11. 4. 2011

Úkol na celý týden, pár střípků a anketa


Začnu tím úkolem na celý týden - v pátek ráno mi přišel mail od Ondry, který si přečetl můj blog a navrhl mi dodržovat týden pravidla popsaná v Příběhu O. To znamená nosit sukni, nenosit kalhotky a sedět jen na holém zadku. Také nedávat si nohu přes nohu a sedět s koleny tak, že mezi nimi bude místo na pěst.
Tou dobou jsem už měla částečně vymyšlené zpestření své cesty domů a rozhodně jsem to nehodlala vyměnit za toto, ale na druhou stranu mě to zaujalo a tak jsem se rozhodla začít dodržovat tato pravidla hned, jak přijedu domů.

Dnes je vlastně čtvrtý den a musím přiznat, že mě to pořád ještě vzrušuje a baví. Pravidlo o noze přes nohu pro mě bylo ze začátku nejkomplikovanější, stihla jsem ho porušit už asi 45x. Chůze bez kalhotek, obzvlášť když je takle větrno, taky není něco co bych běžně dělala a když sedím na holém zadku někde mezi lidmi a mám nohy trochu od sebe, přijdu si trochu jak děvka. Je to ponižující a zároveň vzrušující.

Tímto se tak trochu dostávám k tématu online výcviku. Zatím nehledám klasický výcvik po mailu, nicméně, jak si můžete přečíst výše, ráda se nechám inspirovat. Nechci totiž čekat u mailu na to, až si můj pán konečně udělá čas mi napsat a plánovat si úkoly tak, abych o nich stihla podat hlášení do večeře atd. Navíc bych přišla o tu část, při které se vymýšlí nejrůznější záludnosti a ta mě právě dost vzrušuje a považuju ji za plnohodnotnou součást selfbondage. Takže abych to shrnula - jsem vděčná za dobrý námět, protože sama od sebe bych se k jistým věcem nedonutila / nevymyslela je / nenapadlo mě je realizovat nebo bych na ne byla prostě moc líná, ale vaší otrokyní ve smyslu jeden na jednu se stát nehodlám.

Další ze čtenářu tohoto blogu mě požádal, abych si vyplnila profil na bfsmlife. Musím přiznat, že to bylo docela zábavné a vzrušující, ale je strašně těžké obodovat některé aktivity vždyť něco je mi nepříjemné a zároveň mě to velmi vzrušuje, co s tím? Navíc ne vše se dá při selfbondage provádět a ne vše má stejnou intenzitu. Ale profil je tam :-)

Závěrem bych chtěla uspořádat malou anketu. Asi jste si všimli, že nejčastěji nazývám svou oblast mezi nohama kundička. I tento název je pro mě trochu sprostý a vždy se trochu "vnitřně červenám", když ho používám. Proto bych se vás chtěla zeptat, mám se ponižovat tím, že budu užívat hrubější výrazy? A které? Buď vyberte něco z ankety nebo připište vlastní...

Žádné komentáře:

Okomentovat