14. 4. 2011

Ještě, že včera pršelo


Začátkem týdne jsem dostala od Terezy zajímavý popis selfbondage, při které na vás kape vosk z hořících čajových svíček. Mělo to jediný problém, v mé koupelně byl nerealizovatelný. Už jsem se s tím začala smiřovat, vymýšlet nějaké ošizené varianty a nakonec ho nechala plavat.
Při návratu ze školy jsem byla úplně promrzlá (stále nenosím kalhotky a nosím sukně, které se dají vyhrnout tak, aby šlo sedět na holém zadku) a měla jsem úplně promáčené boty. Když jsem si je očišťovala před vstupem do bytu všimla jsem si, že rohož, na které stojím, by mohla vyřešit moje problémy se umístěním kalíšků se svíčkami nad moje spoutané tělo! Okamžitě jsem se otočila a jela ještě do nákupního centra pro 2 velká balení čajových svíček.

Když jsem už podruhé vstupovala do bytu, rovnou jsem si vzala rohož s sebou a hodila jí do koupelny. Začala jsem ji omývat, ale náhle jsem si uvědomila další problém. Nepočítala jsem s tím, že se dnes budu svazovat a neměla jsem připravený žádný ledový zámek. Nechtěla jsem používat žádnou variantu s přesným časovým úsekem a tak klíček v ledu zůstal v podstatě jedinou použitelnou možností. Koukla jsem na hodinky - bylo čtvrt na šest. Ihned jsem vystartovala k lednici a dala dělat led. Podle mých zkušeností, bych mohla kolem desáté začít, takže najednou byl času dostatek.
V relativním klidu jsem se tedy najedla, udělala nějaké věci do školy i mimo školu a přesunula se do koupelny, kde jsem začala připravovat "technické zázemí" dnešního mučení. Pokaždé si tuto fázy moc užívám a mám co dělat, abych si při tom nezačala dráždit svou většinou už vlhkou kundičku. Mám vyzkoušené (a ke stejnému závěru asi došla i Tereza), že vosk z čajových svíček bývá dost horký. Proto je dobré nechat ho padat z nějaké delší vzdálenosti a k tomu měla posloužit právě ta rohož. Po různých experimentech jsem se rozhodla použít dvě košťata položená mezi zástěnou k vaně a skříňkou a na ně lepící páskou připevnila rohož. Celý ten systém jsem ještě přilepila na koncích, ke všemu, co šlo, protože jsem nechtěla, aby se něco pokazilo a na mě místo kapek vosku padaly hořící svíčky. Připravila jsem také spoustu provazů vedoucích k pevným bodům po celé koupelně, které jsem později použila na své lepší zafixování pod kapajícím voskem. Na závěr příprav přišly na řadu samotné svíčky. Udělala jsem do nich různě velké dírky, na dně i na boku a rozestavila je v podstatě náhodně po celé rohoži (musím ale přiznat, že jejich většina byla tam, kde jsem očekávala svá prsa, kundu a stehna, takže náhodnost nebyla až taková, jak by se mohlo zdát) samozřejmě tak, aby vždy pod každou dírou ve svíčce byla i díra v rohoži. Teď už jen zbývalo počkat, až bude hotový led.
Měla jsem skoro pocit, jako by čekání na desátou hodinu (i když led už vypadal zmrzle, ale chtěla jsem mít jistotu, že je dokonalý) bylo součástí mučení. Skoro mi to připomělo ten pocit, když mi jeden můj bývalý přítel/pán oznámil, co dostanu za trest, ale že příjde až za pár hodin. To napětí, ty obavy byly velmi podobné, jen s tím rozdílem, že nyní jsem se na svém trestání sama aktivně podílela a na druhou stranu jsem věděla, že ani prosby a sliby ani psí pohled trest nezmírní.
