12. 4. 2011

Pondělní čekání na tání


Nevím jestli je to tím, že chodím po světě bez kalhotek a sedím na holém zadku, nebo tím, že jsem začala psát tento blog, ale dnes jsem skoro celý den přemýšlela, co na sebe na večer vymyslím. Nebudu zastírat, že mi v tom pomohly i vaše maily. Několik z vás mi radilo vyzkoušet zamražený klíček od pout, tak jsem vás poslechla.

Dopoledne jsem dala do mrazáku mřížku na led a v ní provázek na kterém vysel klíček od zámku a vedle také dva provázky položené tak, aby zamrzly k sobě. Snažila jsem se, aby bylo ledu kolem provázků méně než kolem provazu ke klíčku. Cestou domů jsem ještě nakoupila kilo rýže a to rozhodně ne proto, že bych měla hlad.

Celé odpoledne jsem se vracela v myšlenkách ke svému večernímu plánu. Měla jsem i trochu strach, protože když jsou ve hře ledové osvobozovací mechanismy, je v tom vždy i prvek nejistoty. Jediné, co ještě zbývalo domyslet, byl nouzový únikový postup. Nakonec jsem se rozhodla pro modifikaci osvědčené metody - náhradní klíč jsem přivázala tak, aby jeho použití vylilo mou vlastní moč na můj oblíbený koberec. Zatím jsem naštěstí nikdy takový únik nepotřebovala a vždy vydržela až do konce. Nesnáším totiž veškeré piss aktivity a představa, že se mi moje vlastní moč vyleje na nádherný smetanový koberec s dlouhými chlupy ve mě vyvolává zhnusení a lítost najednou.

Teď ale k příjemnějším věcem. Do pokoje jsem si donesla vše, co budu potřebovat, včetně dvou kostek ledu. První z nich (tu s klíčkem od pout) jsem vzala a konec, kde je provázek jsem přivázala k lustru. Ten jsem samozřejmě zhasla, nechci přeci aby mi žárovka roztápěla led. Na osvětlení bohatě stačí lampičky a navíc je to takové intimnější (na druhou stranu, je-li ta možnost, občas rozsvítím vše co se dá a příjdu si tak mnohem odhalenější). Pak jsem ještě připravila svou únikovou cestu, o které píšu v předchozím odstavci a svlékla se donaha. Kolem krku jsem si dala obojek, který byl vyroben původně pro nějakého psa, ale mně se dokonale hodí. Je kožený a asi 3cm vysoký, nikde mě netlačí a přesto jakmile ho mám na krku, dokážu doslova vycítit přicházející mučení. Už s nasazeným obojkem jsem šla uvázat provazy k radiátoru, dveřím a skříni. Pod lustrem s klíčkem tvořili pomyslné písmeno T a přímo tam jsem rozsypala celý kilogram dlouhozrnné rýže.

Moje vzrušení a nedočkavost už byly ohromné a tak jsem neotálela a pokračovala v přípravách. Vzala jsem dokonale nalubrikovaný středně velký gumový vibrátor a celkem v pohodě ho vsunula do své roztoužené kundičky. Kolem pasu jsem si opět uvázala provaz a jeho konec protáhla mezi nohama, aby se mi za žádnou cenu nepovedlo dostat vibrátor pryč. To se později ukázalo jako velmi prozíravé. Už jen svázání kotníků neprobíhalo tak hladce a když jsem provaz použila i pod koleny, nad nimi a kolem stehen si omotala smyci jak jen nejvýš to šlo, rozhodně jsem uvnitř necítila zrovna příjemného společníka. Aby byl dojem dokonalý, svázala jsem k sobě i palce u nohou.

Na ruce jsem si připravila policejní pouta (k nim vysel onen klíček zamražen na lustru) a provlékla je pod provazem vedoucím rozkrokem. Uvázala jsem si provazovou podprsenku z provazů omotoných pod a nad prsama tak, že jsem je stáhla k sobě uprostřed a na stranách. Na prsa jsem si potom připnula svorky spojené řetízkem. Teď už začalo jít opravdu do tuhého. Snažila jsem se dělat poslední kroky co nejrychleji, abych si to ještě nerozmyslela, protože nepohodlí bylo již nepřehlédnutelné. A mělo to být ještě horší. Klekla jsem si doprostřed místnosti na nasypanou rýži a v tu chvíli se do mě zavrtal vibrátor ještě hlouběji. Navíc rýže opravdu tlačila již od první sekundy, zejména do kolen, a provazy poutající nohy se začaly lehce zařezávat do všeho, co nebyly kosti. Obzvlášť nepříjemné to bylo, když jsem seděla na patách místo toho, abych vzorně klečela. Ale to byl efekt, ve který jsem vlastně doufala.

