13. 4. 2011

Omluva za nedostatek času a odstavec o tom, proč nechci být něčí otrokyně


Nejdřiv bych chtěla poděkovat vám všem, kdo jste mi poslali mail nebo okomentovali něco tady na blogu. Zároveň se omlouvám těm, kterým jsem ještě nestihla odpovědět. Vaše ohlasy jsou pro mě obrovskou odměnou a výzvou zkusit zase něco dalšího.

Když jsem si pohrávala s myšlenkou založit si blog, popravdě jsem vůbec netušila, do čeho se pouštím. Samozřejmě na nějaké celkové hodnocení je ještě brzy, ale jsem moc ráda, že jsem začala blogovat. Zjistila jsem, že mě to nejen baví, ale i vzrušuje a motivuje k dalším prožitkům.

Jak už jsem psala, jsem opravdu ráda za každou vaši reakci, připomínku, výtku i za zprávy a komentáře. Bohužel mi občas trvá, než se dostanu k odpovědi. Mám svůj studentský život, který obnáší nejen chození do školy, ale i učení se doma. Chci stále věnovat dost času i lidem a činnostem, které mám ráda.

Pak přichází ke slovu sefbondage - vymyslet, realizovat a nyní I napsat na blog, jak to vše probíhalo. To všechno zabírá dost času. Věřím, že stejně jako já, ani vy nechcete, abych napsala "svázala jsem se, 2x se udělala a už byl konec". Proto prosím mějte trpělivost jak při čekání na nový zážitek, tak při očekávání mé odpovědi.

Často se mě v mailech ptáte, jestli se nechci stát vaší subinkou. Bohužel vás musím zklamat. Jsem naprosto spokojená tak, jak to je teď. Na selfbondage mě totiž vzrušuje i ta fáze vymýšlení a navíc mi příjde víc ponižující být mučena sama sebou. Uznávám, že je spousta věcí, kterých takto nedosáhnu, ale zatím mi nechybí. Dalším důvodem je právě můj nedostatek času. Nechci obětovat svůj program příkazům z mailu (nebo i slovním) a nechci být trestána za to, že jsem si dovolila neodpovědět do dvou hodin. Přestože mám submisivní a masochistické sklony, chci si sama rozhodovat o tom kdy a jak budu trýzněna.

To ovšem neznamená, že se nenechám inspirovat něčím, co mi doporučíte (například moje nenošení kalhotek a nekřížení nohou, nebo částečně i poslední zážitek o tom svědčí). Navíc s některými z vás si budu ráda mailovat i obecně o (nejen) bdsm životě.

Zároveň, když už jsem v tom omlouvání, se musím omluvit za to, že teď nějak blbne přidávání komentářů a vůbec celý blog. Za to ale nemůžu ani já, ani vy, ale pánové z blogu.cz

Doufám, že mě chápete a budete mě dál podporovat.

Vaše Selfsubka Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat