6. 4. 2011

Představení subinky Petry a blogu


Prvním článkem jsem se vám představila jako Petra. Teď bych se vám chtěla představit jako subinka. Tento blog jsem si založila, abych se s vámi podělila o své zážitky, utrpení a vzrušení, které prožívám při selfbondage (a ostatních podobných aktivitách, které by šli pojmenovat selftorture, selfhumiliation, ale určitě ne sebepoškozování. Já tomu všemu dohromady říkám pro jednoduchost selfbondage).

Rozhodně tu nehodlám vystavovat fotky (ani svoje a už vůbec ne nějaké cizí ukradené na webu), jestli se tu nějaká objeví, tak jedině jako "ilustrační foto". To samé platí pro videa. Zatím nemám v plánu psát ani povídky. Chci tu jen líčit svoje zážitky, protože mě znovu vzruší vzpomenout si na ně při psaní do počítače a navíc mi to příjde trochu ponižující, psát, co všechno si sama způsobuji, jak se při tom cítím, jestli jsem vlhká a jak jsem sama sebe ponížila různými způsoby.
Co tu můžete čekat? Používám provaz, kolíčky, vibrátory, anální kolíky, venušiny kuličky, vosk a potom samozřejmě nejrůznější sexy oblečení a prádélko. Nehodlám si však způsobovat krvavá zranění, dělat cokoliv se svými výkaly a udělám vše pro to, aby mé skryté hrátky na veřejnosti zůstaly skryté.

Stejně jako se snažím najít si každý týden čas na selfbondage (štve mě, i když se to nevyvede z důvodů fyziologických, takže sláva hormonální antikoncepci), budu se snažit zapsat tu každý týden i své zážitky. Když budu mít čas, popíšu i nějaký starší úkol, který jsem na sebe nastražila.

Závěrem se omlouvám všem, komu vadí, jak tento blog vypadá. Chtěla jsem něco jednoduchého, kam bych mohla psát a nechci věnovat několik hodin času jen tomu, aby byl obsah pěkně zabalen.

Žádné komentáře:

Okomentovat