7. 4. 2011

Jak jsem stylově zakládala blog


První můj popisovaný zážitek, je vlastně velmi aktuální. Dnes jsem se rozhodla začít psát tento blog a rozhodla jsem se začít stylově. To znamená, že v průběhu psaní všech dnešních tří článků jsem zakoušela různá příkoří, která jsem na sebe vymyslela.

Úplně na začátku jsem se převlékla do svého oblíbeného prádla. Jsou to černá průhledná tanga, černá krajkovaná podprsenka, podvazkový pás a černé punčochy. Na nohy jsem si obula černé otevřené střevíčky na 6cm podpatku. Začala jsem tím, že jsem si černou stuhou přivázala kotníky k botám tak, aby nešly sundat. Vzala jsem potom bílou šňůru a přivázala jí kotníky k jednotlivým kolečkům otočné židle. Kolena jsem přivázala k područkám tak, abych je měla co nejdál od sebe (bohužel područky dovolily úhel asi 60°). Přes stehna jsem vedla další provaz, který je pevně přitiskl k sedáku mé židle. Na přitažení pasu k opěradlu jsem použila široký kožený pásek. Poté jsem se vrátila opět k provazům, jeden jsem vedla pod a druhý nad prsy tak, aby mi ještě trochu víc naplnily podprsenku. Na závěr přišel roubík - takový ten s červenou kuličkou. Můj má navíc ještě navíc očka po stranách a protože moje židle má opěradlo protažené až po hlavu, zafixovala jsem si hlavu tak, že jsem s ní mohla hýbat jen maličko. Na závěr jsem si ještě přivázala lokty k područkáma, aby se mi lépe psalo:-)

Takto vzorně usazená jsem se zaregistrovala a začala psát první článek. I když v něm nebylo nic moc erotického, byla jsem okamžitě vzrušená. Občas jsem si promnula nebo zatahala za bradavku, ale vydržela jsem nedotknout se vlastní kundičky. Vzrušovalo mě, jak se nemůžu téměř pohnout, navíc se mi v puse začaly hromadit sliny a po chvíli my už vytékali z pusy. Líbí se mi, jak je to ponižující, když mi nekontrolovatelně kapají sliny z úst s roubíkem, zvlášť když stékají po mém těle.

Než jsem začala psát druhý článek, rozhodla jsem se trochu si svůj posez zpříjemnit. Odtáhla jsem trochu podprsenku a na bradavky si připevnila kolíčky. Na každou jeden, podprsenka je potom hezky zatočila a přitlačila, takže bolest z nich byla o trochu intenzivnější. Taky jsem se rozhodla dát si po jednom kolíčku na stydké pysky. Když jsem se pustila do psaní, byla jsem ještě víc vzrušená, než předtím. Neodolala jsem a po každé větě si přitlačila ruku na prsa a tím je ještě víc potrápila. Ke konci už jsem cítila nejen bradavky, ale i kolíčky dole na kundičce. Jakmile jsem článek dopsala, začala jsem se jí věnovat.

Nejdřív jsem přilepila svůj vibrátor na sedák tak, aby jeho špička směřovala na místo, kde se pod kalhotkami skrýval můj poštěváček. Když jsem cítila, že se blížím k orgasmu, rychle jsem si strhla z bradavek kolíčky a vlna bolesti jen pomohla jeho příchodu a intenzitě.

Pak jsem se odvázala, lehla si na postel a vsunula vibrátor přímo do kundičky. Tam jsem ho zajistila kalhotkami a zatím si sundala podprsenku. Na prsa jsem si postupně dala 5 kolíčků na každé a na pysky jsem ten jeden doplnila dalšími třemi. Když jsem se blížila k novému orgasmu, strhla jsem si kolíčky na pyscích. Obzvlášť ten, co tam byl dlouho bolel téměř neskutečně. Ale podařilo se mi dosáhnout krásného a dlouhého orgasmu.

Možná by vás zajímalo, proč je těch posledních pár řádků tak stručných. Je to proto, že nyní tu sedím zpátky přivázaná k židli, ale moje posezení není zdaleka tak komfortní. Poté, co jsem se udělala vibrátorem, utřela jsem ho do svých kalhotek a ty jsem si svlékla. Vytřela jsem si jimi i vnitřek kundičky a potom si je dala místo roubíku do úst a přelepila páskou. To ponížení mě vzrušilo, ale zároveň ho nenávidím, mít na jazyku své vlastní šťávy - připadám si jak ta nejšpinavější štětka.

Než jsem si sedla zpátky na křeslo, položila jsem na sedák, na místo kam příjdou půlky mého zadku, dva kartáče na psy, které mají dost štiplavé štětiny. Ještě než jsem se usadila, uvázala jsem si velmi těsné a nepříjemně se zařezávající provazové kalhotky a zamkla tak jimi vibrační vajíčko uvnitř mé kundičky. Potom jsem se uvázala jako předtím a dala si záležet, abych přitáhla prdel co nejvíc na kartáče. Provazy kolem prsou jsem stáhla uprostřed a po stranách a projevilo se to téměř ihned, kůže pod kolíčky se vypnula a já je pocítila ještě intenzivněji.

Na pysky jsem dala zpátky kolíčky, na každou stranu stačily tři, ale tentokrát jsem jimi protáhla provázky a jejich konce uvázala k područkám. Natahovala jsem je, co to šlo, až mi při tom jednou dokonce vytryskly slzy.

Takže abych to shrnula. Sedím teď na židli, do mé zadnice se bolestivě zarývají dva kartáče a v puse mám kalhotky plné mých kundích šťáv a slin. Prsa mám lehce podvázaná a na nich už docela dlouho 5 kolíčků. Pysky mám za kolíčky vytažené tak, že to více už snad ani nejde a mezi ně se bolestivě zařezává provaz z uvázaných kalhotek. Uvnitř mě vibruje malé vajíčko, kterému dá dost práce přivézt mě k orgasmu (i tak už se mu to jednou povedlo) ale dokáže mě držet neskutečně dlouho na hraně, obzvlášť za pomoci dalších mučících nástrojů.

Nemohu se tedy dočkat, až konečně stisknu tlačítko zveřejnit. Poté si strhnu kolíčky z prsou, postupně si sundám i kolíčky z pysků a potom rukou jemně pomůžu vajíčku v jeho úkolu. Nakonec se rozvážu, osprchuju a půjdu spát. Nyní mám ale obrovský strach ze sundávání kolíčků, bojím se, jak hodně to bude bolet. Miluju tohle dilema, nechat nebo strhnout - velká bolest teď nebo ještě větší za chvíli.

Dobrou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat