10. 4. 2011

Cesta domů - vlakem


Ve čtvrtek mi bohužel už nezbylo dost času na nějaké větší hrátky potom, co jsem se vrátila z přednášky, tak jsem se rozhodla, že si okořením alespoň páteční cestu domů. Věděla jsem jistě, že chci něco zajímavějšího a drsnějšího než včera.
Moje cesta trvá asi 25 minut mhd, potom 2 hodiny vlakem s přestupem po půldruhé hodině a nakonec asi 10 minut pěšky od nádraží domů. Byla jsem tak vzrušená tím, co jsem si na sebe vymyslela, že jsem měla sbaleno během chvilky a už jsem se mohla věnovat jen přípravám mě samotné.

Začala jsem tím, že jsem si do kundičky strčila venušiny kuličky. Ty jsem zajistila opět provazovými kalhotkami, které jsem pořádně utáhla. Na pysky jsem si připnula na každou stranu 2 kolíčky. Vzala jsem si dlouhou a relativně širokou sukni bez rozparku. Někde jsem totiž kdysi četla, že může být docela vzrušující, chodit se svázanými koleny mezi lidmi a to se v mini moc nenápadně nedá. Svázala jsem si tedy k sobě stehna hned nad koleny a smyčku mezi nimi jsem omotala tak, aby byly od sebe cca 10cm. Nedali se dát o moc blíž a rozhodně nikam dál.

Co se týče prsou, využila jsem, že v pátek tak nepříjemně foukalo a tudíž nebylo nápadné vyjít ven v tlustém neforemném svetru. Ten skrýval další mučící lahůdku - konce provázků jsem utáhla kolem bradavek a za krkem je spojila tak, aby mi maličko, avšak neustále nadzvedávali moje prsa. Na tričko i podprsenku jsem se vykašlala a nechala se štípat svým svetrem.

Takto připravená jsem vyšla na autobus. Do kabelky jsem si připravila ještě středně velký anální kolík. Pokud bych už nevydržela to, co jsem na sebe připravila, chtěla jsem mít možnost (i když nepříjemné) změny. Když bych si sundala kolíčky z kundičky, musela bych si dva z nich připnout na uvolněné bradavky a do zadku si vsunout právě ten kolík.
Už chůze na autobus mi naznačila, že dnešní cesta domů nebude žádný med. Prsa docela poskakovala a kolíčky se o sebe občas zachytily a výrazně zabolely. Na druhou stranu jsem dobře cítila i uvnitř poskakující venušiny kuličky, provaz v rozkroku byl zatím taky spíš vzrušující, než nepříjemný a ta kolena! Jen co jsem vyšla na ulici, byla jsem vlhká, ten pocit spoutání venku, mezi nic netušícími lidmi mě prostě dostal. Myslím, že už když jsem přicházela k zastávce, zvládla jsem docela slušně předstírat normální chůzi na vysokých podpatcích.

Cesta mhd na vlak byla vzrušující, díky tomu neokusenému pocitu ze svázaných kolen a navíc bradavky a pysky už se začaly taky ozývat. Navíc svetr opravdu podle předpokladů štípal. Nejkomplikovanější bylo nastupování a vystupování do autobusů a tramvají, člověk rozhodně není zvyklý na to, že nemůže dát kolena pořádně od sebe.

Na nádraží jsem s radostí zjistila, že vlak výjimečně nemá zpoždění a pospíchala na nástupiště. Dostat se do vlaku už bylo s mým spoutáním dost nahraně, ale zvládla jsem to. Akorát kluk, který stál za mnou neskrýval své rozhořčení nad tím, jak dlouho mi to trvalo. Relativně rychle jsem našla kupé, kde seděli dva kluci (jeden kolm 20, druhý o trochu starší) a pár kolem pětatřiceti. Vklouzla jsem na volné místo v protisměru u chodbičky a doufala, že cesta uběhne co nejrychleji. Tou dobou už jsem totiž měla bradavky v jednom ohni a kolíčky na pyscích dost výrazně bolely.