Konečně bylo deset a já šla na věc. Donesla jsem vše, co budu potřebovat do koupelny. Při vylamování ledu s klíčkem jsem dostala nápad na další zpestření svého mučení. Nad malé dírky v rohožce jsem položila kostky ledu. Nebude na mě tak padat jen horký vosk, ale i ledové kapky. Začala jsem tím, že jsem zavěsila klíček tak, abych na něj určitě dosáhla, až se led roztopí. Také jsem si připravila pouta na ruce a přivázala je ke spodní části radiátoru. Teď přišel čas nasadit si roubík, to mi vždycky zrychlí dech. Tentokrát jsem nechtěla tolik slintat, takže kulička byla ze hry. Kalhotky teď nenosím, takže ty jsem také použít nemohla (jaký by mělo smysl používat čisté?). Vzala jsem si tedy takový s malým dildem uvnitř. Nemám ho moc ráda, přijdu si s ním jak děvka, která se učí správně kouřit, navíc nevypadá ani nijak úchvatně, ale pro dnešek ho budu muset vydržet.
Konečně přišel čas zapálit všechny svíčky a dát na rohož i těch pár kostek ledu. Následně jsem si připoutala kotníky k rozporce. Kolem pasu jsem si opět uvázala smyčku s volnými konci, tentokrát jsem ale použila velmi úzký provázek. Sedla jsem si na studené dlaždice a přivázala rozporku k umyvadlu. Potom jsem vzala do ruky zbylé provazy vedoucí od bidetu a od dveří a uvázala je těsně nad každým kolenem tak, abych byla pěkně rozevřená a mohla se jen minimálně pohybovat. Nakonec ještě strčit opět nalubrikovaný vibrátor (ten samý jako minule) do své mokré pičky a zajistit ho provázky. Jak už jsem psala, tentokrát byly mnohem užší a výrazněji se tak zařezávaly. Já jsem je ale použila, aby zabraly co nejméně místa a nechali tak mojí kundu co nejvíce odhalenou kapajícímu vosku. Navíc jsem je vedla tak, aby mi pěkně obepínaly poštěváček a ten tak byl ještě víc odhalený.
Naposledy jsem vše pohledem zkontrolovala a potom si zavázala oči šátkem. Dala jsem si záležet, abych opravdu nic neviděla a abych ho nemohla lehce sundat jen třením hlavy o podlahu. Nakonec jsem si lehla na zem, natáhla ruce za sebe, nahmatala pouta a zacvakla v nich zápěstí. Opět se mě zmocnil pocit naprostého odevzdání svému osudu, nyní ještě umocněný šátkem přes oči. Ležela jsem na studené zemi a čekala až na mě začne kapat ledová voda a horký vosk z rohože. Plánovala jsem to tak, aby mi vosk kapal do oblasti mezi horní stranou prsů a zhruba horní třetinou stehen a zpětně musím napsat, že se tak i dělo. Stehna jsem měla rozevřená a jak už jsem psala, až na vibrátor byla odhalená také moje kunda.
Skoro okamžitě potom, co jsem zacvakla pouta, pocítila jsem na svém těle první ledové kapky. Každá z nich posilovala moje vzrušení a hlavně ze začátku jsem sebou při každém jejich dopadu na své rozehřáté tělo alespoň maličko trhla. Vibrátor zatím dělal svou práci velmi dobře. Sice jsem cítila, že to není až tak dávno, co tam byl naposledy, ale to mi vůbec nezabránilo v prvním orgasmu. Mám pocit, že orgasmy se zavázanýma očima jsou intenzivnější než bez nich. Tak to bylo i tentokrát. Najednou jsem sebou škubla a lehounce vykřikla do roubíku - to dopadla na moje břicho první kapka vosku. A chvilku po ní další a další. Každá kapka vosku dost pálila a to bylo ještě zvýrazněné ledovými kapkami, které je střídaly. Po chvilce začali dopadat i na moje prsa a na vnitřní stranu stehen. To jsem právě prožívala svůj druhý orgasmus.