Nyní bylo na řadě zařídit, abych se nemohla odplazit z rýže pryč nebo vstát. To druhé šlo už teď obtížně a když se k tomu přidaly provazy, jejichž konce jsem ze začátku uvázala na krajích místnosti a které jsem teď napnula a přivázala k provazům pod koleny, bylo to téměř nemožné. Dokonalé to ale bylo až v okamžiku, když byl třetí napnutý provaz omotán kolem šňůry, která k sobě poutala kotníky. Moje vzrušení stále sílilo, chtěla jsem si trochu pohrát s poštěváčkem, ale věděla jsem, že jestli si chci opravdu projít vším, co jsem naplánovala, musím svoje ruce dostat do pout co nejrychleji, jinak ve mě zvítězí moje touha udělat se co nejdříve a vyhnout se dlouhému mučení.

Zbývalo už jen pár detailů. Do úst jsem si opět vložila stejný kuličkový roubík, jaký jsem používala minule. Na řetízek mezi svorkami na bradavkách jsem pověsila těžítko, ale zároveň jsem na něj přivázala jeden konec provázku zamarazeného v ledu. Druhý konec jsem protáhla okem v obojku a tím zajistila, že mě bude váha těžítka tahat za bradavky až led roztaje, ne dříve. Nakonec jsem pustila naplno vibrátor, ovladač odhodila tak, abych na něj nedosáhla a po chvilce váhání zacvakla i pouta na zápěstích. Už nebylo cesty zpět.

Klečela jsem na rýži, provazy se mi zařezávaly do hohou, v mojí kundě byl doslova narvaný vibrátor a vrčel na plné obrátky. Na prsou jsem měla svorky a jen se děsila chvíle, kdy led povolí a bradavky budou zatížené plnou vahou těžítka. Po těle mi stékala ledová voda z kostky, která mě před těžítkem zatím chránila a sliny které mi vytékaly kolem roubíku. Byla jsem vzrušená na maximum. Každá kapka vody mě snad ještě víc rozehřívala a protože moje dírka dostávala pořádnou masáž, brzy jsem dosáhla prvního orgasmu.

Po něm ale nenásledovalo uklidnění. Vibrátor uvnitř dělal svou práci stále stejně vehementně a začal zadělávat na druhé opakování. A já se na něj těšila. Svorky jsem sice cítila, mnohem víc jsem se ale obávala momentu, až ledový zámek se závažím povolí. Rýže do kolenou tlačila, ale zatím se to dalo vydržet. Za chviličku jsem už vnímala jen svoje vzrušení, zrychlený dech a pulsující vlastní pičku v rytmu určeném neúnavným vibrátorem. V podstatě podobné pocity jsem zažívala i před třetím orgasmem. Jen mě vše bolelo o trochu více a trvalo to znatelně déle.

Najednou, jakoby z ničeho nic, bylo skoro všechno vzrušení pryč a na mne tvrdě dopadla realita. Bylo to skoro jak probuzení z erotického snu. Dokonce jsem cítila, jak mi šťávy stékají po svázaných stehnech a přišla si "použitá". Nohy mě bolely, kdykoliv jsem však chtěla ulehčit svalům a místo rovného klečení si zkusila sednout na paty, začaly mě nesnesitelně bolet svázané palce. Rýže, na které jsem klečela, byla tím nepříjemnější, čím více jsem se hýbala a protože mé tlačila, hýbala jsem se hodně. Vibrátor v kundě už přestal být navozovat hezké pocity a doslova terorizoval mou už tak rozmrdanou kundu. Svorky na bradavkách už výrazně bolely a já se děsila každé další ledové kapky signalizující blížící se pohromu pro moje prsa. Navic k tomu všemu jsem přes roubík slintala jak malé dítě a tím se cítila ještě více ponížená.
Najednou se mě zmocnila nutkavá touha tohle všechno zastavit. Zkoušela jsem se vyprostit, ale mělo to jen jeden výsledek, vše mě bolelo ještě víc. Tedy popravdě to mělo výsledků víc. Jednak přes nepříjemnosti, které páchal vibrátor uvnitř mojí píči, začal mě znovu i vzrušovat. Sama jsem ani nevěděla jestli z toho mám radost. O pár okamžiků později jsem už měla jasno - mám. Jak se blížilo další vyvrcholení, pomalu jsem zapomínala na vše, co mě bolelo. Vlastně ta bolest vzrušení ještě pomáhala!

