6. 4. 2011

Představení Petry


Ahoj, já jsem Petra,
tak bych se asi představila, kdybysme se potkali někde jinde, než na těchto stránkách.Tady mě můžete oslovovat jak chcete. Nemám nic proti svému jménu, ale neurazím se ani při oslovení "otrokyně", "subinko" či "subko". Pokud chcete použít těžšího kalibru, komentář vám samozřejmě nesmažu, nicméně takové oslovení mi napovídá, že je tu něco, co z vašeho pohledu dělám špatně. Ale nechtěla jsem začít svůj první zápis diktováním, jak mě oslovovat, na to přece nemá subinka právo:-)

Takže se zkusím představit znovu. Je mi 22 a jsem studentka UK v Praze. Přestože jsem samozřejmě přes týden v hlavním městě, za svůj domov stále považuji své rodné maloměsto kam jezdím na víkendy. Ale pro vás bude asi zajímavější, jak vypadám. Mám hnědé lehce vlnité vlasy po ramena a oči jsou takové modrošedé, ale rozhodně mnohem víc modré než šedé. Měřím 171cm a vážím 56kg, mám sice ploché bříško a prsa tak dvaapůlky (na ty jsem docela pyšná, při sportu ještě nepřekážejí, ale dokážou zaplnit výstřih), ale mám problém s trochu většími boky a zadečkem. Není to žádná "prdel jak valach", ale je to část, která se mi na sobě líbí nejméně a i přes sportování se mi jí nedaří zbavit (asi proto, že mám prostě širší pánev). Ale aspoň mám další důvod se trestat;-)

Jak už jste asi vytušili, baví mě sportovat. Ráda jezdím na kole, in-linech, semtam i lezu, běhám, hraju tenis a mám ráda i turistiku. Kromě sportů mám ráda nakupování;-) cestování, koncerty a knížky. A samozřejmě skoro vše, co je spojené s BDSM!

Žádné komentáře:

Okomentovat