Cesta vlakem byla příjemná snad jen v té části, kde uvnitř mne poskakovali kuličky. Ale ani to nestačilo na to, abych zapomněla na bolavou kundičku od zařezávajícího se provazu a hlavně kolíčků a bradavky neustále tažené nahoru. Snažila jsem se vydržet co nejdéle, dokonce jsem se i nevědomky začala kousat do rtů. Měla jsem pocit, že si toho jeden z maldíků všiml, ale to mi tou dobou až tak nevadilo. Nakonec jsem to nevydržela a vydala se s kabelkou na záchod. Tam jsem si ihned oddělala kolíčky z kundičky a málem jsem se z toho rozbrečela. Byla to nevýslovná bolest, ale věděla jsem, že déle už bych ty kolíčky nezvládla. Také jsem si uvolnila bradavky, to ale nebylo tak hrozné a rozhodně převládla úleva. Teď mě čekala ta horší část. Anální hračky nemám ráda, je to pro mě opravdu trest a tak jsem si zavádění kolíku vůbec neužila. Jakmile byl uvnitř, zajistila jsem ho provazem mezi nohama a začala přemýšlet, jak si dát kolíčky tak, aby nebyly přes svetr vidět. Nakonec jsem je připnula vodorovně, tak že směřovaly jakoby doprostřed a hlavně dost bolely!

Když jsem došla zpátky do kupé, byla jsem velmi vzrušená. Doznívala ještě trochu bolest pysků, ale chůze s kuličkami, análním kolíkem a svázanými koleny mě rozhodně dokázala rozproudit. Trochu jsem se bála, že si někdo všimne mých kolíčků, tak jsem před sebe pro jistotu vytáhla časopis a nenápadně si jím zakrývala prsa. Do přestupu zbývalo asi 3O minut a já doufala, že se ještě před vystoupením z tohoto vlaku vyměním vrátím své mučící prostředky do původního stavu.

To se mi také povedlo. Těsně před vystuoupením z prvního vlaku jsem vyšla opět z WC, tentokrát zase s kolíčkama na pyscích (jejich přípínání bolelo šíleně, přecijen si moje kundička asi dokonale neodpočinula), provázkem za bradavky (vzhledem k tomu, jak mě bolely pod kolíčky, se toto jevilo, jako ta lepší možnost) a opět prázdným análem. Při nasedání do vlaku domů mě opět vzrušila chůze se spoutanými koleny. Ve vlaku se dostavily pocity, které už jsem znala a já se nemohla dočkat až vystoupím a dojdu domů.

To jsem netušila, jak zrádná bude pěší chůze! Kuličky v kundičce a provaz mezi pysky mě začali výrazně vzrušovat a svázaná kolena to jen podporovala. Sice mě neskutečně bolely pysky a bradavky, ale vzrušení bylo silnější a dokonce jsem začala pociťovat přicházející orgasmus. Zkusila jsem zastavit a předstírat, že se skláním ke kufru, ale tím, že jsem se nepohybovala, vzrušení spíš ustávalo. Vydala jsem se tedy opět vpřed a nakonec jsem dosáhla orgasmu za chůze, trochu jsem zavrávorala a měla jsem co dělat, abych to na svázaných kolenech ustála. Když jsem konečně dorazila domů, sundala jsem si svetr a sukni a jen si lehla na postel.

Snad 5 minut jsem jen ležela, oddechoval a sbírala síly, abych si sundala z bolavých pysků kolíčky. Nakonec jsem se odhodlala a začala je oddělávat. Už jsem neměla vůbec sílu se ovládat a rozbrečela jsem se bolestí. Se slzami v očích jsem si ještě rozvázala kolena, provázkové kalhotky a provázek od bradavek a šla uplakaná, ale dokonale spokojená napustit si vanu...

Žádné komentáře:

Okomentovat