Vrchol byl úžasný, ale kocovina z něj byla ještě horší, než ty předešlé. Doufala jsem, že se klíče uvolní co nejdříve, opravdu jsem věřila, že spadnou každou vteřinu. Místo toho ale spadlo závaží a já vyjekla do roubíku. Rozhodně víc bolestí, než překvapením. Měla jsem pocit, že mi ten náraz snad vyrval bradavky z těla. Dokonce jsem se i začala nekonrolovatelně třást a velmi zrychleně dýchat. Bylo mi do breku, měla jsem pocit, že tu bolest nevydržím už ani vteřinu. A do toho ten prokletý vibrátor. Moje kunda už doslova žhunala a i přesto se dokázala znovu vzrušit.
Tentokrát jsem už po orgasmu opravdu netoužila, strach z toho, co přijde po něm byl mnohem silnější než moje nadrženost. Přesto jsem k němu pomalu spěla. Já jsem už mnohokrát mučila svoje tělo a ono tak teď mučilo mě. Cítila jsem se strašně slabá a vyčerpaná, ale to mi nezabránilo zažít (ani nevím jestli užít si) těch pár slastných pocitů. A hned poté se vrátit zpátky do temnoty, kde byly jen bolest a vyčerpání. Psát jak zoufale jsem si přála, aby to všechno skončilo, by bylo nošením dříví do lesa. Bradavky, rýže, celá pička a vlastně každý provaz jsem dokonale cítila a svým zvrhlým způsobem jsem chvilkami cítila i uspokojení z toho, jak přísný plán jsem si na sebe vymyslela a že funguje ještě intenzivněji, než jsem doufala. S těmito myšlenkami se opět začalo pomalu šířit z mojí kundičky společně s bolestí i vzrušení.

Najednou jsem uslyšela zvuk, na který jsem celou dobu čekala. Z ničeho nic, když už byla cesta k úniku konečně volná, objevila jsem v sobě nečekanou odvahu a vůli (určitě povzbuzenou i očekávaným orgasmem) a rozhodla jsem se, že si dopřeju ještě jedno vyvrcholení. To ale přicházelo velmi pomalu. Byla jsem totiž už opravdu hodně vyčerpaná. Protože mě bradavky bolely už daleko za únosnou mez, nakonec jsem si ruce uvolnila dřív. Teď stál přede mnou jasný úkol - sundat si skřipce z bradavek. Mně ovšem trvalo dlouhou dobu a snad 10 marných pokusů, kdy jsem se už chystala osvobodit své bradavky, ale nakonec zase se strachem ucukla, než jsem se konečně odhodlala sundat si jeden skřipec. Bolest, která se šířila z bradavky na všechny strany byla snad stokrát horší než ta, kterou jsem pociťovala doposud. Vykřikla jsem a z oči se mi vyhrnuly slzy. Zároveň jsem upustila svorku se závažím a tak moje druhá bradavka začala také trpět víc, než předtím. Bylo to ale nesrovnatelné s bolestí té uvolněné.

Jakmile jsem se alespoň trochu vzpamatovala, chytla jsem jednou rukou houpající se závaží a odlehčila tak svému pravému prsu. Teď bylo ale nesmírně tězké donutit se oddělat zbývající svorku. Samozřejmě mi bylo jasné, že se tomu nedá vyhnout, ale rozhodně se mi do toho nechtělo. Nevím, jak je to možné, ale celá tato bradavková epizoda dost přispěla k mému vzrušení. Doslova jsem ho cítila narůstat každou vteřinu a když už jsem byla těsně na kraji, rychle a bez přemýšľení jsem sundala i druhou svorku. Bolest, ta šílená bolest se krásně slila s orgasmem a já jen křičela a třásla se. Když to všechno přešlo, rychle jsem rozvázala i zbytek provazů, vyndala vibrátor, odepla si roubík a naprosto vyčerpaná, ale zároveň i uspokojená a hrdá sama na sebe jsem lehla na postel a okamžitě usnula.

Probudila jsem se kolem čtvrté ráno. Nemám tušení, jak dlouho jsem spala, ale stále jsem se cítila rozlámana a všechny mučené části o sobě dávaly vědět. Rozhodla jsem se dát si vanu a potom se jít ještě prospat. V koupelně jsem si věnovala maximální pěči a tak jsem o půl páté znovu uléhala do postele, ale tentokrát jako šťastný, čistý a netrýzněný člověk.

Žádné komentáře:

Okomentovat