Chvilku po něm jsem napula všechny pouta a vykřikla do roubíku. To dopadl rozžhavený vosk přesně na můj poštěvák. Uvědomila jsem si, že svíčka zůstane na svém místě a tak jsem se snažila alespoň trochu uhýbat před proudem vosku. Výsledek byl ten, že jsem měla voskem pokapanou prakticky celou obnaženou pičku a další orgasmus. Teď už jsem téměř nevnímala kapající vodu, ale jen vosk. Strašně se mi líbila jeho nepravidelnost. Vůbec jsem nemohla odhadnout kdy a kam dopadne další kapka a jak velká a horká bude. Někdy jsem měla pocit, že na mě padá několik proudů, jindy se zase zdálo, že snad už je všechen vosk na mně, jak dlouho nic nespadlo. Zatímco vosk padal a stékal mi po prsou a stehnech, vibrátor ve mně zařídil další orgasmus. Tentokrát jsem nebyla ani zdaleka tak unavená, jak minule - moje pozice byla mnohem pohodlnější a nic mě tu netahalo za bradavky. Naopak, vosk byl svým způsobem příjemný i když stále bolestivý. Jediný moment, kdy jsem opět znovu vykřikla nastal, když začal vosk kapat na místo, kde vibrátor zajížděl do mojí píči. Vosk po něm stékal a protože jsem sebou trhala, nikdy pořádně nezaschnul a tak další várka vosku si znovu našla odhalené místo na mé kundě.
Nevím jak dlouho to trvalo, ale jednou už to přijít muselo. Evidentně došel vosk a já tak měla k vzrušování jen vibrátor. Bohužel bez bolestivých stimulů mi jde udělat se mnohem hůř a tak mi nezbýval než čekat až klíče povolí. Se svázanýma očima plyne čas strašně pomalu a já tak měla možnost si naplno vychutnat dildo ve svých ústech. Doteď jsem ho téměř nevnímala, ale najednou se dostavil známý pocit, že jsem nadržená děvka, co musí mít penis v kundě i v hubě. Nejhorší bylo, že jsem vůbec nemohla přijít na jiné myšlenky a tak konečně uvolněný klíč byl vlastně dvojí vysvobození.
Odemkla jsem si pouta a sundala šátek přes oči. Uvolnila jsem si i nohy, jen roubík, provaz mezi nohama a vibrátor zůstaly na svém místě. Teď předemnou stál ještě jeden úkol. Dostat ze sebe vosk. Už při přípravách jsem na to myslela a tak jsem na hranu vany připevnila dva kartáče. Jeden svisle a druhý vodorovně. Opět jsem sáhla po poutech a spoutala si ruce za zády. Byla jsem rozhodnutá takto zůstat, dokud ze sebe všechen vosk nedostanu. Začala jsem prsama, střídala jsem oba kartáče a přejížděla přes ně tělem. Po pár minutách byl vosk pryč, ale zároveň jsem měla od štětin dost poškrábaná prsa a rozbolavěné bradavky. Pokračovala jsem na břichu a potom se přesunula na stehna. Jsem na nich velmi citlivá a i teď to bylo znát. Na závěr jsem si schovala svoji kundu. Nasedla jsem na vodorovný kartáč a jezdila po něm tam a zpět. Vosk se začal odlupovat, ale zároveň štětiny nepříjemně dráždily už odhalené části mojí kundy. To ale nezabránilo mému nadrženému já v dalším orgasmu. Během něj jsem se třela o kartáč jak divá, i když na mně nebyla snad už ani kapička vosku. Však se mi za to má píča odměnila tím, že mě bolí ještě teď a ty úzké provázky na tom mají taky svou zásluhu.
Jakmile jsem si podruhé uvolnila ruce, vklouzla jsem do vany, napustila si teplou vodu a důkladně a se vší péčí se umyla. Podrážděná prsa a kundička sice trochu bolely, ale nebylo to nic, co by nešlo vydržet. Naopak, když jsem se myla mezi nohama, nedokázal jsem odolat a ještě jednou si pořádně projela svou nadrženou buchtičku. Když jsem vylezla z vany, jen jsem rychle uklidila všechny věci do jednoho rohu a šla spát.
Vaše Selfsubka Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat