruce před tělem. Vzbudila jsem se sice několikrát, ale i tak jsem v sobotu vstávala docela vyspalá. Přes den až někdy do pěti, kdy rodiče odcházeli ke známým sdělovat si zážitky z dovolených, jsem na selfbondage téměř nepomyslela. Jakmile ale překročili práh, zamkla jsem se v pokoji a pustila se do díla. Protože jsem dnes měla svátek, nechtěla jsem se zaměřit na maximální bolest a ponížení (i když na ně samozřejmě taky došlo), ale spíš na velké potěšení.



Nechci říct, že to byla nosná myšlenka, ale letmou inspirací pro dnešek byl ohraný vtip o třech gayích, z nichž má jeden narozeniny. Já jsem si z toho vzala, že je potřeba vyplnit vše, co je k dispozici. Začala jsem tím, že jsem na nohu svého stolu umístila postupně anální kolík, velký vibrátor a malý vibrátor. Svlékla jsem se a šla na věc. Vše jsem ještě jednou vyměřila a na správné místo přikotvila židli a k ní dildo. Kolem krku jsem si obtáhla obojek a klekla si před stůl. Kolem stehen těsně pod zadkem jsem uvázala provazy a na každý pysk přicvakla dva kolíčky. Každým jsem protáhla provázek a s jejich pomocí jsem si kundičku co nejvíc roztáhla. Kotníky jsem měla za nohou od stolu a tam jsem je také přivázala k rozporce, kterou jsem si vytvořila z násady od koštěte.

Prsa jsem tentokrát nepodvazovala, akorát jsem na bradavky pověsila kolíček, na kterém vysel malý šroubek. Následovaly už jen finální kroky. Nacouvala jsem kundičkou na větší vibrátor a roztahovací kolíčky o sobě daly vědět víc než doposud. Ještě víc mě to vzrušilo, ale nebylo to ještě celé, trochu jsem si musela pomoci, abych dovnitř dostala i anální kolík. Vím, že to tak podle posledních příspěvků na blogu možná nevypadá, ale opravdu anál nemám ráda, nevyhledávám ho a přijde mi ponižující, tentokrát jsem ale potřebovala zaplnit všechny dírky. Provazy kolem stehen jsem spojila za nohou stolu tak, abych nemohla z vibrátoru ani dilda "vysednout" než se celá vysvobodím. Naposledy jsem zkontrolovala ledový zámek a vše dokončila. Šátkem jsem si zavázala oči, pustila naplno jak vibrátor v pičce, tak ten na jejím povrchu, který trochu masíroval roztažené pysky a poštěváček. Do pusy jsem si vložila dildo připevněné k židli a obojek uvázala tak, že jsem nemohla hlavu oddálit natolik, abych ho nemusela kouřit. Nakonec už jsem jen strčila ruce do připravených pout a vychutnávala, co jsem na sebe připravila.

Ze začátku to bylo skvělé, díky zavázaným očím jsem mohla vše plně vychutnávat. Cítila jsem práci obou vibrátorů v sobě i to, jak při každém zhoupnutí do mě pronikal anální kolík. Spolu s dildem v puse ve mě vytvářely pocit zneužívané děvky, který přidával mému vzrušení. První orgasmus byl skvělý, výrazně jsem mu pomohla svým přirážením v rámci možností a houpající se šroubky na kolíčcích visících z mých bradavek mi ve vzrušení pomohly. Druhý orgasmus byl také zábava a nebýt dilda v puse, řvala bych rozkoší.

Vibrátory samozřejmě neustávaly a v mojí roztažené kundě zadělávaly na další vrchol. Nevnímala jsem téměř nic jiného. Se zavázanýma očima jsem cítila každý pohyb uvnitř svých děr a nebyla schopná se soustředit na cokoliv jiného. Třetí orgasmus byl opět skvělý, ale již ne tak intenzivní. Začínala jsem cítit únavu a i kolíčky se začaly projevovat. Zkusila jsem se zadkem pohnout tak, aby ve mě byl kolík i vibrátor zasunut co nejméně, ale v této poloze vibrátor tlačící na kundu zvenku nepříjemně dráždil napnuté pysky. Neměla jsem tedy moc na výběr a akceptovala opět větší objem ve své píče i análu. Na čtvrtý orgasmus jsem čekala už déle, ale pocity z něj byly stále dobré. Po jeho odeznění jsem ale začala mnohem víc vnímat všechnu bolest a ponížení, kterého se mi dostávalo. Vibrátory na to samozřejmě nebraly ohled a dál mě mučily.

Při cestě k pátému orgasmu jsem byla už dost unavená a začínaly mě výrazně bolet nejen očekávaná místa, ale i čelisti. Moje vzrušení se stupňovalo pomalu a po čase se zaseklo na téměř nesnesitelné hranici těsně před orgasmem. Vibrátory nestačily a já trpěla. Nechtěla jsem se udělat rychle, protože jsem si byla vědomá, že po té, co odezní vzrušení, přijde ještě větší bolest a deprivace, ale zároveň jsem nemohla vydržet takto na krajíčku. Začala jsem tedy v rámci možností přirážet. Šroubky sice nebyly těžké, ale jejich pohyb jsem po takové době už zřetelně cítila. Anální kolík do mě pronikal víc a víc a já se cítila opravdu šukána do všech otvorů. Orgasmus nebyl nijak skvělý, výbušný ani osvobozující, přišlo akorát velké vystřízlivění.

Náběh na další byl ještě horší. Kunda mě bolela zvenku i zevnitř a cítila jsem se jak zpráskaná fena. Vzrušení se však stejně vystupňovalo. Byla jsem už ale tak unavená, že jsem téměř nemohla jít mu naproti. Byla jsem na třičtvrtě cestě k orgasmu, unavená a pokořená. K vrcholu jsem se blížila po milimetrech, snažila jsem se pomoci, ale moc mi to nešlo. Posledním vzepětím jsem se dostala před vrchol, ale stále se ne a ne udělat. Zakousla jsem se do dilda a několikrát přirazila, jak jen to šlo. Povedlo se. Vytryskly mi slzy a nebýt provazů, sesunula bych se na zem.

Klíček spadl, právě když jsem už přestávala věřit, že to před dalším utrpením stihne. Vysvobodila jsem se a unavená se šla osprchovat. Přišla jsem si, jak prostitutka po šichtě a ještě dlouho cítila roztažené dírky.


7 komentářů:

  1. Myslím, že to byla moc hezká oslava. A dnes bysis mohla pododobně kreativním způsobem připomenout výročí okupace, například střídáním různých velikostí do různých otvorů - malý, velký, tlustý, tenký, když zemí táhne bolševická armáda, tak si chudák holka nevybere.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, z praktickeho hlediska pekne, ale co ty chyby ve shode prisudku s podmetem zase?!?! Vidim nejmene tri, takze si urci trest a ten si pak trikrat zopakuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trest už mám určený, příští článek budu psát a u toho sedět na drátěnkách.

      Vymazat
  3. Anonymní14/3/13 23:21

    clovek se nemuze ani udelat, kdyz je spolubydlici v pokoji :X
    luxusni blog... uz jsem nasel mnoho inspiraci :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ten spolubydla je vlastně taková náhrada pásu cudnosti, ne? ;-)

      Vymazat
    2. Anonymní15/3/13 14:12

      Tak urcite :X

      Vymazat